Search Icon

Struktūra ir kontaktai

Dažniausiai užduodami klausimai

Pranešti apie problemą mieste

Registracija į darželius ir mokyklas

Gyvenamosios vietos deklaravimas

Dokumento statuso patikrinimas

„Bute ar nebūti” – tokiais kūrybingais šūkiais Vilnius ragins lietuvius likti namuose

Pasaulį gelbstinčiais herojais dabar būti itin paprasta – tereikia karantino metu sėdėti namuose. Tačiau ne visi noriai prisideda prie tokio gelbėjimo, todėl Vilniaus miesto savivaldybė apjungė kūrybiško verslo bei žiniasklaidos pajėgas ir startuoja su informacine kampanija, kurios tikslas – paskatinti lietuvius laikytis karantino taisyklių. Šios kampanijos idėjomis jau susidomėjo kitų miestų savivaldybės, todėl ji planuojama ne tik Vilniuje, bet ir visoje Lietuvoje.

Kampanijai vizualus sukūrė 4 kūrybinės agentūros – „Clinic212“, „FOLK“, „IDEA Vilnius“, „autoriai“. Taip pat prisijungė reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“, kurios suorganizuotame konkurse dalyvavo net 23 komandos.

„Kažin ar dar kada esame turėję tokią situaciją, kada geriausia gyventojų pagalba – kai jie nieko aktyvaus neveikia. Žinoma, prie veiklos pripratusiems piliečiams tai nėra lengvas iššūkis, todėl norime kūrybinėmis priemonėmis paskatinti juos likti namuose, o kartu ir suteikti idėjų, ką veikti – tai padės padaryti mūsų pildoma svetainė www.karantinas.lt. Ačiū partneriams, kurie prisijungė prie šios iniciatyvos“, – teigė Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

Pasak jo, tema bus dar aktualesnė artėjančių šv. Velykų kontekste – deja, ne visi supranta, kad šiemet šią šventę privalome švęsti kitaip, nukelti pasimatymus su šeimomis ir giminėmis, jei nenorime rizikuoti visų sveikata.

Prie kampanijos prisijungė žiniasklaidos portalai, žurnalai ir kitos priemonės: „Delfi“, „15min“, „lrytas.lt“, „Bernardinai.lt“, „savaite.lt“, „Žmonės“, „Ji“, „Happy365“, „IQ“, „Tavo vaikas“, „Mano namai“, „National Geographic“, „TV antena“, „Prie kavos“, „Kitokie pasikalbėjimai“. Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux” kampanijai visoje Lietuvoje neatlygintinai suteikė daugiau nei 300 lauko reklamos stendų, o spaudos darbus plakatams padovanojo „GSP Supply”.


Artimiausiu metu planuojama kampaniją perkelti ir į Facebook socialinį tinklą, per kurį būtų pasiekta didžioji dalis šiuo tinklu besinaudojančių lietuvių. Čia planuojama pasitelkti verslo pagalbą.

„Kontaktuojame su kitų miestų savivaldybėmis, siūlome jiems savo pagalbą. Natūralu, kad jie neturi tokių resursų kaip Vilnius, todėl jau gavome prašymų pasinaudoti mūsų kampanijos vizualais – mielai atiduodame viską, ką sukuriame. Nesvarbu, kur gyvena lietuviai, juos turi pasiekti informacija, kuri padės gelbėti gyvybes arba leis lengviau iškęsti karantino sąlygas”, – sakė R. Šimašius.


Kiekvienas interneto vartotojas taip pat kviečiamas prisidėti prie šios kampanijos – visus vizualus gali parsisiųsti iš svetainės www.karantinas.lt/kampanija ir naudoti savo socialiniuose tinkluose.

Vilniaus savivaldybė kol kas neprognozuoja, kiek laiko truks informacinė kampanija, tai priklausys nuo karantino situacijos Lietuvoje.