Svarbi informacija
Naujoje reklamoje Vilnius išsikelia į fantastikos pasaulį
„Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. „Vilnius – amazing wherever you think it is“). Tokiu šūkiu atrasti Lietuvos sostinę naujos tarptautinės reklamos kampanijos metu bus kviečiami Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Izraelio ir Italijos gyventojai. Šiandien startuojančios šmaikščios kampanijos metu jie bus skatinami sužinoti daugiau apie Vilnių ir pasirinkti jį savo kitai kelionei.
Neįprastą reklamos kryptį pasirinkusios sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorės Ingos Romanovskienės teigimu, šios kampanijos metu bus siekiama pagrindinį Vilniaus trūkumą – menką žinomumą pasaulyje – šmaikščiai paversti privalumu.
Tarptautinis žinomumo tyrimas, kurį atliko rinkos tyrimų bendrovė SIC, parodė, kad tik apie keturis procentus užsieniečių iš Vilniaus tikslinių turizmo rinkų gali ką nors daugiau pasakyti apie Vilnių, o dauguma žino tik miesto vardą. Taip gimė idėja pakviesti su šypsena pažiūrėti į Vilniaus „nežinomumo“ problemą ir paskatinti jį atrasti.
I. Romanovskienė įsitikinusi, kad Vilnius sukuria ypatingą jausmą ir emociją, apie kurį papasakoti nėra lengva – geriausia atvykti į miestą ir jį pačiam patirti. Todėl Vilniaus žinomumo kampanijos turi būti ir yra kitokios: saviironiškos, išsiskiriančios ir drąsios.
„Vilnius ir toliau laikosi krypties prisistatyti tokiu miestu, kuris nebijo į save pasižiūrėti su humoru ir laužyti nusistovėjusias tradicijas. Rinkdamiesi tradicinius sprendimus rizikuojame gausiai užpildytoje rinkoje likti nepastebėti, tad mes einame kitu keliu: norime parodyti Vilnių kaip atvirą ir nuoširdų miestą, nebijantį išsiskirti ir pasirengusį maloniai nustebinti“, – sako I. Romanovskienė.
Situacija, kai tenka naujai sutiktiems žmonėms užsienyje ilgai aiškinti, iš kokio miesto esi atvykęs, yra pažįstama daugeliui keliaujančių vilniečių. Ilgalaikė reklamos kampanija ne tik padės jiems šmaikščiai paaiškinti, kur yra Vilnius, bet ir didins Lietuvos sostinės žinomumą ir tokiu būdu ateityje išvaduos nuo būtinybės pradėti pažintį nuo aiškinimo, kur Vilnius yra įsikūręs ir iškart pereiti prie kvietimo aplankyti mūsų nuostabų miestą.
Mano Vilnių esant ir Suomijoje, ir Venesueloje
Naująją reklamos kampaniją sukūrusios kūrybos agentūros „Bechtle and Milzarajs“ partneris Antonio Bechtle tvirtina, kad nedideliam miestui savaime privilioti turistus yra sudėtinga užduotis, todėl miesto išskirtinumui pasiekti būtina formuoti įdomų, pastebimą komunikacijos toną.
„Berlyno gatvėse klausinėjome žmonių, kur, jų manymu, yra Vilnius. Mažiau nei 5 procentai atsakė, kad jis yra Baltijos šalyse, ir dar mažiau žmonių galėjo atsakyti į klausimą visiškai teisingai. Dauguma Vilnių priskirdavo visai kitai šaliai, o atsakymuose girdėjome spėjimus Vilnių esant keisčiausiose vietose – nuo Suomijos iki Venesuelos.
Tai tiesa: žmonės beveik nieko nežino apie Vilnių. Mes tuo pasinaudojome ir reklamos klipe parodėme žmonių pasimetimą. Kurdami kampanijos vaizdus žengėme dar toliau: „perkėlėme“ Vilnių į fantazijų pasaulius. Tuo norime pasakyti: net jei manote, kad jis yra už šios planetos ribų, šis miestas vis tiek yra nuostabus. Tai – labai išsiskirianti kampanija, šmaikščiai pateikianti pagrindinį trūkumą, tuo pačiu didinanti miesto žinomumą ir paženklinanti Vilnių ateities keliautojų žemėlapiuose“, – sako A. Bechtle.
Kampanijos metu Vilniaus reklama atsiras miesto tikslinių turizmo rinkų – Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Italijos ir Izraelio – auditorijų akiratyje. Reklama pasirodys lauko reklamos stenduose, spaudoje, bus transliuojama socialiniuose tinkluose, tarptautinėse kelionių planavimo platformose bei oro linijų portaluose. Socialiniame tinkle „Instagram“ kampanijai sukurti specialūs interaktyvūs filtrai, kurie padės skleisti žinią apie Vilnių. Visa reklama internete ves į specialiai sukurtą tinklapį whereisvilnius.com, kuriame apsilankiusieji bus kviečiami atspėti, kur yra Vilnius, sužinoti daugybę priežasčių, kodėl šis miestas yra nuostabus ir laimėti kelionę į jį. Kampanijos atributikos netrukus bus galima įsigyti Vilniaus turizmo informacijos centruose.
Siekiant būti matomiems – drąsi komunikacija
Ankstesni Vilniaus reklamos projektai, tokie kaip „Vilnius – the G-spot of Europe“, „Walkable Vilnius“, žaibiška akcija, sukurta futbolininko Cristiano Ronaldo vizito proga, sostinės Kalėdinių projektų pristatymas sulaukė nemažai užsienio auditorijų dėmesio. Teminės reklamos kampanijos vyko tikslinių šalių kelionių portaluose ir turizmo platformose.
Naujoji kampanija „Vilnius – amazing wherever you think it is“ suteiks galimybę žengti dar toliau. Jos pagalba Vilniaus komunikacijai užsienyje bus suteikta vieninga kryptis, kuri po vienu skėčiu sujungs skirtingas priemones ir padės kryptingai ir nuosekliai didinti Lietuvos sostinės žinomumą.
Taip pat skaitykite:
Išduotas leidimas Nacionalinio stadiono statyboms Vilniuje
Vilniaus daugiafunkcio komplekso Šeškinėje projektas keliasi į naują etapą – šiandien išduotas statybos leidimas Nacionaliniam stadionui ir jame įsikursiančiam sporto muziejui. Stadiono statybos darbai – kartu su visu Daugiafunkciniu kompleksu – turėtų būti baigti 2025 m.... ❯❯❯
2023-05-23
Patvirtinta nauja „Vilniaus viešojo transporto“ valdyba
Šią savaitę darbą pradėjo nauja bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) valdyba. Naują bendrovės valdybą sudarys penki valdybos nariai, ją ketverių metų kadencijai patvirtino Vilniaus miesto savivaldybė. Valdyboje dirbs 3 nepriklausomi nariai – „Cirkle K“ Verslo... ❯❯❯
2023-05-19
Taryba patvirtino trečiojo Vilniaus vicemero kandidatūrą: pareigas užims teisininkas Andrius Grigonis
Vilniaus miesto savivaldybės taryba trečiadienį patvirtino trečiojo Vilniaus vicemero kandidatūrą. Pareigas užims TS-LKD deleguotas teisininkas, advokatas Andrius Grigonis. „Surinkome tikrai stiprią politinę savo sričių profesionalų komandą – visi trys vicemerai turi didelę... ❯❯❯
2023-05-17
Važiuojantiems sostinės viešuoju transportu – jau trečiasis „Neakivaizdinio Vilniaus“ audiomaršrutas
„Neakivaizdinis Vilnius“ kviečia: į autobusą – su ausinėmis! Koks maršrutinis Vilniaus autobusas kerta miesto ribą, o vėliau vėl sugrįžta į Vilnių? Pasivažinėti tokia išskirtine trajektorija net per tris miestus 68-uoju autobusu ir studijuoti Vilnių pakeliui siūloma naujuoju... ❯❯❯
2023-05-10
Keičiasi įkainiai už priverstinį automobilių nuvežimą dėl KET pažeidimų
Nuo gegužės 6 d. Vilniuje priverstinis transporto priemonės nuvežimas į saugojimo aikštelę iš vietų, kuriose draudžiama stovėti ar sustoti, pažeidėjui kainuos 135 Eur. Iki šiol už tai tekdavo susimokėti 100 eurų. Šiuos kaštus transporto priemonių savininkai (valdytojai)... ❯❯❯
2023-05-05
Atnaujinamos vaikų žaidimų aikštelės Bernardinų sode
Kitą savaitę sostinės Bernardinų sode pradedamos atnaujinti vaikų žaidimų aikštelių dangos, atsiras naujas žaidimų įrenginys vaikams su negalia. Nuo pirmadienio viena iš dviejų vaikų žaidimų aikštelių jau bus uždaryta remontui. Šeimos su mažiausiais vaikais kviečiamos... ❯❯❯
2023-05-04