Svarbi informacija
Nuo birželio 1 d. Vilniaus šilumos tinklų klientai bus aptarnaujami viename centre
Sostinės gyventojams ir įmonėms paslaugas teikianti bendrovė Vilniaus šilumos tinklų (VŠT) nuo šių metų birželio 1 d. klientus priims tik viename iš trijų iki šiol veikusių klientų aptarnavimo centrų – Smolensko g. 12. Šį sprendimą lėmė bendrovės aptarnavimo paslaugų elektroniniais kanalais plėtra, augantis savitarnos svetainės lankomumas ir įmonės siekis racionaliau naudoti valdomus pastatus. Nuo vasaros pradžios buvusiuose VŠT klientų aptarnavimo centruose Ateities ir Elektrinės gatvėse įsikurs kiti bendrovės padaliniai, kurie bus perkelti iš parduotos trečiosios Vilniaus termofikacinės elektrinės teritorijos.
Pasak VŠT Klientų aptarnavimo departamento direktoriaus Vilmanto Markevičiaus, šiais technologijų naudojimo laikais viename mieste laikyti tris fizines klientų aptarnavimo vietas – neracionalu. „Įvertinę klientų poreikius ir jų įpročių pokyčius, įmonės veiklos procesus ir valdomą turtą, pamatėme, kuriose srityse prasminga efektyvinti veiką ir plėsti modernių aptarnavimo įrankių diegimą“, – sako V. Markevičius.
Jo teigimu, pastaruoju metu gerokai mažiau bendrovės klientų atvyksta į aptarnavimo centrus, nes vis daugiau su šilumos tiekimu susijusių klausimų galima išspręsti VŠT savitarnos svetainėje, elektroniniu paštu arba telefonu. VŠT duomenimis, per pastarąjį pusmetį klientų srautas į klientų aptarnavimo centrus sumažėjo apie 20 proc., o savitarnos svetaine šiuo metu naudojasi apie 40 proc. privačių ir 70 proc. verslo klientų.
„Norime sukurti modernų ir patrauklų elektroninių paslaugų centrą, tad kryptingai dirbame link šio tikslo. Jau dabar mūsų savitarnos svetainėje klientai gali išspręsti dažniausiai kylančius klausimus: užsisakyti sutartis, rasti sąskaitas ir mokėjimų istoriją, gauti pranešimus apie šilumos kainas, trumpalaikius karšto vandens išjungimus bei kitą aktualią informaciją. Verslo klientai čia gali deklaruoti karšto vandens skaitiklių rodmenis, netrukus tai galės atlikti ir gyventojai”, – teigia VŠT Klientų aptarnavimo dep. vadovas.
Pasak jo, bendrovė ieško galimybių savitarnos platformoje įdiegti dar daugiau klientams reikalingų funkcijų. Dar šiemet VŠT planuoja klientams pasiūlyti galimybes už paslaugas atlikti apmokėjimą savitarnos svetainėje ir atsiskaityti pagal pastovaus mokėjimo planą. O kitais metais klientų aptarnavimo centrą, esantį Smolensko gatvėje, bendrovė planuoja iškelti į modernias, ergononomiškas, šiuolaikiško aptarnavimo kokybės standartus atitinkančias patalpas.
Panašią klientų aptarnavimo praktiką elektroniniais kanalais nuotoliniu būdu ne vienerius metus taiko ir kitos komunalines paslaugas teikiančiose įmonės (elektros, dujų, šalto vandens tiekėjai). Fizinių vietų, kuriose būtų aptarnaujami klientai, skaičių pastaruoju metu mažina ir Lietuvoje finansines paslaugas tiekiančios kompanijos, pvz. kai kurie komerciniai bankai.
Naujų klientų aptarnavimo ir komunikacijos sprendimų tendencijas lemia besikeičiantys gyventojų poreikiai, internetinio ryšio ir naujų technologijų plėtra. Šiandien jau nebūtina namuose turėti internetinį ryšį ir kompiuterį tam, kad būtų galima susitvarkyti komunalinių ar finansinių aslaugų reikalus – daugelis jaunų ir vidutinio amžiaus žmonių tai atlieka naudodami savo išmaniuosius telefonus.
Informaciją parengė Edita Sirutienė
AB Vilniaus šilumos tinklų komunikacijos vadovė
Tel. (8 5) 266 7133, mob. 8 686 71280, [email protected]
Taip pat skaitykite:
Renovacijos projektus Vilniuje kuruojanti Eglė Randytė: „Tikslas – ne atimti kompensacijas, o skatinti renovaciją“
Nuvilnijus informacijos bangai, kad sostinės gyventojai, gaunantys kompensacijas už šildymą ir balsuojantys prieš renovaciją, valstybės paramos nebegaus, patikslinama, kokių priemonių artimiausiu metu bus imtasi. Vilniaus miesto savivaldybė kompensacijas mažinti nutarė nuo šio... ❯❯❯
2023-09-21
Vilnius ruošiasi atsiskaitymams už viešojo transporto bilietus banko kortelėmis
Gera žinia vilniečiams ir miesto svečiams – jau 2024 m. Vilniaus miesto viešajame transporte už vienkartinius kelionės bilietus bus galima atsiskaityti bekontaktėmis banko kortelėmis. Siekiant didesnio aiškumo ir paprastesnio pasirinkimo keleiviams, taip pat atsisakoma nepopuliariausių... ❯❯❯
2023-09-20
Siekiant gerinti gatvių kokybę, Vilniuje skenuojamos gatvių dangos
Šiais metais Vilniaus miesto gatvės vėl bus skenuojamos siekiant įvertinti asfalto dangos nusidėvėjimą. Remiantis gautais duomenimis bus sudėlioti gatvių remonto prioritetai – tai leidžia ir kasmet sutaupyti apie 5 proc. gatvių remontui skiriamų lėšų. 2023 m. bus nuskenuota... ❯❯❯
2023-09-13
Ateities kurą gamins Vilniuje, testuojami vandeniliu varomi autobusai
Vilniaus miesto savivaldybė kartu su partneriu AB Vilniaus šilumos tinklai pasirašė sutartį su Centrine projektų valdymo agentūra dėl žaliojo vandenilio gamybos, kuris bus naudojamas viešajame transporte. Taip pat šiuo metu sostinėje išbandomi Portugalijoje gaminti vandeniliu... ❯❯❯
2023-09-12
Nuo rytojaus Vilniaus centre el. paspirtukus privaloma palikti tik specialiose stovėjimo vietose
Nuo šio penktadienio, rugsėjo 1 d. sostinės centrinėje dalyje įsigalioja nauja privaloma el. paspirtukų statymo tvarka. Ja vadovaujantis dalijimosi platformų paslaugomis besinaudojantys el. paspirtukų vairuotojai nuomojamus paspirtukus sostinės centre galės palikti tik specialiose... ❯❯❯
2023-08-31
Atidaroma nauja gatvės atkarpa Vilniuje – gyventojams judėti bus dar paprasčiau
Pirmadienį (rugpjūčio 14 d.) atidaroma nauja dviejų eismo juostų atkarpa Pilaitėje, Smalinės gatvėje. Susisiekimas tarp Pilaitės rajono dalių gyventojams bus dar paprastesnis. Šalia esančių namų gyventojų patogumui įrengtas pėsčiųjų, dviračių takas ir nauja viešojo... ❯❯❯
2023-08-11