Naujas Vilniaus rotušės veidas: tampa atviresnė visuomenei

Vilniaus miesto rotušė keičia savo įvaizdį. Pranešama, kad nuo šiol rotušė tampa atviresnė visuomenei ir siekia pati įgyvendinti kuo daugiau įvairių projektų ir renginių bei pritraukti lankytojų. Vienas iš rotušės tikslų – tapti pirmuoju vilniečių ir miesto svečių traukos tašku.
„Lietuvoje į rotušes dažnai žvelgiama tik kaip į statybinius projektus ar muziejinius eksponatus. Mes norime priminti, kad rotušė yra svarbus istorinis miesto objektas, kuris atviras visiems ir kuriame gali vykti kryptingai planuojami renginiai. Šiais pokyčiais turime parodyti, kad rotušė nėra vieta, prieinama tik išskirtiniams asmenims. Esame atviri ir siekiame, kad rotušė taptų miesto širdimi. Mūsų tikslas – tapti ta vieta, kurioje pirmiausia apsilanko žmogus, norintis pažintį Vilnių“, – sakė šiuo metu Vilniaus rotušės valdytojos pareigas einanti Ieva Šiušaitė.
Atnaujinti Vilniaus rotušės įvaizdį patikėta beveik 30-ties metų patirtį rinkoje turinčiai reklamos agentūrai „McCann Vilnius“. Kartu su visu įvaizdžiu keisis ir rotušės logotipas, kuris atspindės naujai atgimusį miesto simbolį. Pasak „McCann Vilnius“ strategijos vadovo Tomo Bartninko, naujuoju rotušės įvaizdžiu svarbiausia žmonėms priminti, kokia yra tikroji jos paskirtis ir misija.
„Tai yra seniausia Lietuvos rotušė, vartai į miestą. Norime, kad naujasis rotušės įvaizdis aiškiai sakytų, jog tai yra vieta, kuri padeda miestui ir jo gyventojams judėti į priekį ir atrasti naujų idėjų. Tai nėra tik pastatas, tai – viso Vilniaus kultūros ir vertybių simbolis“, – sakė T. Bartninkas.
Jam pritarė ir agentūros kūrybos vadovas Mantas Velykis, kalbėdamas ir apie atnaujintą rotušės logotipą bei firminį stilių: „Tai logotipas, kuris toks pat lankstus ir besikeičiantis kaip ir rotušės turinys ar miestiečių poreikiai. Naujasis stilius rotušės darbuotojams leis sutaupyti daug resursų kuriant reklamines priemones ir atskleis tikrąjį jų kūrybiškumą, nes šešios kolonos gali virsti bet kuo“.
Siekiant sugriauti nusistovėjusius stereotipus, pagal 2017-2019 metų rotušės veiklos strategiją, vienas iš Vilniaus miesto simbolių turi tapti ne tik aptarnaujančia infrastruktūra, tačiau pati kurti įvairius festivalius, kultūrinius renginius ar parodas.
Rotušė inicijuos partnerystę su mokslo, meno ir kultūros institucijomis bei visuomeninėmis iniciatyvomis. Siekiama užmegzti ryšius ne tik su Lietuvos, bet ir užsienio organizacijomis.
Vilniaus rotušė yra tik viena iš trijų Lietuvoje išlikusių istorinių miestų rotušių. Šiandien rotušė stovi ten pat, kur 1432-aisiais metais minima pirmoji Vilniaus rotušė. Jos pamatai yra išlikę iki šių laikų.
Kontaktai žiniasklaidai:
Justė Karpavičiūtė, +370 643 74828, juste@gravitas.lt