Rūdninkų gatvėje – daugiau erdvės dviratininkams

Sostinės Rūdninkų gatvė sulaukė svarbių pokyčių: čia paženklintas ir atskirtas dviračių takas, kuriuo galima važiuoti prieš automobilių eismą, o plati gatvės važiuojamoji dalis susiaurinta iki minimalių parametrų.

Norint gatves, kuriose dideli pėsčiųjų srautai, padaryti saugesnėmis, Rūdninkų g. atkarpoje, tarp Rotušės ir Pylimo gatvių, nuo šiol automobiliu reikės važiuoti lėčiau. Čia, kaip didžiojoje Senamiesčio dalyje, greitis ribojamas iki 20 kilometrų per valandą.

Dviratininkams Rūdninkų gatvė yra patogi jungtis tarp Rotušės ir Halės turgavietės arba Pylimo gatvės. Iki šiol šioje gatvėje dviratininkai važiavo šaligatviu, kur buvo pažymėtos dviračių juostos, o nuo šiol dviratininkai galės važiuoti gatve abiem kryptimis: link Pylimo gatvės kartu su automobilių srautu ir link Rotušės – prieš automobilių eismą.

Vairuotojų prašome būti dėmesingesniais ir pagarbiai elgtis su bendrame automobilių sraute važiuojančiais dviratininkais – prilėtinti greitį bei nebandyti jų aplenkti siaurose Senamiesčio gatvėse.


Šiemet Vilniaus savivaldybė planuoja nutiesti ir sutvarkyti apie 30 km dviračių takų arba tris kartus daugiau negu pernai. Vilniaus dviračių takų žemėlapyje atsiranda taip reikalingos pagrindinės takų jungtys, kurių iki tol trūko: per artimiausius kelerius metus siekiama baigti formuoti nenutrūkstamą ir patogų pagrindinių dviračių trasų tinklą, bei užtikrinti žymiai saugesnį ir malonesnį susisiekimą dviračiu miesto urbanizuotoje dalyje. Taip pat šiemet visame mieste bus įrengta 1 tūkst. 500 naujų dviračių stovų, prie kurių galima saugiai prirakinti dviračius.

Skaičiuojama, kad bendros investicijos į dviračių ir dalies pėsčiųjų infrastruktūros gerinimą šįmet sieks daugiau kaip 4 mln. Eur.

Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, vrt@vilnius.lt