Vilniaus savivaldybė ir jos įmonės nuo šiol konsultuos vieningame klientų aptarnavimo centre

Šį rudenį Vilniaus miesto savivaldybė klientus pasitinka naujove: nuo šiandien, vilniečiai, atvykę į savivaldybę, galės gauti savivaldybės ir visas jos įmonių paslaugas vienoje vietoje – sudaryti paslaugų teikimo sutartis, pateikti prašymą įregistruoti santuokai, pasitikrinti atliekų išvežimo grafikus ir kt. Pradeda veikti ir bendras klientų aptarnavimo telefonu numeris 19118.

Bendrame Klientų aptarnavimo centre, kuris veiks Savivaldybės pirmajame aukšte, vilniečiai galės gauti: UAB „Vilniaus vandenų“, Vilniaus šilumos tinklų, SĮ „Susisiekimo paslaugų“, SĮ „Vilniaus atliekų sistemos administratoriaus“ (VASA), SĮ „Vilniaus miesto būsto“ bei Civilinės metrikacijos skyriaus teikiamas paslaugas ir informaciją.

Bendrame Klientų aptarnavimo centre bus teikiamos visos paslaugos, kurias iki šiol buvo galima gauti šių įmonių klientų aptarnavimo centruose ar padaliniuose. Tiek padaliniai, tiek trumpieji numeriai kol kas išlieka. Paslaugos bus teikiamos keturiomis kalbomis: lietuvių, anglų, rusų bei lenkų.

Apmokėjimas už paslaugas ne tik savitarnoje, bet ir grynais, bus galimas nuo lapkričio mėnesio naudojant specialiuosius mokėjimo automatus.

Nuo šiol Vilniaus miesto savivaldybėje galėsite gauti šias įstaigų paslaugas:


Civilinės metrikacijos skyrius »


UAB „Vilniaus vandenys“ »


AB Vilniaus šilumos tinklai »


SĮ „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ »


SĮ „Susisiekimo paslaugos“ »


SĮ „Vilniaus miesto būstas“ »