Svarbi informacija
Nuo birželio 1 d. Vilniaus šilumos tinklų klientai bus aptarnaujami viename centre
Sostinės gyventojams ir įmonėms paslaugas teikianti bendrovė Vilniaus šilumos tinklų (VŠT) nuo šių metų birželio 1 d. klientus priims tik viename iš trijų iki šiol veikusių klientų aptarnavimo centrų – Smolensko g. 12. Šį sprendimą lėmė bendrovės aptarnavimo paslaugų elektroniniais kanalais plėtra, augantis savitarnos svetainės lankomumas ir įmonės siekis racionaliau naudoti valdomus pastatus. Nuo vasaros pradžios buvusiuose VŠT klientų aptarnavimo centruose Ateities ir Elektrinės gatvėse įsikurs kiti bendrovės padaliniai, kurie bus perkelti iš parduotos trečiosios Vilniaus termofikacinės elektrinės teritorijos.
Pasak VŠT Klientų aptarnavimo departamento direktoriaus Vilmanto Markevičiaus, šiais technologijų naudojimo laikais viename mieste laikyti tris fizines klientų aptarnavimo vietas – neracionalu. „Įvertinę klientų poreikius ir jų įpročių pokyčius, įmonės veiklos procesus ir valdomą turtą, pamatėme, kuriose srityse prasminga efektyvinti veiką ir plėsti modernių aptarnavimo įrankių diegimą“, – sako V. Markevičius.
Jo teigimu, pastaruoju metu gerokai mažiau bendrovės klientų atvyksta į aptarnavimo centrus, nes vis daugiau su šilumos tiekimu susijusių klausimų galima išspręsti VŠT savitarnos svetainėje, elektroniniu paštu arba telefonu. VŠT duomenimis, per pastarąjį pusmetį klientų srautas į klientų aptarnavimo centrus sumažėjo apie 20 proc., o savitarnos svetaine šiuo metu naudojasi apie 40 proc. privačių ir 70 proc. verslo klientų.
„Norime sukurti modernų ir patrauklų elektroninių paslaugų centrą, tad kryptingai dirbame link šio tikslo. Jau dabar mūsų savitarnos svetainėje klientai gali išspręsti dažniausiai kylančius klausimus: užsisakyti sutartis, rasti sąskaitas ir mokėjimų istoriją, gauti pranešimus apie šilumos kainas, trumpalaikius karšto vandens išjungimus bei kitą aktualią informaciją. Verslo klientai čia gali deklaruoti karšto vandens skaitiklių rodmenis, netrukus tai galės atlikti ir gyventojai”, – teigia VŠT Klientų aptarnavimo dep. vadovas.
Pasak jo, bendrovė ieško galimybių savitarnos platformoje įdiegti dar daugiau klientams reikalingų funkcijų. Dar šiemet VŠT planuoja klientams pasiūlyti galimybes už paslaugas atlikti apmokėjimą savitarnos svetainėje ir atsiskaityti pagal pastovaus mokėjimo planą. O kitais metais klientų aptarnavimo centrą, esantį Smolensko gatvėje, bendrovė planuoja iškelti į modernias, ergononomiškas, šiuolaikiško aptarnavimo kokybės standartus atitinkančias patalpas.
Panašią klientų aptarnavimo praktiką elektroniniais kanalais nuotoliniu būdu ne vienerius metus taiko ir kitos komunalines paslaugas teikiančiose įmonės (elektros, dujų, šalto vandens tiekėjai). Fizinių vietų, kuriose būtų aptarnaujami klientai, skaičių pastaruoju metu mažina ir Lietuvoje finansines paslaugas tiekiančios kompanijos, pvz. kai kurie komerciniai bankai.
Naujų klientų aptarnavimo ir komunikacijos sprendimų tendencijas lemia besikeičiantys gyventojų poreikiai, internetinio ryšio ir naujų technologijų plėtra. Šiandien jau nebūtina namuose turėti internetinį ryšį ir kompiuterį tam, kad būtų galima susitvarkyti komunalinių ar finansinių aslaugų reikalus – daugelis jaunų ir vidutinio amžiaus žmonių tai atlieka naudodami savo išmaniuosius telefonus.
Informaciją parengė Edita Sirutienė
AB Vilniaus šilumos tinklų komunikacijos vadovė
Tel. (8 5) 266 7133, mob. 8 686 71280, edita.sirutiene@chc.lt
Taip pat skaitykite:
Pradėti Šeimyniškių gatvės remonto darbai
Iki kalendorinės vasaros likus vos keletui dienų ir sumažėjus transporto srautams, Vilnius imasi judresnių gatvių remonto. Šią savaitę pradėti kompleksiniai Šeimyniškių gatvės, esančios Žirmūnuose ir Šnipiškėse, remonto darbai. Juos baigus bus patogiau ir saugiau judėti tiek... ❯❯❯
2022-05-26
Prie CUP prekybos centro bus įrengta nauja pėsčiųjų aikštė ir žaliosios dangos
Nusidėvėjęs grindinys prie CUP prekybos centro jau šią vasarą taps patogesnis. Iki tol, kol prasidės planuojami teritorijos rekonstrukcijos darbai, kurių metu bus sutvarkyta ir aikštė, Vilniaus savivaldybė pasirūpins laikinu sprendimu, kad pėstieji galėtų vaikščioti saugiau ir... ❯❯❯
2022-05-26
Daugelyje įvairios infrastruktūros apsaugos zonų draudimus keičia leidimai kurti jaukesnę aplinką
Įvairios kabelių, laidų, vamzdžių zonos Lietuvoje driekiasi tūkstančius kilometrų, jos užima žymią miestų dalį. Vilniaus miesto savivaldybės iniciatyva jau kelios įvairių apsaugos zonų priežiūrą reglamentuojančios ir vykdančios institucijos peržiūri jose galiojančius... ❯❯❯
2022-05-16
Išrinktas naujas „Vilniaus vandenų“ vadovas
Didžiausia Lietuvoje vandentvarkos įmonė „Vilniaus vandenys“ baigė metų pradžioje pradėtą atvirą generalinio direktoriaus konkursą, po kurio iš bemaž 50 pretendentų bendrovės valdyba nauju įmonės vadovu išrinko iki šiol laikinai generalinio direktoriaus pareigas ėjusį... ❯❯❯
2022-05-16
Naujojoje Vilnioje planuojama rekonstruoti vieną pagrindinių gatvių
Naujosios Vilnios seniūnijoje planuojama Džiaugsmo gatvės rekonstrukcija, dėl kurios sprendinių projektuotojai netrukus kvies gyventojus į viešą konsultaciją. UAB „Vilniaus plano” projektiniai pasiūlymai parengti gatvės atkarpai nuo Paeglinės iki Pergalės gatvės žiedinės... ❯❯❯
2022-05-10
Kaip keisis vilniečių gyvenamoji aplinka per 2022 metus
Kaip keisis vilniečių gyvenamoji aplinka per 2022 metus Dešimtys kilometrų naujų dviračių takų ir sutvarkytų gatvių, šimtai atnaujintų kiemų, dar daugiau želdinių ir šviesos mieste – tai 2022 metų darbai, kurie keis vilniečių gyvenamąją aplinką. Infrastruktūros plėtrai... ❯❯❯
2022-05-09