Search Icon

Struktūra ir kontaktai

Dažniausiai užduodami klausimai

Pranešti apie problemą mieste

Registracija į darželius ir mokyklas

Gyvenamosios vietos deklaravimas

Dokumento statuso patikrinimas

Reklaminė kampanija užsienyje: Vilnius – neatrastas lobis, kurį nuostabu aptikti

Vilnius yra neatrastas Europos lobis, kurį aptikti nuostabu. Tokia pagrindinė naujosios Vilniaus tarptautinės reklamos kampanijos mintis. Kampanijos tikslas – didinti Vilniaus žinomumą tikslinėse atvykstamojo turizmo rinkose. Kampanija vyks Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje.

Nuo rugpjūčio 9 d. Londone ir Berlyne startuoja reklama internete: „Vilnius is the G spot of Europe. Nobody knows where it is, but when you find it, it’s amazing“. Kampanija siekiama suintriguoti ir sudominti galimybe aplankyti Vilnių, ji orientuota į taip vadinamą Tūkstantmečio kartą (anglų k. millenials), 18-35 m. jaunuolius.

Vilniaus reklaminės kampanijos metu baneriai ir video internete ves į specialiai sukurtą interneto tinklapį. Jame, siekiant išlaikyti lankytojų dėmesį ir paskatinti juos pažinti Vilnių, bus kviečiama žaisti specialų žaidimą. Tik keletas klausimų, ir dar iki galo nesusivokusiam lankytojui pasiūlomas asmeniškai jam pritaikytas Vilniaus lankytinų vietų žemėlapis. Skirtingai nuo tradicinių turistinių miesto žemėlapių, čia vartotojai ras ir parkus, ir dizainerių parduotuves, ir restoranus, ir aktyvias pramogas.

Reklamos kampanijos idėją sukūrė šioje srityje dirbantys jauni kūrėjai – Jurgis Ramanauskas ir Skaistė Kaurynaitė, prie jų prisidėjo Ugnius Mikšta. „Pagrindinė kampanijos įžvalga yra ta, kad mažai kas žino, kur Vilnius iš tikrųjų yra, bet kai atvažiuoja, visi būna labai patenkinti ir pamilsta Vilnių. Ši įžvalga kilo iš pokalbių su užsieniečiais. Kai formuluoji mintį, kad yra vieta, kurios niekas nežino, bet kai ją atranda, visi būna labai patenkinti, tai g-taškas pasisiūlo lyg savaime“, – pasakoja J. Ramanauskas.

Bestudijuojant reklamos mokykloje sukurtas šmaikštus jaunuolių darbas ėmė žaibiškai plisti internete Vilniui švenčiant 695-ąjį gimtadienį. Juo dalinosi ne tik lietuviai, bet ir užsieniečiai socialiniuose tinkluose, netrukus jį aprašė ir Lietuvos bei užsienio žiniasklaida.

„Man tenka nemažai bendrauti su į Vilnių atvykstančiais užsieniečiais – investuotojais, žurnalistais, oficialių delegacijų atstovais. Dauguma jų teigia, kad pirmą kartą atvykus į Lietuvos sostinę jų įspūdžiai gerokai pranoksta lūkesčius, tad jie susižavi Vilniumi. Jie to nesitiki, todėl labai nustemba. Iš vienos pusės toks įvertinimas labai malonus, iš kitos pusės – jis byloja apie nepakankamą Vilniaus vardo žinomumą pasaulyje“, – teigia Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė tiki, kad šmaikšti kampanijos žinutė išskirs Vilnių informacinio triukšmo fone ir paskatins potencialius keliautojus domėtis Vilniumi, o tuomet atsivers visa tai, ką su pasididžiavimu siūlo mūsų sostinė – kultūrinis paveldas, aukšto lygio renginiai, aktyvios pramogos bei nuostabi gamta miesto viduryje.

„Kalbėdami apie turistų pritraukimą, kalbame ir apie itin didelę konkurenciją. Miestai ir šalys investuoja daug į tai, kad šiuolaikinis turistas pasirinktų būtent jų miestą ar šalį. Vilniui neužtenka tradicinių rinkodaros priemonių. Tam, kad pranoktumėme konkurentus, turime imtis drąsių, dėmesį patraukiančių veiksmų. Džiaugiamės, kad jauni kūrėjai pasiūlė idėją, verčiančią diskutuoti, aptarinėti, dalintis ir galų gale domėtis Vilniumi“, – sako „Go Vilnius“ vadovė I. Romanovskienė.

Vilnius šiemet sulaukia nemažai užsienio žiniasklaidos dėmesio. Lietuvos sostinę rekomendavo „The New York Times”, svarūs britų portalai „The Guardian”, „The Independent”, Prancūzijos, Vokietijos ir Suomijos žiniasklaida. Visgi dažniausiai publikacijose ir reportažuose užsienyje Lietuvos sostinė įvardijama kaip dar neatrasta. Tai, kad Vilnius neišnaudoja savo potencialo, byloja ir tokių autoritetingų pasaulio kelionių ekspertų, kaip „Lonely Planet“ vertinimas. Jie Vilnių pavadino neatrastu Europos deimantu bei šiemet Lietuvos sostinę paskelbė viena iš dešimties karščiausių Europos kelionių krypčių. Pasak didžiausio pasaulyje kelionių gidų leidėjo, dar niekada nebuvo geresnio laiko atrasti Vilnių, kurį vadina tiesiog „nusikalstamai neįvertinta“ Europos sostine.