Keleivių ir parkavimo kontrolieriai darbe naudos vaizdo kameras

Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ praneša, kad jau nuo gruodžio 29 d. įmonės kontrolieriai savo darbe pradės naudoti vaizdo kameras. Tikimasi, kad ši priemonė ne tik užtikrins patikrinimų efektyvumą, bet ir suteiks galimybę patiems kontrolieriams jaustis saugesniais.


„Šias vaizdą įrašančias kameras turės visi mūsų kontrolieriai – viešojo transporto ir parkavimo priežiūros. Nusprendėme jas įsigyti, kad galėtume užtikrinti ne tik patikrinimų efektyvumą, bet ir greičiau išnagrinėti ginčytinas situacijas“, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė.


Kameros – ir saugumui, ir kokybiškam aptarnavimui

75 vienetai – tiek kamerų bus išdalinta „Susisiekimo paslaugų“ keleivių ir parkavimo kontrolieriams.

„Iš tiesų tai labai reikalinga naujovė tiek fiksuojant parkavimo pažeidimus, tiek keleivių, besinaudojančių Vilniaus viešojo transporto paslaugomis, kontrolės metu. Stebėjimo kameros leis efektyviau kontrolieriams atlikti patikrinimą, padės išvengti interpretacijų kilus konfliktui su keleiviu ar automobilio vairuotoju ir, tikimasi, pagerins kontrolierių darbo kokybę. Verta pastebėti, kad kamerų dėka tiek keleiviai, tiek ir patys kontrolieriai galės jaustis saugiau kelionės bei bilietų tikrinimo metu, kadangi procesas bus įrašomas, o įrašai saugomi, kad prireikus būtų galima peržiūrėti ir įvertinti situaciją iš naujo“, – sako mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius.


Pasak M. Gusarovienės, vaizdą įrašančios kameros bus naudojamos kiekvieno patikrinimo metu. Anot jos, filmuotą vaizdo medžiagą tikimasi vėliau panaudoti nagrinėjant ginčytinas situacijas, kurios kyla iš įvykdytų pažeidimų: važiavimo autobusais ar troleibusais be bilieto, nesumokėjus už automobilio stovėjimą ir pan.


„Kiekvienas kontrolierius, tiek dirbantis viešajame transporte, tiek ir prižiūrintis mokamas automobilių stovėjimo vietas, visada su savimi turės įjungtą vaizdo kamerą, kuri visu darbo metu filmuos ir įrašinės bet kurį atliekamą veiksmą. Todėl esame įsitikinę, kad ši technologinė priemonė suteiks galimybę kur kas labiau sustiprinti kontrolės procedūrų kokybę ir užtikrinti maksimaliai kokybišką klientų aptarnavimą“, – teigia SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė.


Informacija apie viešojo transporto darbą ir pakeitimus pateikiama interneto tinklalapyje tinklalapyje http://www.vilniustransport.lt, „Susisiekimo paslaugų“ paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“ ir darbo valandomis teikiama telefonu (8 5) 210 7050.

Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, vrt@vilnius.lt