Svarbi informacija
Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbai tik įsibėgėja
Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapo statybose jau visą mėnesį darbuojasi beveik 300 darbuotojų bei 220 įvairiausių mechanizmų – ekskavatorių, buldozerių, sunkiasvorių automobilių ir kitos technikos. Praėjus mėnesiui nuo aplinkkelio statybos darbų pradžios kelininkai skaičiuoja, kad jau atliko darbų už 2,145 milijonų eurų sumą.
Liepos 27 dieną paskelbus Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbų pradžia, konkurso laimėtojai AB „Kauno tiltai“ su savo partneriais nieko nelaukdami kibo į darbus. Per pirmąsias dvi savaites miesto vakarinėje dalyje peizažas pasikeitė iš karto. Besidriekiančiose pievose ir laukuose kelininkai pamažu pradėjo formuoti paskutinio sostinės aplinkkelio etapo kelią.
Akcinė bendrovė „Kauno tiltai“ drauge su partneriais pirmiausia atliko paruošiamuosius bei žemės kasimo darbus. Iš viso per vieno mėnesio periodą darbininkai iškasė beveik penktadalį (apie 200 tūkst. kubų) projekte numatyto iškasti grunto.
Pasak AB „Kauno tiltai“ Techninio direktoriaus Vitalijaus Popovo, apie 700 tūkst. kubų grunto planuojama iškasti iki gruodžio mėnesio, o likusio grunto (100 tūkst. kubų) kasimo darbai nusikels į kitus metus dėl 110 kV oro linijos iškėlimo darbų technologijos.
„Šiuo metu norime, kaip įmanoma greičiau pabaigti bene daugiausia nepatogumų gyventojams sukėlusius darbus. Atliekant žemės kasimo darbus aplink aplinkkelį gyvenantiems vilniečiams teko prisitaikyti prie statybvietėje kylančių dulkių, kurias aplinkui išsklaidydavo stipresni vėjo sūkuriai. Dulkėms išvengti nepadėdavo net 10 nuolat dirbančių vandenvežių“, – apie pirmuosius darbus pasakojo V. Popovas.
Tačiau Vitalijus Popovas, kalbėdamas apie santykius su gyventojais, pabrėžia, kad dauguma vilniečių yra supratingi.
„Gyventojai žino, kad tai yra laikini nepatogumai, o laukiamas rezultatas viską atpirks. Vakarais mūsų darbuotojai sulaukia nemažai palaikančių vilniečių, kuomet jie, grįžę po darbų į namus, išeina pasivaikščioti statybvietės prieigose ir pažiūrėti, kiek pasikeitė vaizdas sostinės pakraštyje po dienos darbų“, – sakė AB „Kauno tiltai“ Techninis direktorius Vitalijus Popovas.
„Kauno tiltai“ Techninio direktoriaus žodžius patvirtina vilnietis Giedrius Bakanas. Jis kartu su savo dviejų metų sūnumi Gabrieliumi dažnai ateina pasižiūrėti kaip vyksta Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbai. Jo teigimu, mažajam aplinkkelio statybvietė yra tarsi „Disneilandas“.
„Daug įvairios technikos ir nuolat vykstantis judėjimas statybvietėje 2 metų vaikui yra rojus. Jis gali visą valandą ramiai išstovėti ir žiūrėti kaip vyksta darbai. Man asmeniškai yra įdomu stebėti kaip per trumpą laiką kardinaliai keičiasi miesto peizažas bei kyla naujas statinys“, – kalbėjo vilnietis.
Praėjus mėnesiui nuo Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbų pradžios AB „Kauno tiltai“ skaičiuoja, kad jau atliko darbų už 2,145 milijonų eurų sumą.
Šiuo metu Vilniaus pakraštyje esančioje statybvietėje darbuojasi apie 300 įvairių specialistų. Didžiausią dalį, net 55 procentus, jų sudaro savivarčių vairuotojai. Taip pat tiesiamoje naujoje trasoje galima suskaičiuoti besidarbuojančius 31 ekskavatorių, 163 savivarčius, 17 buldozerių, 10 vandenvežių. Per dieną kelininkai vidutiniškai iškasa apie 15 000 kubinių metrų grunto. Vienas sunkvežimis, vežantis gruntą, per dieną vidutiniškai padaro 10 reisų.
Tęsiant paskutinio sostinės aplinkkelio etapo statybos darbus, bus nutiestas 5,4 km ilgio kelias – nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 Vilniaus-Panevėžys (Ukmergės g.), pastatyti 6 viadukai, vienas pėsčiųjų tiltas, įrengti 1260 vienetų apšvietimui skirtų šviestuvų, nutiesta apie 29,36 km elektros kabelių.
AB „Kauno tiltai“ ilgiausią Vilniaus vakarinio aplinkkelio atkarpą tiesia kartu su UAB „Fegda“, UAB „Lemminkainen Lietuva“, AB „Eurovia Lietuva“, UAB „Tiltsta“ ir UAB „Axis Power“.
Daugiau informacijos:
Ieva Paliliūnienė
Atstovė spaudai
AB „Kauno tiltai”
T +370 5 273 6545
M +370 620 48020
[email protected]
Taip pat skaitykite:
„Grinda“ atveria duomenis – galima pasitikrinti, ar gatvės valomos laiku
Permainingam žiemos sezonui einant į pabaigą, Vilniaus miesto gatves prižiūrinti „Grinda“ apibendrina jo rezultatus. „Ši žiema buvo išskirtinė tiek kritulių pikais, tiek didžiuliais temperatūrų svyravimais, tad siekdami užtikrinti nepertraukiamą judėjimą sostinės... ❯❯❯
2023-03-14
Informacija apie Vilniaus savivaldybės nuosavybėn svarstomą perimti turtą
Vilniaus miesto savivaldybės tarybai ruošiamasi pateikti projektą dėl faktiškai valdomų gatvių ir Tauro kalno prieigų lietaus nuotekų tinklų perėmimo savivaldybės nuosavybėn. Tarybai teikiamas projektas dėl gatvių, kurios iki 1998 m. buvo Vilniaus miesto teritorijoje, perėmimo... ❯❯❯
2023-03-08
Vilniuje bus rekonstruojamos prie naujai iškilsiančio „Akropolis Vingis“ komplekso esančios gatvės
Aiškėja, kaip bus pertvarkytas gatvių tinklas prie naujai iškilsiančio Vilniaus „Akropolis Vingis“ ir daugiabučių kvartalo „reVingis“. Sutvarkius aplinkui esančias gatves, į naują traukos objektą bus patogu patekti ne tik automobiliu, bet ir ateiti pėsčiomis ar atvažiuoti... ❯❯❯
2023-03-03
Keičiasi baudos dydis pažeidėjams, kurių automobilius tenka nutempti priverstinai
Kovą sukanka metai, kai Vilniuje imtos taikyti sugriežtintos priemonės kelių eismo taisykles pažeidžiantiems, o teisę nutempti automobilius įgijo ir savivaldybės pareigūnai, ne vien policija. Per mėnesį Vilniuje vien viešosios tvarkos pareigūnai nustatydavo apie 2000 KET... ❯❯❯
2023-03-02
Vilniuje išmontuojami atitvarai kitą žiemą ir vėl saugos naujai pasodintus želdinius
Vilniuje pradedami išmontuoti atitvarai, per žiemą saugoję neseniai pasodintus želdinius nuo druskų ir kitos gatvių taršos. Praėjusį rudenį prie gatvių buvo sumontuota 23 km tokių atitvarų. Kitą žiemą jų vietos bus koreguojamos atsižvelgus į tai, kur bus sodinami nauji... ❯❯❯
2023-03-02
Aiškėja, kaip keisis gatvės prie naujojo „Akropolio“ Vingyje
Visuomenei pristatyti gatvių prie naujai iškilsiančio „Akropolis Vingis“ ir daugiabučių kvartalo „reVingis“ rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai. Rekonstruojant gatves daug dėmesio skirta pėsčiųjų ir dviračių takams bei želdynams. Planuojama Eigulių gatvės... ❯❯❯
2023-02-10