Svarbi informacija
Apklausa: autobusų ir troleibusų keleivius labiausiai erzina apsvaigę bei agresyvūs asmenys
Vilniečius ir miesto svečius, besinaudojančius viešuoju transportu, labiausiai erzina apsvaigusių, asocialių asmenų keliami nepatogumai, taip pat pageidaujama daugiau dėmesio skirti tinkamam kondicionavimui ir švarai, rodo naujausia apklausa. Atsižvelgdamos į keleivių pageidavimus, „Vilniaus viešojo transporto“ ir „Susisiekimo paslaugų“ įmonės inicijuoja pokyčius, kurie keliones sostinės autobusais ir troleibusais paverstų paklausesnėmis ir patrauklesnėmis.
„Didesnei švarai užtikrinti jau imtasi kompleksinių priemonių, apimančių dažnesnę kontrolę, kasdienį plovimą, valymą ir dezinfekciją nuo lengvai plintančių ligų sukėlėjų. Spręsdami keleivių saugumo problemas, nuo šios savaitės suintensyvinsime mobilius kontrolierių patikrinimus stotelėse, kuriuose dažniausiai fiksuojami į transportą įlipančių apsvaigusių, asocialių asmenų keliami konfliktai. Padidinti viešojo transporto patrauklumą padės ir šių metų rudenį atkeliausiantys nauji autobusai“, – sako Vaidotas Meškauskas, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Bendrųjų reikalų departamento vadovas, vykdantis direktoriaus funkcijas.
Apklausos metu paaiškėjo, kad 45 proc. autobusų ir troleibusų keleivių labiausiai erzina apsvaigę, asocialūs asmenys, taip pat pasitaikantys eismo tvarkaraščių nesilaikymai. Kas trečiam keleiviui nepatogumų sukelia netinkamai veikiančios šildymo ir kondicionavimo sistemos.
Savaitę – nuo birželio 23 d. iki birželio 30 d. – buvo apklausiami viešojo transporto keleiviai. Respondentai parinkti atsitiktinės atrankos būdu ir apklausti skirtingose viešojo transporto stotelėse Vilniaus mieste.
Nauji autobusai, griežtesnė švaros kontrolė
Viešojo transporto keleivių paprašyta ne tik įvardyti labiausiai erzinančius dalykus, bet ir veiksnius, priverčiančius išlipti iš autobuso ar troleibuso. Paaiškėjo, jog nutraukti kelionę dažniausiai tenka dėl nepatogumų, susijusių su kitų keleivių elgesiu – agresyvių asmenų keliamų konfliktinių situacijų, triukšmo, nemalonių kvapų. 31 proc. apklaustų keleivių įvardijo, jog kartais tenka išlipti ir dėl nešvarios, netvarkingos aplinkos.
„Švaros, komforto trūkumas, netvarkingų keleivių sukeliamas nesaugumo jausmas yra pagrindinės priežastys, kurios priverčia išlipti iš autobuso ar troleibuso. Todėl būtent šių nepatogumų sutvarkymas paskatintų žmones dažniau naudotis Vilniaus viešuoju transportu“, – pastebi SĮ „Susisiekimo paslaugos“ atstovas.
Anot V. Meškausko, tai, kad kone 9 iš 10 apklaustųjų viešuoju transportu naudojasi bent keletą kartų per savaitę, o kas antras – ir kasdien, parodo, jog keleivių įvardytos problemos svarbios kiekvienam vilniečiui. Todėl inicijuojami pokyčiai siekiant keliones Vilniaus miesto autobusais ir troleibusais paversti paklausesnėmis ir patrauklesnėmis.
Jau šį rudenį sostinėje darbą pradės naujas viešojo transporto vežėjas, atsivešiantis beveik 100 naujų autobusų – Vilniaus gatvėse jie pasirodys palaipsniui. Transporto priemonių parką atnaujins ir dabartinis miesto vežėjas UAB „Vilniaus viešasis transportas“ – tikimasi, kad kitąmet vilniečiai ir miesto svečiai galės važiuoti dar 150 naujų autobusų. Be to, Vilniaus miesto savivaldybė per ateinančius dvejus metus iš ES lėšų ketina įsigyti ir apie 40 troleibusų. Visos naujos transporto priemonės turės kokybiškas šildymo ir kondicionavimo sistemas.
Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, [email protected]
Taip pat skaitykite:
Sostinėje šilumos gamybai baigtas naudoti mažasieris mazutas
AB Vilniaus šilumos tinklai kovo 31 d. vidurdienį baigė naudoti mažasierį mazutą šilumos ir karšto vandens gamybai. Iki 1 proc. sieringumo mazutas sostinėje pradėtas deginti lapkričio pabaigoje kaip alternatyva brangusioms dujoms. Dėl šio sprendimo vilniečiams šilumos kaina... ❯❯❯
2023-03-31
Pradedamas viaduko ties Trakų Voke kapitalinis remontas
Lietuvos automobilių kelių direkcija praneša, kad pradedamas įgyvendinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 16,017 km viaduko kapitalinio remonto projektas. Šiuo metu vykdomi parengiamieji darbai, greitis viaduku ribojamas iki 50 km/h, o nuo kovo... ❯❯❯
2023-03-24
„Grinda“ atveria duomenis – galima pasitikrinti, ar gatvės valomos laiku
Permainingam žiemos sezonui einant į pabaigą, Vilniaus miesto gatves prižiūrinti „Grinda“ apibendrina jo rezultatus. „Ši žiema buvo išskirtinė tiek kritulių pikais, tiek didžiuliais temperatūrų svyravimais, tad siekdami užtikrinti nepertraukiamą judėjimą sostinės... ❯❯❯
2023-03-14
Informacija apie Vilniaus savivaldybės nuosavybėn svarstomą perimti turtą
Vilniaus miesto savivaldybės tarybai ruošiamasi pateikti projektą dėl faktiškai valdomų gatvių ir Tauro kalno prieigų lietaus nuotekų tinklų perėmimo savivaldybės nuosavybėn. Tarybai teikiamas projektas dėl gatvių, kurios iki 1998 m. buvo Vilniaus miesto teritorijoje, perėmimo... ❯❯❯
2023-03-08
Vilniuje bus rekonstruojamos prie naujai iškilsiančio „Akropolis Vingis“ komplekso esančios gatvės
Aiškėja, kaip bus pertvarkytas gatvių tinklas prie naujai iškilsiančio Vilniaus „Akropolis Vingis“ ir daugiabučių kvartalo „reVingis“. Sutvarkius aplinkui esančias gatves, į naują traukos objektą bus patogu patekti ne tik automobiliu, bet ir ateiti pėsčiomis ar atvažiuoti... ❯❯❯
2023-03-03
Keičiasi baudos dydis pažeidėjams, kurių automobilius tenka nutempti priverstinai
Kovą sukanka metai, kai Vilniuje imtos taikyti sugriežtintos priemonės kelių eismo taisykles pažeidžiantiems, o teisę nutempti automobilius įgijo ir savivaldybės pareigūnai, ne vien policija. Per mėnesį Vilniuje vien viešosios tvarkos pareigūnai nustatydavo apie 2000 KET... ❯❯❯
2023-03-02