Svarbi informacija
Visame Vilniuje tikrinama kontaktinio tinklo atramų būklė
Trečią savaitę UAB „Vilniaus viešasis transportas“, talkinant UAB „Vilniaus apšvietimas“ ir UAB „Grinda“, atlieka senesnių nei 40 metų kontaktinių tinklų atramų (stulpų, laikančių troleibuso kontaktinį tinklą) po žeme esančių dalių vertinimo darbus. Tokių atramų sostinėje priskaičiuojama apie 3000.
Atliekant vertinimo darbus, ardoma kelio ar žemės danga, atkasamas gruntas iki pat atramos pamato ir specialiu prietaisu matuojamas metalinės atramos sienelės storis. Kiekviena atrama tikrinama iš visų pusių, kas 90 laipsnių. Nustačius, kad nors viename iš keturių tikrinamų taškų metalas yra plonesnis nei 5 milimetrai, tokia atrama nedelsiant įtraukiama į keičiamų atramų sąrašą.
„Šiai dienai jau esame patikrinę beveik 600 atramų. Patikrinimų metu buvo nustatyta 10 procentų tokių atramų, kurių sienelės storis, bent viename taške, mažesnis nei penki milimetrai. Blogiausios būklės atramų keitimas jau pradėtas Šopeno ir Kauno gatvėse“, – sako UAB „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Rimantas Markauskas.

Nuotr. Sauliaus Žiūros
Iš viso Vilniaus mieste yra daugiau nei 5000 kontaktinio tinklo atramų, kurios, priklausomai nuo pastatymo vietos ir kontaktinio tinklo specialiųjų dalių kieko, skirstomos į keturias grupes: atramos, kurios 9 metrų aukštyje atlaiko 800 kg, 1000 kg, 1200 kg arba 1500 kg. Mieste esančių atramų amžius svyruoja nuo 1 iki 54 metų.
„UAB „Grinda“ jau patikrino Antakalnio g. (nuo Valakampių tilto iki Olandų žiedo) esančias kontaktinio tinklo atramas. Atkasę atramų pagrindus, padengiame juos antikorozinėmis medžiagomis ir atstatome šaligatvių ar gatvės dangas“, – pasakoja UAB „Grinda“ projektų vadovas Alvydas Balčytis.
UAB „Vilniaus viešasis transportas“ kontaktinių tinklų atramas tikrina kasmet pavasarį, pasibaigus šaltam ir druskingam sezonui. Kasmetinių patikrinimų metu vertinama antžeminė atramų būklė – matuojamas atramos sienelės storis. Atlikus kasmetinius patikrinimus, netinkamos eksploatacijai kontaktinio tinklo atramos yra keičiamos. Taip pat atramų keitimas vyksta atliekant gatvės rekonstrukciją ar įvykus eismo įvykiui. Per metus pakeičiama apie 20 atramų. Tos atramos, kurioms reikalingas išorinio paviršiaus atnaujinimas yra nuvalomos ir dažomos specialiais antikoroziniais dažais. Per metus bendrovė nudažo iki 500 vnt. atramų.
Taip pat skaitykite:
Vilniuje testuojama naujovė keleiviams: elektroniniai viešojo transporto tvarkaraščiai
Sostinėje testuojama nauja įranga, leisianti gyventojams keliauti dar patogiau. Ieškoma alternatyvų popieriniams tvarkaraščiams viešojo transporto laukimo stotelėse, viena iš galimybių – elektroninės jų versijos. Paskutinėmis kovo dienomis gyventojai galėjo pastebėti... ❯❯❯
2022-04-06
Prieglobstį Vilniuje radę ukrainiečiai miesto viešuoju transportu naudojasi nemokamai
Karo zoną palikusiems ir Vilnių prieglobsčiui pasirinkusiems ukrainiečiams sostinė suteikia galimybę nemokamai naudotis viešuoju miesto transportu. Kontrolieriams ukrainiečiai turės pateikti tik savo asmens dokumentą - jokių bilietų ar kitų dokumentų nereikės. Ukrainoje... ❯❯❯
2022-03-09
Vilniaus viešojo transporto evoliucija: nauji sostinės troleibusai važiuos ir be kontaktinio tinklo
Tęsdamas ambicingą viešojo transporto atnaujinimą, Vilnius troleibusų parką papildys net 159 naujais troleibusais, pakeisiančiais visus seniausius miesto troleibusus, kurių amžiaus vidurkis siekia 22 metus. Miesto Tarybai pritarus, „Vilniaus viešasis transportas“ įsigis autonominės... ❯❯❯
2022-02-02
Vilnius planuoja įsigyti 159 naujus troleibusus
Tęsdamas ambicingą viešojo transporto atnaujinimą, Vilnius svarsto papildyti troleibusų parką net 159 naujais troleibusais, kurie pakeistų visus senuosius miesto troleibusus. Miesto Tarybai pritarus, „Vilniaus viešasis transportas“ planuotų įsigyti autonominės ridos priemonių po... ❯❯❯
2022-01-13
Į Vilniaus gatves išriedės ilgiausias Lietuvos istorijoje troleibusas
Šventiniu laikotarpiu vilniečiai turės išskirtinę progą pasivažinėti išskirtiniu, daugiau nei 24 metrų ilgio, troleibusu, kuris yra net ketvirtadaliu – 6 metrais – ilgesnis už tuos, kurie matomi sostinės gatvėse. 3 dalių „Solaris Trollino 24 Metrostyle“ troleibusas Vilniaus... ❯❯❯
2021-12-10
Vilnius ruošiasi viešojo transporto proveržiui – į gatves išriedės nauji autonominės ridos troleibusai
Ar kas pagalvojo, kad Vilniaus gatvėmis gali važinėti dalinai elektros tinklo nenaudojantys troleibusai? Tai jau greitu metu virs realybe, nes „Vilniaus viešasis transportas“ žengia ambicingą žingsnį į priekį ir įsigys 159 naujus – autonominės ridos troleibusus, vietoje esančių... ❯❯❯
2021-12-09