Svarbi informacija
Nuo birželio 1 d. Vilniaus šilumos tinklų klientai bus aptarnaujami viename centre
Sostinės gyventojams ir įmonėms paslaugas teikianti bendrovė Vilniaus šilumos tinklų (VŠT) nuo šių metų birželio 1 d. klientus priims tik viename iš trijų iki šiol veikusių klientų aptarnavimo centrų – Smolensko g. 12. Šį sprendimą lėmė bendrovės aptarnavimo paslaugų elektroniniais kanalais plėtra, augantis savitarnos svetainės lankomumas ir įmonės siekis racionaliau naudoti valdomus pastatus. Nuo vasaros pradžios buvusiuose VŠT klientų aptarnavimo centruose Ateities ir Elektrinės gatvėse įsikurs kiti bendrovės padaliniai, kurie bus perkelti iš parduotos trečiosios Vilniaus termofikacinės elektrinės teritorijos.
Pasak VŠT Klientų aptarnavimo departamento direktoriaus Vilmanto Markevičiaus, šiais technologijų naudojimo laikais viename mieste laikyti tris fizines klientų aptarnavimo vietas – neracionalu. „Įvertinę klientų poreikius ir jų įpročių pokyčius, įmonės veiklos procesus ir valdomą turtą, pamatėme, kuriose srityse prasminga efektyvinti veiką ir plėsti modernių aptarnavimo įrankių diegimą“, – sako V. Markevičius.
Jo teigimu, pastaruoju metu gerokai mažiau bendrovės klientų atvyksta į aptarnavimo centrus, nes vis daugiau su šilumos tiekimu susijusių klausimų galima išspręsti VŠT savitarnos svetainėje, elektroniniu paštu arba telefonu. VŠT duomenimis, per pastarąjį pusmetį klientų srautas į klientų aptarnavimo centrus sumažėjo apie 20 proc., o savitarnos svetaine šiuo metu naudojasi apie 40 proc. privačių ir 70 proc. verslo klientų.
„Norime sukurti modernų ir patrauklų elektroninių paslaugų centrą, tad kryptingai dirbame link šio tikslo. Jau dabar mūsų savitarnos svetainėje klientai gali išspręsti dažniausiai kylančius klausimus: užsisakyti sutartis, rasti sąskaitas ir mokėjimų istoriją, gauti pranešimus apie šilumos kainas, trumpalaikius karšto vandens išjungimus bei kitą aktualią informaciją. Verslo klientai čia gali deklaruoti karšto vandens skaitiklių rodmenis, netrukus tai galės atlikti ir gyventojai”, – teigia VŠT Klientų aptarnavimo dep. vadovas.
Pasak jo, bendrovė ieško galimybių savitarnos platformoje įdiegti dar daugiau klientams reikalingų funkcijų. Dar šiemet VŠT planuoja klientams pasiūlyti galimybes už paslaugas atlikti apmokėjimą savitarnos svetainėje ir atsiskaityti pagal pastovaus mokėjimo planą. O kitais metais klientų aptarnavimo centrą, esantį Smolensko gatvėje, bendrovė planuoja iškelti į modernias, ergononomiškas, šiuolaikiško aptarnavimo kokybės standartus atitinkančias patalpas.
Panašią klientų aptarnavimo praktiką elektroniniais kanalais nuotoliniu būdu ne vienerius metus taiko ir kitos komunalines paslaugas teikiančiose įmonės (elektros, dujų, šalto vandens tiekėjai). Fizinių vietų, kuriose būtų aptarnaujami klientai, skaičių pastaruoju metu mažina ir Lietuvoje finansines paslaugas tiekiančios kompanijos, pvz. kai kurie komerciniai bankai.
Naujų klientų aptarnavimo ir komunikacijos sprendimų tendencijas lemia besikeičiantys gyventojų poreikiai, internetinio ryšio ir naujų technologijų plėtra. Šiandien jau nebūtina namuose turėti internetinį ryšį ir kompiuterį tam, kad būtų galima susitvarkyti komunalinių ar finansinių aslaugų reikalus – daugelis jaunų ir vidutinio amžiaus žmonių tai atlieka naudodami savo išmaniuosius telefonus.
Informaciją parengė Edita Sirutienė
AB Vilniaus šilumos tinklų komunikacijos vadovė
Tel. (8 5) 266 7133, mob. 8 686 71280, [email protected]
Taip pat skaitykite:
„Grinda“ atveria duomenis – galima pasitikrinti, ar gatvės valomos laiku
Permainingam žiemos sezonui einant į pabaigą, Vilniaus miesto gatves prižiūrinti „Grinda“ apibendrina jo rezultatus. „Ši žiema buvo išskirtinė tiek kritulių pikais, tiek didžiuliais temperatūrų svyravimais, tad siekdami užtikrinti nepertraukiamą judėjimą sostinės... ❯❯❯
2023-03-14
Informacija apie Vilniaus savivaldybės nuosavybėn svarstomą perimti turtą
Vilniaus miesto savivaldybės tarybai ruošiamasi pateikti projektą dėl faktiškai valdomų gatvių ir Tauro kalno prieigų lietaus nuotekų tinklų perėmimo savivaldybės nuosavybėn. Tarybai teikiamas projektas dėl gatvių, kurios iki 1998 m. buvo Vilniaus miesto teritorijoje, perėmimo... ❯❯❯
2023-03-08
Vilniuje bus rekonstruojamos prie naujai iškilsiančio „Akropolis Vingis“ komplekso esančios gatvės
Aiškėja, kaip bus pertvarkytas gatvių tinklas prie naujai iškilsiančio Vilniaus „Akropolis Vingis“ ir daugiabučių kvartalo „reVingis“. Sutvarkius aplinkui esančias gatves, į naują traukos objektą bus patogu patekti ne tik automobiliu, bet ir ateiti pėsčiomis ar atvažiuoti... ❯❯❯
2023-03-03
Keičiasi baudos dydis pažeidėjams, kurių automobilius tenka nutempti priverstinai
Kovą sukanka metai, kai Vilniuje imtos taikyti sugriežtintos priemonės kelių eismo taisykles pažeidžiantiems, o teisę nutempti automobilius įgijo ir savivaldybės pareigūnai, ne vien policija. Per mėnesį Vilniuje vien viešosios tvarkos pareigūnai nustatydavo apie 2000 KET... ❯❯❯
2023-03-02
Vilniuje išmontuojami atitvarai kitą žiemą ir vėl saugos naujai pasodintus želdinius
Vilniuje pradedami išmontuoti atitvarai, per žiemą saugoję neseniai pasodintus želdinius nuo druskų ir kitos gatvių taršos. Praėjusį rudenį prie gatvių buvo sumontuota 23 km tokių atitvarų. Kitą žiemą jų vietos bus koreguojamos atsižvelgus į tai, kur bus sodinami nauji... ❯❯❯
2023-03-02
Aiškėja, kaip keisis gatvės prie naujojo „Akropolio“ Vingyje
Visuomenei pristatyti gatvių prie naujai iškilsiančio „Akropolis Vingis“ ir daugiabučių kvartalo „reVingis“ rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai. Rekonstruojant gatves daug dėmesio skirta pėsčiųjų ir dviračių takams bei želdynams. Planuojama Eigulių gatvės... ❯❯❯
2023-02-10