Svarbi informacija
„Vilniaus viešasis transportas“ švenčia 5-erių metų jubiliejų
Kasdien pervežanti apie pusę milijono keleivių didžiausia sostinės savivaldybės bendrovė „Vilniaus viešasis transportas” mini 5-erių metų jubiliejų, kai buvo sujungtos dvi viešojo transporto bendrovės „Vilniaus autobusai” ir „Vilniaus troleibusai”. Vilniaus meras Remigijus Šimašius pasveikino daugiau kaip 2 tūkst. narių jungiančią transportininkų bendruomenę sukakties proga ir pasidalijo mintimis ir lūkesčiais – kokių inovatyvių, greitų ir kokybiškų paslaugų iš „Vilniaus viešojo transporto“ tikisi miestiečiai, kokius sprendimus svarsto Taryba dėl transporto parko atnaujinimo.
„Mano tikslas, kad sostinėje viešuoju transportu naudotųsi kuo daugiau vilniečių ir miesto svečių. Viešasis transportas turi būti greitas, patrauklus ir patogus. Pavasarį paskelbėme privataus vežėjo konkursą, o artimiausiu metu pirksime ir naujus, modernius autobusus. Noriu padėkoti tiems „Vilniaus viešojo transporto“ darbuotojams, kurių darbščių rankų, išminties ir kantrybės dėka sostinės gatvėmis rieda autobusai“, – sakė Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
Transporto sritį kuruojantis mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius pasveikino visą „Vilniaus viešojo transporto” bendruomenę linkėdamas darbuotojams įgytas žinias panaudoti taip, kad tai duotų kuo didesnę pridėtinę vertę bendrovei ir miestiečiams.
Meras R. Šimašius apdovanojo daugiau kaip 30 metų bendrovėje sėkmingai, be eismo įvykių dirbančių specialistų. Vytautui Zmitrevičiui, Romualdui Mazuro, Tadeušui Ginevičiui ir Algimantui Kundrotui, sostinės vadovas įteikė padėkas ir atminimo ženklelius. Ypatingai pagerbtas ilgametis autobusų parko vairuotojas Tadeušas Ginevičius, jau penkis dešimtmečius dirbantis įmonėje ir sukūręs unikalią detalių gamybos technologiją.
„Čia viską patys kūrėme, konstravome įrenginius, gaminių formas ir dabar įmonę aprūpiname gausybe atsarginių detalių. Anksčiau šis cechas autobusų parkui buvo tiesiog išgyvenimo šaltinis, nes ne visada galėjai nupirkti atsarginių detalių, o be jų autobusas juk nevažiuos. Ir dabar čia gaminamos detalės naujiems ir senesniems autobusams, kurių gamyboje jau nėra“, -pasakojo vienas iš plastmasių ir gumos gaminių cecho įkūrėjų.
17 -ai darbuotojų įmonėje dirbančių 15, 20 metų ir nepatekusiems į eismo įvykius Vilniaus mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius įteikė sertifikatus ir ženklelius. Dar 30 -čiai darbuotojų „Vilniaus viešojo transporto“ vadovas Gintaras Maželis bendrovei išdirbusių 10 metų ir nepatyrus nelaimingų atsitikimų.
„Kitąmet įsigijus 150 naujų autobusų ir 35 naujus troleibusus bendrovė galės gerokai sumažinti eksploatacijos sąnaudas, teikti inovatyvias, greitas ir kokybiškas paslaugas miestiečiams ir lygiomis sąlygomis konkuruoti su privačiais vežėjais. Viešojo transporto vairuotojai – tai ta grandis apie kurią turi suktis visas bendrovės gyvenimas. Šiandien šie vairuotojai apdovanoti už tai, kad jie per ilgus darbo metus nepatyrė nei vieno nelaimingo atsitikimo. Linkiu ir toliau saugiai, kokybiškai ir atsakingai vežti keleivius“- sakė „Vilniaus viešojo transporto“ vadovas Gintaras Maželis.
Šie metai bendrovei „Vilniaus viešasis transportas“ – jubiliejiniai. Prieš 60 metų į miesto gatves išriedėjo pirmieji troleibusai, dešimtmečiu vėliau pirmieji autobusai. Šiuo metu sostinės gatvėmis važiuoja 389 autobusai, įmonėje dirba 2111 darbuotojų.
Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, [email protected]
Taip pat skaitykite:
Renovacijos projektus Vilniuje kuruojanti Eglė Randytė: „Tikslas – ne atimti kompensacijas, o skatinti renovaciją“
Nuvilnijus informacijos bangai, kad sostinės gyventojai, gaunantys kompensacijas už šildymą ir balsuojantys prieš renovaciją, valstybės paramos nebegaus, patikslinama, kokių priemonių artimiausiu metu bus imtasi. Vilniaus miesto savivaldybė kompensacijas mažinti nutarė nuo šio... ❯❯❯
2023-09-21
Siekiant gerinti gatvių kokybę, Vilniuje skenuojamos gatvių dangos
Šiais metais Vilniaus miesto gatvės vėl bus skenuojamos siekiant įvertinti asfalto dangos nusidėvėjimą. Remiantis gautais duomenimis bus sudėlioti gatvių remonto prioritetai – tai leidžia ir kasmet sutaupyti apie 5 proc. gatvių remontui skiriamų lėšų. 2023 m. bus nuskenuota... ❯❯❯
2023-09-13
Ateities kurą gamins Vilniuje, testuojami vandeniliu varomi autobusai
Vilniaus miesto savivaldybė kartu su partneriu AB Vilniaus šilumos tinklai pasirašė sutartį su Centrine projektų valdymo agentūra dėl žaliojo vandenilio gamybos, kuris bus naudojamas viešajame transporte. Taip pat šiuo metu sostinėje išbandomi Portugalijoje gaminti vandeniliu... ❯❯❯
2023-09-12
Nuo rytojaus Vilniaus centre el. paspirtukus privaloma palikti tik specialiose stovėjimo vietose
Nuo šio penktadienio, rugsėjo 1 d. sostinės centrinėje dalyje įsigalioja nauja privaloma el. paspirtukų statymo tvarka. Ja vadovaujantis dalijimosi platformų paslaugomis besinaudojantys el. paspirtukų vairuotojai nuomojamus paspirtukus sostinės centre galės palikti tik specialiose... ❯❯❯
2023-08-31
Atidaroma nauja gatvės atkarpa Vilniuje – gyventojams judėti bus dar paprasčiau
Pirmadienį (rugpjūčio 14 d.) atidaroma nauja dviejų eismo juostų atkarpa Pilaitėje, Smalinės gatvėje. Susisiekimas tarp Pilaitės rajono dalių gyventojams bus dar paprastesnis. Šalia esančių namų gyventojų patogumui įrengtas pėsčiųjų, dviračių takas ir nauja viešojo... ❯❯❯
2023-08-11
Keičiamas eismo organizavimas Geležinio Vilko g.–Molėtų pl.–Mokslininkų g. sankryžoje
Po Mykolo Lietuvio gatvės asfaltavimo darbų pabaigos, tranzitinio transporto srautai M. Lietuvio gatvėje ir Mokslininkų gatvės atkarpoje tarp Ukmergės g. ir Molėtų pl. dar labiau padidėjo, todėl siekiant užtikrinti maksimalią eismo saugą, nuo rugpjūčio 8 d. Geležinio Vilko... ❯❯❯
2023-08-09