Svarbi informacija
Vilniaus „G-spot“ reklaminė kampanija nominuota prestižiniuose turizmo apdovanojimuose
Praėjusiais metais didelį susidomėjimą užsienyje sukėlusi Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – The G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“) toliau raško vaisius – prestižiniuose tarptautiniuose kelionių ir turizmo apdovanojimuose pateko į penkių finalininkų sąrašą geriausių kelionių krypčių kampanijų kategorijoje. „Go Vilnius“ kampanija varžysis su Liverpulio, Bornmuto, Dalaso ir Las Vegaso rinkodaros sprendimais.
„Patekti į tokio lygio apdovanojimus ir prie finalo linijos stovėti drauge su garsiais JAV ir Anglijos miestais yra didelė garbė ir pripažinimas. Tai neabejotinai paskatins dar didesnį pasaulio susidomėjimą Vilniumi kaip turizmo kryptimi“, – sako Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.
Štai pernai Las Vegaso pristatytą „Tik Vegaso akimirkos“ („Only Vegas Moments“) kampaniją sudaro trumpametražių filmų ir laidų serija. Jų ašis – šiame mieste jaučiama suaugusiųjų žmonių laisvė, kampanija skatina miesto lankytojus čia atskleisti savo tikrąjį aš ir mėgautis šiomis akimirkomis. O Bornmuto kampanija „Kalėdų eglės stebuklų šalis“ („Christmas Tree Wonderland“) nusitaikė į žiemos švenčių mėgėjus – vilioja pasakiška Kalėdų dvasia šiame mieste.
Tarptautiniai kelionių ir turizmo apdovanojimai („International Travel & Tourism Awards“) itin svarbūs turizmo rinkoje, jie įvertina didžiausius pasiekimus pelniusias kelionių kryptis, valstybines ir privačias turizmo organizacijas ir asmenis. Šių metų apdovanojimuose paskelbta daugiau kaip 90 nominacijų tokiose kategorijose kaip „Geriausia turizmo rinkodaros agentūra“, „Geriausia kelionių krypties – miesto – kampanija“, „Geriausia maisto kelionių kryptis“, „Geriausias pritraukimas“ ir kt. Apdovanojimų ceremonija įvyks lapkričio mėnesį Londone.
Vilniaus „G-spot“ kampanija šiemet jau pelnė tarptautinį apdovanojimą – Tarptautiniuose naujienų ir analizės centro „Emerging Europe“ apdovanojimuose Turizmo kategorijoje užėmė antrąją vietą.
„Vilnius – the G-spot of Europe“ atkreipė pasaulio žiniasklaidos dėmesį į Lietuvos sostinę ir paskatino kalbėti ne tik apie pačią reklamą, bet ir apie Vilnių kaip kelionių kryptį. Vilnius atsirado solidžiausių Jungtinės Karalystės, Prancūzijos ir kitų šalių leidinių puslapiuose, taip pat milijonus gerbėjų visame pasaulyje turinčio JAV komiko Johno Oliverio laidoje.
Per visą reklaminės kampanijos laikotarpį svetainėje www.vilniusgspot.com apsilankė virš 110 tūkst. žmonių iš viso pasaulio, ypač Jungtinės Karalystės, Vokietijos, JAV, o Vilnius „Google“ paieškos sistemoje ieškotas virš 300 proc. daugiau kartų. Kampanija taip pat sulaukė didelio dėmesio socialiniuose tinkluose. Vienas autoritetingiausių pasaulyje reklamos profesionalų žurnalas „Lürzer’s Archive“ iškart pasirodžius Vilniaus reklamai ją paskelbė geriausia tos savaitės reklama pasaulyje.
Tarptautiniuose kelionių ir turizmo apdovanojimų Miestų kaip geriausių kelionių krypčių kampanijų finalininkai:
- Christmas Tree Wonderland (Bournemouth Coastal BID)
- Vilnius – The G-spot of Europe (Go Vilnius)
- Liverpool 2018 (Marketing Liverpool)
- Visit Dallas & Fort Worth – Activating Americanophiles (MDSG)
- Only Vegas Moments (R&R Partners)
Taip pat skaitykite:
„Neakivaizdinio Vilniaus“ audiomaršrutas: „Kelionė laiku 2-uoju troleibusu“
Nuo Stoties iki Saulėtekio, nuo Vilniaus mūrų iki Niujorko – „Neakivaizdinis Vilnius“ kviečia pažinti sostinę keliaujant viešuoju transportu. Startuoja pirmasis istorinis audiomaršrutas vilniečiams ir miesto svečiams, pristatantis Vilnių keliaujantiems 2-uoju... ❯❯❯
2022-05-11
Vilniuje startavo nemokamų ekskursijų ciklas sostinėje apsigyvenusiems ukrainiečiams
Specialiai ukrainiečiams surengtos 9 pirmosios ekskursijos sulaukė apie 250 dalyvių. Vilnius ir toliau tiesia pagalbos ranką nuo karo bėgantiems ukrainiečiams. Sostinėje apsistoję Ukrainos piliečiai kviečiami nemokamai naudotis viešuoju transportu, lankytis muziejuose ir dalyvauti... ❯❯❯
2022-03-30
Ateities miestų reitinge Vilnius pakilo į antrą vietą
Vilnius vėl pakilo reitinge tarp finansiškai ir ekonomiškai pažangiausių bei versliausių Europos miestų. „Financial Times“ investicijų ekspertų padalinio „fDi Intelligence“ sudaryto reitingo ,,European Cities and Regions of the Future 2022/2023“ bendroje vidutinio dydžio miestų... ❯❯❯
2022-02-17
Vilnius įžiebė pagrindinę Kalėdų eglę Katedros aikštėje
Kerinti ir tviskanti, dovanojanti baltą žiemą ir šviesią kalėdinę nuotaiką – tokia šių metų Vilniaus Kalėdų eglė Katedros aikštėje. Eglės kūrėjus įkvėpė žiemiškos gamtos grožis, tikrų snaigių raštai, tad žvelgiant į nušvitusią eglę galima išvysti daugiau nei... ❯❯❯
2021-11-27
Stebuklinga kelionė į Vilnių kalėdiniu traukiniu: M. Petruškevičių dekoracijoms įkvėpė Rytų Ekspresas
Kalėdiniu laikotarpiu pasigrožėti išpuoštu Vilniumi atvyksta kone visa Lietuva. Šiemet sostinė siūlo kurti naujas tradicijas – keliauti gastronominiu maršrutu „Paragauk Kalėdinio Vilniaus“, jo metu ragauti šventinių patiekalų sostinės restoranuose, o į Vilnių iš Kauno ir... ❯❯❯
2021-11-26
Pritarta Vilniaus 700-mečio jubiliejaus šventei
2023 metais Vilnius minės įspūdingą 700-ąjį jubiliejų, kuris taps visos Lietuvos švente. Artėjančiam miesto gimtadieniui vilniečiai ir miesto svečiai ruošiasi jau dabar, kuriama daugialypė programa, kuri apima įvairias profesionalaus meno ir populiarios kultūros, švietimo ir kitų... ❯❯❯
2021-10-06