Svarbi informacija
„Vilniaus viešasis transportas“ švenčia 5-erių metų jubiliejų
Kasdien pervežanti apie pusę milijono keleivių didžiausia sostinės savivaldybės bendrovė „Vilniaus viešasis transportas” mini 5-erių metų jubiliejų, kai buvo sujungtos dvi viešojo transporto bendrovės „Vilniaus autobusai” ir „Vilniaus troleibusai”. Vilniaus meras Remigijus Šimašius pasveikino daugiau kaip 2 tūkst. narių jungiančią transportininkų bendruomenę sukakties proga ir pasidalijo mintimis ir lūkesčiais – kokių inovatyvių, greitų ir kokybiškų paslaugų iš „Vilniaus viešojo transporto“ tikisi miestiečiai, kokius sprendimus svarsto Taryba dėl transporto parko atnaujinimo.
„Mano tikslas, kad sostinėje viešuoju transportu naudotųsi kuo daugiau vilniečių ir miesto svečių. Viešasis transportas turi būti greitas, patrauklus ir patogus. Pavasarį paskelbėme privataus vežėjo konkursą, o artimiausiu metu pirksime ir naujus, modernius autobusus. Noriu padėkoti tiems „Vilniaus viešojo transporto“ darbuotojams, kurių darbščių rankų, išminties ir kantrybės dėka sostinės gatvėmis rieda autobusai“, – sakė Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
Transporto sritį kuruojantis mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius pasveikino visą „Vilniaus viešojo transporto” bendruomenę linkėdamas darbuotojams įgytas žinias panaudoti taip, kad tai duotų kuo didesnę pridėtinę vertę bendrovei ir miestiečiams.
Meras R. Šimašius apdovanojo daugiau kaip 30 metų bendrovėje sėkmingai, be eismo įvykių dirbančių specialistų. Vytautui Zmitrevičiui, Romualdui Mazuro, Tadeušui Ginevičiui ir Algimantui Kundrotui, sostinės vadovas įteikė padėkas ir atminimo ženklelius. Ypatingai pagerbtas ilgametis autobusų parko vairuotojas Tadeušas Ginevičius, jau penkis dešimtmečius dirbantis įmonėje ir sukūręs unikalią detalių gamybos technologiją.
„Čia viską patys kūrėme, konstravome įrenginius, gaminių formas ir dabar įmonę aprūpiname gausybe atsarginių detalių. Anksčiau šis cechas autobusų parkui buvo tiesiog išgyvenimo šaltinis, nes ne visada galėjai nupirkti atsarginių detalių, o be jų autobusas juk nevažiuos. Ir dabar čia gaminamos detalės naujiems ir senesniems autobusams, kurių gamyboje jau nėra“, -pasakojo vienas iš plastmasių ir gumos gaminių cecho įkūrėjų.
17 -ai darbuotojų įmonėje dirbančių 15, 20 metų ir nepatekusiems į eismo įvykius Vilniaus mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius įteikė sertifikatus ir ženklelius. Dar 30 -čiai darbuotojų „Vilniaus viešojo transporto“ vadovas Gintaras Maželis bendrovei išdirbusių 10 metų ir nepatyrus nelaimingų atsitikimų.
„Kitąmet įsigijus 150 naujų autobusų ir 35 naujus troleibusus bendrovė galės gerokai sumažinti eksploatacijos sąnaudas, teikti inovatyvias, greitas ir kokybiškas paslaugas miestiečiams ir lygiomis sąlygomis konkuruoti su privačiais vežėjais. Viešojo transporto vairuotojai – tai ta grandis apie kurią turi suktis visas bendrovės gyvenimas. Šiandien šie vairuotojai apdovanoti už tai, kad jie per ilgus darbo metus nepatyrė nei vieno nelaimingo atsitikimo. Linkiu ir toliau saugiai, kokybiškai ir atsakingai vežti keleivius“- sakė „Vilniaus viešojo transporto“ vadovas Gintaras Maželis.
Šie metai bendrovei „Vilniaus viešasis transportas“ – jubiliejiniai. Prieš 60 metų į miesto gatves išriedėjo pirmieji troleibusai, dešimtmečiu vėliau pirmieji autobusai. Šiuo metu sostinės gatvėmis važiuoja 389 autobusai, įmonėje dirba 2111 darbuotojų.
Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, [email protected]
Taip pat skaitykite:
Pradedamas viaduko ties Trakų Voke kapitalinis remontas
Lietuvos automobilių kelių direkcija praneša, kad pradedamas įgyvendinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 16,017 km viaduko kapitalinio remonto projektas. Šiuo metu vykdomi parengiamieji darbai, greitis viaduku ribojamas iki 50 km/h, o nuo kovo... ❯❯❯
2023-03-24
„Grinda“ atveria duomenis – galima pasitikrinti, ar gatvės valomos laiku
Permainingam žiemos sezonui einant į pabaigą, Vilniaus miesto gatves prižiūrinti „Grinda“ apibendrina jo rezultatus. „Ši žiema buvo išskirtinė tiek kritulių pikais, tiek didžiuliais temperatūrų svyravimais, tad siekdami užtikrinti nepertraukiamą judėjimą sostinės... ❯❯❯
2023-03-14
Informacija apie Vilniaus savivaldybės nuosavybėn svarstomą perimti turtą
Vilniaus miesto savivaldybės tarybai ruošiamasi pateikti projektą dėl faktiškai valdomų gatvių ir Tauro kalno prieigų lietaus nuotekų tinklų perėmimo savivaldybės nuosavybėn. Tarybai teikiamas projektas dėl gatvių, kurios iki 1998 m. buvo Vilniaus miesto teritorijoje, perėmimo... ❯❯❯
2023-03-08
Vilniuje bus rekonstruojamos prie naujai iškilsiančio „Akropolis Vingis“ komplekso esančios gatvės
Aiškėja, kaip bus pertvarkytas gatvių tinklas prie naujai iškilsiančio Vilniaus „Akropolis Vingis“ ir daugiabučių kvartalo „reVingis“. Sutvarkius aplinkui esančias gatves, į naują traukos objektą bus patogu patekti ne tik automobiliu, bet ir ateiti pėsčiomis ar atvažiuoti... ❯❯❯
2023-03-03
Keičiasi baudos dydis pažeidėjams, kurių automobilius tenka nutempti priverstinai
Kovą sukanka metai, kai Vilniuje imtos taikyti sugriežtintos priemonės kelių eismo taisykles pažeidžiantiems, o teisę nutempti automobilius įgijo ir savivaldybės pareigūnai, ne vien policija. Per mėnesį Vilniuje vien viešosios tvarkos pareigūnai nustatydavo apie 2000 KET... ❯❯❯
2023-03-02
Vilniuje išmontuojami atitvarai kitą žiemą ir vėl saugos naujai pasodintus želdinius
Vilniuje pradedami išmontuoti atitvarai, per žiemą saugoję neseniai pasodintus želdinius nuo druskų ir kitos gatvių taršos. Praėjusį rudenį prie gatvių buvo sumontuota 23 km tokių atitvarų. Kitą žiemą jų vietos bus koreguojamos atsižvelgus į tai, kur bus sodinami nauji... ❯❯❯
2023-03-02