Svarbi informacija
Naujovė dviračių takų projektuose – Vilnius imasi iniciatyvos projektuoti modernius bortelius
Vilnius dviračių takus nuo šaligatvio planuoja atskirti nuožulniais borteliais, kaip tai daro nemaža dalis Vakarų Europos šalių, tokių kaip Olandija, Austrija, Vokietija. Aukščio skirtumai tarp dviračių ir pėsčiųjų takų svarbūs, siekiant tinkamai atskirti skirtingu greičiu judančius srautus. Šiuo metu rengiamuose projektuose vaizduojamas naujas tipinis nuožulnus bortelis, tinkantis sujungti su standartiniu, 8 cm pločio vejos apvadu. Tikimasi, kad ir mūsų šalies gamintojai netruks pradėti gaminti ir siūlyti rinkoje šio tipo bortelius, nes jų poreikis miestuose tiesiant dviračių takus tik augs.
„Užsienio šalių ilgametė patirtis rodo, jog tokie borteliai pasiteisina ir kaip svarbus psichologinis veiksnys – mažina konfliktinių situacijų skaičių, užtikrina sklandų ir patogų dviratininkų bei pėsčiųjų judėjimą būtent jiems numatyta infrastruktūra. Nuožulnumas apsaugos nuo galimo kritimo nuo dviračio netyčia užvažiavus ant bortelio ratu. Bortelių svarbą ir poreikį nuolat akcentuoja pėsčiųjų ir dviratininkų asociacijų atstovai, dalyvaudami dviračių takų projektinių pasiūlymų svarstymuose.“ – sako „Susisiekimo paslaugų“ Tvaraus susisiekimo skyriaus projektų vadovas Anton Nikitin.
Skaičiuojama, kad vien šiuo metu projektuojamiems takams, kurių rangos darbai prasidės 2018 m. antroje pusėje ir 2019 metais, tokių bortelių prireiks daugiau kaip 10 km. Naujieji borteliai numatomi ne tik Žirmūnų, Minties, Tuskulėnų, Kernavės, T. Narbuto, Rinktinės, Žirmūnų, Algirdo, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno gatvėse projektuojamuose takuose, bet ir kituose ateityje įrengiamoje ir remontuojamoje dviračių infrastruktūroje.
Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, [email protected]
Taip pat skaitykite:
„Grinda“ atveria duomenis – galima pasitikrinti, ar gatvės valomos laiku
Permainingam žiemos sezonui einant į pabaigą, Vilniaus miesto gatves prižiūrinti „Grinda“ apibendrina jo rezultatus. „Ši žiema buvo išskirtinė tiek kritulių pikais, tiek didžiuliais temperatūrų svyravimais, tad siekdami užtikrinti nepertraukiamą judėjimą sostinės... ❯❯❯
2023-03-14
Informacija apie Vilniaus savivaldybės nuosavybėn svarstomą perimti turtą
Vilniaus miesto savivaldybės tarybai ruošiamasi pateikti projektą dėl faktiškai valdomų gatvių ir Tauro kalno prieigų lietaus nuotekų tinklų perėmimo savivaldybės nuosavybėn. Tarybai teikiamas projektas dėl gatvių, kurios iki 1998 m. buvo Vilniaus miesto teritorijoje, perėmimo... ❯❯❯
2023-03-08
Vilniuje bus rekonstruojamos prie naujai iškilsiančio „Akropolis Vingis“ komplekso esančios gatvės
Aiškėja, kaip bus pertvarkytas gatvių tinklas prie naujai iškilsiančio Vilniaus „Akropolis Vingis“ ir daugiabučių kvartalo „reVingis“. Sutvarkius aplinkui esančias gatves, į naują traukos objektą bus patogu patekti ne tik automobiliu, bet ir ateiti pėsčiomis ar atvažiuoti... ❯❯❯
2023-03-03
Keičiasi baudos dydis pažeidėjams, kurių automobilius tenka nutempti priverstinai
Kovą sukanka metai, kai Vilniuje imtos taikyti sugriežtintos priemonės kelių eismo taisykles pažeidžiantiems, o teisę nutempti automobilius įgijo ir savivaldybės pareigūnai, ne vien policija. Per mėnesį Vilniuje vien viešosios tvarkos pareigūnai nustatydavo apie 2000 KET... ❯❯❯
2023-03-02
Vilniuje išmontuojami atitvarai kitą žiemą ir vėl saugos naujai pasodintus želdinius
Vilniuje pradedami išmontuoti atitvarai, per žiemą saugoję neseniai pasodintus želdinius nuo druskų ir kitos gatvių taršos. Praėjusį rudenį prie gatvių buvo sumontuota 23 km tokių atitvarų. Kitą žiemą jų vietos bus koreguojamos atsižvelgus į tai, kur bus sodinami nauji... ❯❯❯
2023-03-02
Aiškėja, kaip keisis gatvės prie naujojo „Akropolio“ Vingyje
Visuomenei pristatyti gatvių prie naujai iškilsiančio „Akropolis Vingis“ ir daugiabučių kvartalo „reVingis“ rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai. Rekonstruojant gatves daug dėmesio skirta pėsčiųjų ir dviračių takams bei želdynams. Planuojama Eigulių gatvės... ❯❯❯
2023-02-10