Svarbi informacija
Šiandien startavo pasaulio dėmesį patraukusi Vilniaus reklama, kurios esmė – malonumas atrasti mūsų miestą
Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti Vilniaus reklama, teigianti „Nobody knows where it is, but when you find it – it‘s amazing. Vilnius – the G-Spot of Europe“. Reklamos skydeliai ir vaizdo klipai socialiniuose tinkluose ir „Google“ platformoje reklamuos Vilnių 18-35 m. Jungtinės Karalystės ir Vokietijos gyventojams. Užsieniečiai bus kviečiami apsilankyti kampanijos interneto svetainėje www.vilniusgspot.com. Kampanijos tikslas – didinti Vilniaus žinomumą tikslinėse atvykstamojo turizmo rinkose – Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje. Ją įgyvendina Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“.
„Dar neprasidėjusi ši kampanija sulaukė didžiulio dėmesio visame pasaulyje. Per keletą dienų apie Vilnių jos dėka jau parašė daugiau nei 900 užsienio žiniasklaidos kanalų, tarp jų didieji JAV, Jungtinės Karalystės portalai – „The New York Times“, „The Washington Post“, „The Independent“. Šiandien televizijos reportažą apie kampaniją išleidžia viena didžiausių pasaulyje naujienų agentūra „Reuters“. Sukeltas didžiulis susidomėjimas, todėl tikimės kad šiandien pilnai startuojanti reklamos kampanija bus išties sėkminga ir paskatins daugelį užsieniečių pažinti Vilnių“, – teigia „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.
Kaip teigia I. Romanovskienė, pagrindinė šios reklaminės kampanijos ašis – malonumas atrasti Vilnių. Tai – malonumas gėrėtis UNESCO įvertintu senamiesčiu, fotogeniškomis miesto panoramomis, malonumas mėgautis kavos puodeliu ar ypatinga vakariene. Tokių malonumų Vilnius yra kupinas. Būtent tai ir užkoduota kampanijos metaforoje, šūkyje „Vilnius is the G spot of Europe. Nobody knows where it is, but when you find it, it’s amazing“.
Reklamos kampanijos idėją sukūrė reklamos mokykloje „Atomic Garden“ mokęsi vilniečiai – Jurgis Ramanauskas, Skaistė Kaurynaitė ir Ugnius Mikšta. „Pagrindinė kampanijos įžvalga yra ta, kad niekas nežino, kur Vilnius iš tikrųjų yra, bet kai tik sužino ir atvažiuoja, visi būna labai patenkinti ir pamilsta mūsų miestą. Ši įžvalga kilo iš pokalbių su užsieniečiais, tarp jų ir mūsų dėstytoju. Taigi, kai supratome, kad yra vieta, kurios niekas nežino, bet kai ją atranda, visi būna labai patenkinti, tai g-taško analogija pasisiūlo lyg savaime“, – pasakojo J. Ramanauskas.
Pasak „Atomic Garden“ kūrybos vadovo, tarptautinės reklamos eksperto Antonio Bechtle, šią idėją jo studentai pasiūlė atlikdami jo suformuluotą užduotį. „Remdamasis savo patirtimi reklamuojant vietoves aš esu tikras, kad ši kampanija yra visapusiškai teisinga ir yra didelis žingsnis pirmyn Vilniaus kaip destinacijos reklamoje, – sakė A. Bechtle. – Reklama kalba tikslinės auditorijos kalba, pasitelkdama humorą ir laužydama nusistovėjusias taisykles. Svarbu tai, kad ji tiksliai suformuluoja jausmą, patiriamą Vilniuje besilankančio užsieniečio: kad atradai kažką nuostabaus, kas visuomet buvo, bet iki šiol apie tai nežinojai.“
Kelerius metus Vilniuje gyvenantis perujietis A. Bechtle pridūrė, kad reklama tiksliai atliepia jausmą, kurį jis pats pajuto pirmą kartą apsilankęs Vilniuje, ir daugelis jo asmeniškai pažįstamų užsieniečių dalinosi panašia patirtimi.
Reklamos kampanija vyks vieną mėnesį. Jos metu 18-35 m. vartotojams socialiniuose tinkluose ir „Google“ platformoje Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje bus rodomi reklamos skydeliai ir vaizdo klipai, kurie ves į tinklapį www.vilniusgspot.com. Jame žaismingu principu atlikus testą apie savo pomėgius kiekvienam vartotojui bus pateikiamas individualus Vilniaus gidas, rekomenduojantis konkrečias sostinės vietas ilsėtis, apsipirkti, pramogauti, pavalgyti, sportuoti, dalyvauti kultūros renginiuose bei grožėtis miesto panoramomis.
Kampanijos interneto svetainėje pristatomas visas spektras pramogų ir paslaugų, kuriuos Vilniuje gali rinktis turistai, įskaitant įvairius restoranus, kavines, dizainerių parduotuvėles, kino teatrus, muzikos klubus, muziejus, nuotykių ir pramogų parkus.
Dėmesį atkreipianti lauko reklama su pagrindiniu reklamos vaizdu vieną savaitę bus transliuojama populiariose žmonių susibūrimų vietose Berlyne ir Londone.
Socialiniuose tinkluose kampaniją reklamuos trumpi vaizdo klipai, kuriuose rodoma, kaip vaikinai ir mergina patiria malonumą išvydę ikonines sostinės vietas.
Dar nestartavusi kampanija šią savaitę jau sulaukė milžiniško susidomėjimo visame pasaulyje, pradedant Jungtine Karalyste, Vokietija, Prancūzija ir JAV, baigiant tokiomis šalimis kaip Indija ir Naujoji Zelandija.
Interneto svetainės adresas: www.vilniusgspot.com
Taip pat skaitykite:
Ant mokyklos sienos – sostinės panorama: tapytojas užbaigė amžinybėn iškeliavusios draugės projektą
2018 metais tapytoja Silvija Drebickaitė vieną Vilniaus Antakalnio progimnazijos sieną papuošė stilizuotu Vilniaus senamiesčio urbanistiniu peizažu. Kūrinį ant kitos mokyklos sienos po menininkės mirties užbaigė jos bičiulis, kolega tapytojas Vytautas Poška. Prieš šešerius... ❯❯❯
2024-09-05
Pokyčiai sostinės įmonėse: teritorijų projektavimas bus patikėtas „Vilniaus vystymo kompanijai“
Dviejose Vilniaus miesto savivaldybės valdomose įmonėse pradėti organizaciniai pokyčiai, kuriais siekiama dar efektyvesnės šių bendrovių veiklos. Viešosios infrastruktūros valdymu ir vystymu užsiimanti „Vilniaus vystymo kompanija“ iki šių metų pabaigos perims teritorijų... ❯❯❯
2024-08-30
Vilnius be grafičių: pradedamas rekordinis valymas, stiprinamos prevencijos priemonės
Vilnius pradeda rekordinį nelegalių grafičių valymą bei imasi papildomų priemonių užkirsti kelią naujų atsiradimui. Iki 2026 m. ketinama nuvalyti tokį grafičių plotą, kuris uždengtų 2 m aukščio sieną, besidriekiančią net 110 km – t. y. daugiau nei atstumas nuo Vilniaus... ❯❯❯
2024-08-23
Vilniuje netrukus bus įrengta dar viena žiedinė sankryža
Vilniaus savivaldybė nuosekliai siekia sklandesnio ir saugesnio eismo mieste. Įgyvendinant šiuos tikslus netrukus prasidės Šatrijos Raganos ir Mileišiškių gatvių sankryžos rekonstrukcija – trišalė sankryža bus pertvarkoma į žiedą. Iki šiol iš Šatrijos Raganos gatvės... ❯❯❯
2024-08-06
Vilniuje atidaryta unikali dronų treniruočių erdvė
Vilniuje, Šeškinės kalvose atidaryta pirmoji tokio dydžio ir funkcionalumo dronų treniruočių erdvė mieste. Čia nemokamai galės treniruotis tiek profesionalūs dronų pilotai, tiek pradedantieji. Dronų ekosistemos plėtra yra svarbi sostinės gynybos politikos plano dalis, kurią... ❯❯❯
2024-08-02
Vilniuje pradedama Kalvarijų gatvės paviršinių nuotekų tinklų rekonstrukcija
Siekiant sumažinti centrinės Vilniaus dalies gatvių užtvindymo liūčių metu riziką, Kalvarijų gatvės atkarpoje nuo Žaliojo tilto iki Apkasų g. pradedama lietaus nuotekų tinklų rekonstrukcija. Planuojama, kad darbai bus atlikti per 13 mėnesių. Projekto vertė – 11 mln. Eur., jis... ❯❯❯
2024-07-25