Search Icon

Struktūra ir kontaktai

Dažniausiai užduodami klausimai

Pranešti apie problemą mieste

Registracija į darželius ir mokyklas

Gyvenamosios vietos deklaravimas

Dokumento statuso patikrinimas

„Vilniaus vandenys“ sėkme dalinosi su savo klientais

Praėję 2017 metai didžiausiai Lietuvos vandentiekio bendrovei „Vilniaus vandenims“ buvo išskirtiniai: įmonė ne tik pasiekė sėkmingų veiklos rezultatų, bet ir dalinosi jais su savo klientais.

Padidinusi veiklos efektyvumą bendrovė nuo spalio 1 dienos penktadaliu sumažino pagrindinių geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kainas vartotojams ir tuo pačiu išlaikė stabilias įmonės pajamas.

Nepaisant sumažintų paslaugų kainų, „Vilniaus vandenų“ pardavimo pajamos 2017 m. siekė 39,9 mln. eurų, kaip ir 2016 m.

Įmonės EBITDA per metus išaugo 28 proc., iki 17,6 mln. eurų. 2016 m. šis rodiklis siekė 13,7 mln. eurų. Didžiausios įtakos tam turėjo veiklos sąnaudų mažėjimas ir augantys parduodamų paslaugų kiekiai. Veiklos sąnaudos (OPEX) per metus sumažėjo 10 proc. nuo 26,7 mln. eurų 2016 m. iki 24 mln. 2017 m., o parduoto geriamojo vandens ir surinktų bei išvalytų nuotekų kiekiai augo 3-4 proc., lyginant su 2016 m.

„Vilniaus vandenys“ pernai uždirbo 15,8 mln. eurų grynojo pelno.

2017 m. įmonė ypatingą dėmesį skyrė klientų aptarnavimo kokybės gerinimui, sąskaitų administravimo proceso tobulinimui, nuotekų taršos kontrolės stiprinimui ir vandens nuostolių mažinimui. Buvo sustiprinta suvartoto vandens deklaravimo kontrolė ir rodmenų patikra, pagerintas skolų valdymas bei įmokų surinkimas.

Visos šios priemonės užtikrino tvarius veiklos rezultatus ir pelnė „Vilniaus vandenims“ Paslaugų sektoriaus lyderio vardą „Verslo žinių“ organizuojamuose Lietuvos verslo lyderių rinkimuose.

Virgilijaus Žukausko, laikinai einančio „Vilniaus vandenų“ generalinio direktoriaus pareigas, teigimu, bendrovė sėkmingai tęsia pradėtus darbus ir laikosi strateginiame plane numatytų veiklos krypčių.

„Nuosekliai dirbame, siekdami tikslų, ir tai duoda vaisių: pertvarkyta įmonė dirba efektyviau ir skaidriau. Ir toliau didžiausią dėmesį skirsime klientų aptarnavimo kokybės gerinimui, naujų vartotojų prijungimui prie tinklų, spartinsime investicijas į infrastruktūros rekonstrukciją ir plėtrą“, – pabrėžia V. Žukauskas.

Susipažinti su finansine ataskaita galite čia.