Svarbi informacija
Naujovė dviračių takų projektuose – Vilnius imasi iniciatyvos projektuoti modernius bortelius
Vilnius dviračių takus nuo šaligatvio planuoja atskirti nuožulniais borteliais, kaip tai daro nemaža dalis Vakarų Europos šalių, tokių kaip Olandija, Austrija, Vokietija. Aukščio skirtumai tarp dviračių ir pėsčiųjų takų svarbūs, siekiant tinkamai atskirti skirtingu greičiu judančius srautus. Šiuo metu rengiamuose projektuose vaizduojamas naujas tipinis nuožulnus bortelis, tinkantis sujungti su standartiniu, 8 cm pločio vejos apvadu. Tikimasi, kad ir mūsų šalies gamintojai netruks pradėti gaminti ir siūlyti rinkoje šio tipo bortelius, nes jų poreikis miestuose tiesiant dviračių takus tik augs.
„Užsienio šalių ilgametė patirtis rodo, jog tokie borteliai pasiteisina ir kaip svarbus psichologinis veiksnys – mažina konfliktinių situacijų skaičių, užtikrina sklandų ir patogų dviratininkų bei pėsčiųjų judėjimą būtent jiems numatyta infrastruktūra. Nuožulnumas apsaugos nuo galimo kritimo nuo dviračio netyčia užvažiavus ant bortelio ratu. Bortelių svarbą ir poreikį nuolat akcentuoja pėsčiųjų ir dviratininkų asociacijų atstovai, dalyvaudami dviračių takų projektinių pasiūlymų svarstymuose.“ – sako „Susisiekimo paslaugų“ Tvaraus susisiekimo skyriaus projektų vadovas Anton Nikitin.
Skaičiuojama, kad vien šiuo metu projektuojamiems takams, kurių rangos darbai prasidės 2018 m. antroje pusėje ir 2019 metais, tokių bortelių prireiks daugiau kaip 10 km. Naujieji borteliai numatomi ne tik Žirmūnų, Minties, Tuskulėnų, Kernavės, T. Narbuto, Rinktinės, Žirmūnų, Algirdo, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno gatvėse projektuojamuose takuose, bet ir kituose ateityje įrengiamoje ir remontuojamoje dviračių infrastruktūroje.
Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, [email protected]
Taip pat skaitykite:
Renovacijos projektus Vilniuje kuruojanti Eglė Randytė: „Tikslas – ne atimti kompensacijas, o skatinti renovaciją“
Nuvilnijus informacijos bangai, kad sostinės gyventojai, gaunantys kompensacijas už šildymą ir balsuojantys prieš renovaciją, valstybės paramos nebegaus, patikslinama, kokių priemonių artimiausiu metu bus imtasi. Vilniaus miesto savivaldybė kompensacijas mažinti nutarė nuo šio... ❯❯❯
2023-09-21
Siekiant gerinti gatvių kokybę, Vilniuje skenuojamos gatvių dangos
Šiais metais Vilniaus miesto gatvės vėl bus skenuojamos siekiant įvertinti asfalto dangos nusidėvėjimą. Remiantis gautais duomenimis bus sudėlioti gatvių remonto prioritetai – tai leidžia ir kasmet sutaupyti apie 5 proc. gatvių remontui skiriamų lėšų. 2023 m. bus nuskenuota... ❯❯❯
2023-09-13
Ateities kurą gamins Vilniuje, testuojami vandeniliu varomi autobusai
Vilniaus miesto savivaldybė kartu su partneriu AB Vilniaus šilumos tinklai pasirašė sutartį su Centrine projektų valdymo agentūra dėl žaliojo vandenilio gamybos, kuris bus naudojamas viešajame transporte. Taip pat šiuo metu sostinėje išbandomi Portugalijoje gaminti vandeniliu... ❯❯❯
2023-09-12
Nuo rytojaus Vilniaus centre el. paspirtukus privaloma palikti tik specialiose stovėjimo vietose
Nuo šio penktadienio, rugsėjo 1 d. sostinės centrinėje dalyje įsigalioja nauja privaloma el. paspirtukų statymo tvarka. Ja vadovaujantis dalijimosi platformų paslaugomis besinaudojantys el. paspirtukų vairuotojai nuomojamus paspirtukus sostinės centre galės palikti tik specialiose... ❯❯❯
2023-08-31
Atidaroma nauja gatvės atkarpa Vilniuje – gyventojams judėti bus dar paprasčiau
Pirmadienį (rugpjūčio 14 d.) atidaroma nauja dviejų eismo juostų atkarpa Pilaitėje, Smalinės gatvėje. Susisiekimas tarp Pilaitės rajono dalių gyventojams bus dar paprastesnis. Šalia esančių namų gyventojų patogumui įrengtas pėsčiųjų, dviračių takas ir nauja viešojo... ❯❯❯
2023-08-11
Keičiamas eismo organizavimas Geležinio Vilko g.–Molėtų pl.–Mokslininkų g. sankryžoje
Po Mykolo Lietuvio gatvės asfaltavimo darbų pabaigos, tranzitinio transporto srautai M. Lietuvio gatvėje ir Mokslininkų gatvės atkarpoje tarp Ukmergės g. ir Molėtų pl. dar labiau padidėjo, todėl siekiant užtikrinti maksimalią eismo saugą, nuo rugpjūčio 8 d. Geležinio Vilko... ❯❯❯
2023-08-09