Svarbi informacija
Verkių rajonas tampa dar patrauklesniu – atnaujinta Verkių gatvė
Daugiau kaip 15 tūkstančių vilniečių kasdien važiuojančių Verkių gatve link Žaliųjų ežerų ar centro jau džiaugiasi ką tik suremontuota viena ilgiausių mieste – Verkių gatve. Šią vasarą link Verkių keliaujančių srautai rekordiškai augo, kai sostinės savivaldybė ėmėsi gaivinti visą rajoną: sutvarkydama aplinkui esančias poilsiavietes ir maudyklas, rekonstruodama tiltus, suremontuodama gatves ir kelkraščius. Dar vienas naujas traukos taškas rajone – atsiradęs keltas „Uperis“ per Nerį.
Ką tik baigta remontuoti viena ilgiausių mieste – daugiau kaip 9 kilometrų ilgio Verkių gatvė tapo saugesnė ir patogesnė: nusidriekė 2,2 kilometro naujos asfaltbetonio dangos, sutvarkyti kelkraščiai, atnaujintas ženklinimas, įrengti greičio mažinimo kalneliai. Verkių gatvės remontui Vilniaus miesto savivaldybė skyrė apie 200 tūkst. eurų.
„Verkių rajonas – vienas didžiausių ir vienas patraukliausių gyventi Vilniuje. Per pastaruosius dvejus metus Verkiuose nuveikėme daug darbų – išasfaltavome daugiau nei 15 km gatvių, atnaujinome Žaliųjų ežerų paplūdimio infrastruktūrą, sutvarkėme ir sužymėjome pėsčiųjų takus, pradėjo veikti naujas ekologiškas keltas „Uperis“. Atnaujinta Verkių gatvė ne veltui pažymėta užrašu „Vaizdingas maršrutas“ – ši Vilniaus vieta yra išties ypatinga, kviečiu vilniečius iš visų miesto rajonų bent karta pakeliauti šiuo vaizdingu keliu ir pasigrožėti Verkiais“, – sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
Verkių gatvės remonto darbai vyko dviem etapais – pirmame etape buvo sutvarkyta gatvės atkarpa nuo restorano „Verkių malūnas“ iki Trinapolio bažnyčios ir vienuolyno, antrame likusi, beveik kilometro ilgio Verkių gatvės atkarpa, nuo Trinapolio bažnyčios ir vienuolyno iki Žirmūnų gatvės. Taip pat šiemet planuojama sutvarkyti ir daugiau kaip pusės kilometro ilgio Verkių gatvės dalis, nuo Kareivių iki P. Lukšio gatvės. Čia bus paklota nauja danga, pakeisti gatvės bortai ir šaligatviai.
Praėjusiais metais buvo sutvarkyta Dvaro ir Verkių gatvių dalis iki „Verkių malūno“. Gatvėse atnaujinta asfalto danga, sutvarkyti kelkraščiai. Miestiečių pamėgtame Žaliųjų ežerų paplūdimyje rekonstruoti visi trys mediniai tiltai, ant kurių įrengti suolai ir šiukšliadėžės, kurių iki tol nebuvo. Ant vieno iš rekonstruotų Žaliųjų ežerų poilsiavietės tiltų įrengtas ir gelbėtojų postas. Mažiesiems vilniečiai – ežero pakrantėje įrengta ir saugi maudykla.
Poilsį gamtoje mėgstantys vilniečiai likusios vasaros savaitgaliais gali išmėginti ekologišką, švytuoklinį upės srovės jėga varomą keltą – „Uperį“. Šis keltas leidžia Valakampių, Antakalnio ir Turniškių rajonų gyventojams greičiau pasiekti Verkių parką arba toliau keliauti dviračiais link Žaliųjų ežerų. O Santariškių ir Jeruzalės gyventojams nukakti iki Valakampio pliažų bene greičiausiu galimu būdu. Pėsčiųjų ir dviratininkų keltas vienu metu per Nerį gali perkelti 7 žmones, o kelionė per upę trunka kiek daugiau nei 2 minutes.
Šiuo metu tvarkomos Uosių, Retkonių, Totorių, Fermentų, B. K. Balučio, Žarijų, Baltosios Vokės, Antakalnio, Oslo, Olandų, Pelesos, Justiniškių ir kitos sostinės gatvės.
Šiemet sostinė išasfaltuos net 80 km miesto gatvių ir apie 10 km iš jų – žvyrkelių, tam skiria rekordines lėšas – 27 mln. eurų. Tai net 4 mln. eurų daugiau nei pernai: 16 mln. eurų – iš miesto biudžeto, daugiau kaip 11 mln. eurų – iš nacionalinės Kelių priežiūros ir plėtros programos.
Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, vrt@vilnius.lt
Taip pat skaitykite:
Dėl ramaus eismo zonų priemonių spręs gyventojai
Sostinėje iki 2027 metų bus įgyvendinamos ramaus eismo zonos – tai gyvenamųjų rajonų gatvės, kuriose prioritetas teikiamas saugesniam ir patogesniam visų eismo dalyvių judėjimui. Šiose zonose, pasitelkus įvairias kompleksines priemones, bus pertvarkoma gatvių infrastruktūra,... ❯❯❯
2024-12-13
Vilniuje planuojamos ramaus eismo zonos: saugesnis ir patogesnis judėjimas gyventojams
Vilnius siekia užtikrinti saugesnį ir patogesnį judėjimą mieste – planuojama įvesti net 14 ramaus eismo zonų, eismo sauga bus didinama ir keletoje pavienių gatvių. Projektas skirtas didinti eismo saugumą, skatinti darnų judumą ir pasikeitusiems gyventojų poreikiams pritaikyti... ❯❯❯
2024-12-06
Mažos taršos zonos pilotinis projektas – siekiama išbandyti naudingumą
Nuo gruodžio 2 d. startuoja Vilniaus mažos taršos zonos pilotinis projektas (ES Horizon 2020, „CF4Cities“ projektas). Šia iniciatyva siekiama išbandyti mažos taršos zonos veikimo principus ir naudingumą Senamiesčio teritorijos dalyje. Pilotinio projekto metu bus atliekami oro... ❯❯❯
2024-12-02
Keičiasi komunalinių atliekų tvarkymo rinkliavos dydis: kainas iš dalies reguliuos valstybė
Vilniaus miesto savivaldybės taryboje pradėti svarstyti vietinės rinkliavos už komunalinių ir kitų buityje susidarančių atliekų surinkimą ir tvarkymą nuostatai bei rinkliavos dydis. Miesto Tarybai pritarus, vidutinio 60 kv. m buto savininkui rinkliava už komunalinių atliekų... ❯❯❯
2024-11-27
Patvirtintos naujos automobilių stovėjimo Vilniuje lengvatos ir įkainiai
Nuo kitų metų liepos 1 d. keisis automobilių statymo Vilniaus mieste politika ir parkavimo zonose taikoma rinkliava. Tokį sprendimą sostinės savivaldybės taryba priėmė siekdama efektyviau reguliuoti stovėjimo vietų užimtumą. Atsižvelgiant į nuolat perpildytas stovėjimo zonas,... ❯❯❯
2024-11-27
Vilniaus senamiestyje patvirtinta mažos taršos zonos riba
Vilniaus savivaldybės taryba priėmė sprendimą dėl mažos taršos zonos nustatymo. Ji sostinėje atsiras vadovaujantis LR alternatyvių degalų įstatymu, pagal kurį didžiųjų miestų ir kurortinės savivaldybės privalo ne vėliau kaip iki 2025 m. sausio 1 d. nustatyti mažos taršos... ❯❯❯
2024-11-27