Svarbi informacija
Naująją „Trafi“ versiją pirmieji išbandys vilniečiai
Kelionių mieste planavimo platforma „Trafi“ sostinės gyventojams pristato naująją savo versiją, suteiksiančią galimybę realiu laiku planuoti kelionę ne tik viešuoju transportu, bet ir kitomis ne asmeninėmis transporto priemonėmis: oranžiniu dviračiu, „Uber“, „CityBee“, „Spark“ ir „eTransport“. Platformoje atsiranda ir galimybė įsigyti viešojo transporto bilietą.
„Vilnius turi daugiau transporto pasiūlymų nei bet kuris kitas Europos miestas. Skirtingu metu įvairiose miesto vietose efektyviausia gali būti vis kita transporto rūšis. Ši „Trafi“ dovana Vilniui padės jo gyventojams atrasti efektyviausią kelionės būdą ir patogiau keliauti po sostinę, skatins naudotis įvairesnėmis transporto priemonėmis bei tokiu būdu visiems palengvins eismo situaciją mieste“, – sako Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.
Naująją „Trafi“ versiją pirmieji išbandys Vilniaus gyventojai ir miesto svečiai. Vėliau planuojama ir plėtra į užsienio rinkas. Startuolio kūrėjai sau kelia uždavinį tapti vienais pirmųjų pasaulyje, vartotojams pasiūlysiančių platformą, kurioje sujungiamos visos mieste veikiančios neasmeninio transporto priemonės.
„Keliaudama į Indoneziją išgirdau, kad čia veikia „Trafi“ platforma ir taip garsina Lietuvos vardą. Tai, kad mūsų šalies verslas žinomas tolimame krašte, man buvo netikėta ir kartu pasididžiavimo verta informacija, nes kai važiuoji į tolimesnę šalį, paprastai turi parodyti, kuo išsiskiria Lietuva. Džiaugiuosi, kad mūsų šalis išsiskiria tarptautinio masto startuoliais, o Vilnius tampa eksperimentiniu miestu, iš kurio „Trafi“ platforma plinta į kitas šalis. Taip pat džiugu, kad „Trafi“ pritraukia lietuvius iš užsienio ir sudaro galimybę jiems grįžti, uždirbti, didžiuotis tuo, ką daro ir būti Lietuvoje“, – sako Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė.
Atnaujintos „Trafi“ platformos žemėlapyje transporto galimybės Vilniuje vaizduojamos realiu laiku, todėl vartotojai, atsižvelgdami į kelionės trukmę, kainą ir patogumą, galės pasirinkti jiems priimtiniausią variantą. Jie matys, kaip netoliese juda viešasis transportas, kur yra artimiausi dviračių ar automobilių dalijimo punktai, kiek juose laisvų transporto priemonių, taip pat galės atsirakinti „CityBee“ ar „Spark“ automobilį.
„Siekiame, kad keliavimas mieste būtų kuo paprastesnis ir efektyvesnis, todėl atnaujintą platformą pristatome kartu su šūkiu „Miestas priklauso tau“. Pokyčius žymi ir iš esmės atnaujintas prekės ženklas bei platformos dizainas. Planuojame toliau tobulinti produktą Vilniuje, integruojant dar daugiau partnerių ir diegiant papildomas apmokėjimo galimybes“, – teigia vienas iš „Trafi“ įkūrėjų ir vadovas Martynas Gudonavičius.
Anot M. Gudonavičiaus, „Trafi“ tikslas Vilniuje – tapti pagrindine mobilumo platforma.
Viena iš daugeliui vilniečių itin aktualių naujovių – galimybė greitai ir patogiai įsigyti viešojo transporto bilietus. Šią galimybę užtikrins „Trafi“ ir SĮ „Susisiekimo paslaugoms“ priklausančios mobiliosios programėlės m.Ticket integracija.
„Trafi“ yra vienas iš daugiausiai tarptautinio dėmesio sulaukusių lietuviškų startuolių, nuo savo veiklos pradžios jau pritraukęs 14 mln. dolerių investicijų. Pagrindiniai jo investuotojai: „Octopus Investment“ ir Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas (EBRD) iš Jungtinės Karalystės bei „Practica Capital“ ir „BaltCap“ iš Lietuvos. „Trafi“ veikia septyniose valstybėse – Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Turkijoje, Taivane, Brazilijoje, Indonezijoje. Kompanijos sukurti produktai turi daugiau kaip 4 mln. vartotojų visame pasaulyje.
„Trafi“ biure Vilniuje dirba apie 40 žmonių, iš kurių daugiau nei pusė yra sugrįžę iš užsienio. Tarp jų ir Kembridžo, Oksfordo universitetų absolventai. Vienas iš įmonės įkūrėjų yra baigęs Masačusetso technologijų institutą (JAV). Įmonės darbuotojai yra dirbę garsiausiose pasaulio įmonėse: „Google“, „Uber“, „Spotify“ ir kt.
Taip pat skaitykite:
Sostinėje šilumos gamybai baigtas naudoti mažasieris mazutas
AB Vilniaus šilumos tinklai kovo 31 d. vidurdienį baigė naudoti mažasierį mazutą šilumos ir karšto vandens gamybai. Iki 1 proc. sieringumo mazutas sostinėje pradėtas deginti lapkričio pabaigoje kaip alternatyva brangusioms dujoms. Dėl šio sprendimo vilniečiams šilumos kaina... ❯❯❯
2023-03-31
Pradedamas viaduko ties Trakų Voke kapitalinis remontas
Lietuvos automobilių kelių direkcija praneša, kad pradedamas įgyvendinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 16,017 km viaduko kapitalinio remonto projektas. Šiuo metu vykdomi parengiamieji darbai, greitis viaduku ribojamas iki 50 km/h, o nuo kovo... ❯❯❯
2023-03-24
„Grinda“ atveria duomenis – galima pasitikrinti, ar gatvės valomos laiku
Permainingam žiemos sezonui einant į pabaigą, Vilniaus miesto gatves prižiūrinti „Grinda“ apibendrina jo rezultatus. „Ši žiema buvo išskirtinė tiek kritulių pikais, tiek didžiuliais temperatūrų svyravimais, tad siekdami užtikrinti nepertraukiamą judėjimą sostinės... ❯❯❯
2023-03-14
Informacija apie Vilniaus savivaldybės nuosavybėn svarstomą perimti turtą
Vilniaus miesto savivaldybės tarybai ruošiamasi pateikti projektą dėl faktiškai valdomų gatvių ir Tauro kalno prieigų lietaus nuotekų tinklų perėmimo savivaldybės nuosavybėn. Tarybai teikiamas projektas dėl gatvių, kurios iki 1998 m. buvo Vilniaus miesto teritorijoje, perėmimo... ❯❯❯
2023-03-08
Vilniuje bus rekonstruojamos prie naujai iškilsiančio „Akropolis Vingis“ komplekso esančios gatvės
Aiškėja, kaip bus pertvarkytas gatvių tinklas prie naujai iškilsiančio Vilniaus „Akropolis Vingis“ ir daugiabučių kvartalo „reVingis“. Sutvarkius aplinkui esančias gatves, į naują traukos objektą bus patogu patekti ne tik automobiliu, bet ir ateiti pėsčiomis ar atvažiuoti... ❯❯❯
2023-03-03
Keičiasi baudos dydis pažeidėjams, kurių automobilius tenka nutempti priverstinai
Kovą sukanka metai, kai Vilniuje imtos taikyti sugriežtintos priemonės kelių eismo taisykles pažeidžiantiems, o teisę nutempti automobilius įgijo ir savivaldybės pareigūnai, ne vien policija. Per mėnesį Vilniuje vien viešosios tvarkos pareigūnai nustatydavo apie 2000 KET... ❯❯❯
2023-03-02