„Vilniaus vandenų“ tiekiamų paslaugų vartotojai vis dažniau renkasi savitarną

 

Vandens tiekimo ir nuotekų šalinimo paslaugas teikianti bendrovė „Vilniaus vandenys“  pastebi, kad pastaruosius tris mėnesius sparčiai auga savitarnos lankytojų skaičius. Šiuo metu deklaruodami rodmenis, atsiskaitydami už paslaugas ar tvarkydami kitus reikalus savitarną renkasi jau didžioji dalis –  beveik 70 proc. visų „Vilniaus vandenų“ tiekiamų paslaugų vartotojų. Toks vandens vartotojų aktyvumas elektroninėje erdvėje nėra įprastas.

Reaguodama į tai bendrovė atnaujino privačių ir verslo klientų savitarnos svetainę. Jau šiandien čia užsukę bendrovės klientai gali įvertinti pakeitimus, atliktus orientuojantis į jų pačių patirtį ir  poreikius bei geriausias interneto vartotojų naudojimosi praktikas.

„Savitarnos svetainę atnaujinome, reaguojant į tai, kad vis daugiau vandens vartotojų deklaruoti skaitiklių rodmenis, sumokėti už suteiktas paslaugas renkasi nuotolinio atsiskaitymo priemones. Ir šis skaičius sparčiai auga. Šias tendencijas siejame ne tik su karantinu, privalomu socialinės distancijos laikymusi, bet ir su besikeičiančiais vandens vartotojų įpročiais. Taip atsiskaityti už suteiktas paslaugas vartotojams yra ir greičiau, ir paprasčiau“, – sako „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius Saulius Savickas.

Atsinaujinusioje „Vilniaus vandenų“ savitarnos svetainėje atskirtos verslo ir privačių, naujų ir esamų klientų kategorijos leidžia kiekvienam lengvai save identifikuoti ir prisijungti. O jau prisijungus – paprastai valdyti savo paskyrą: atnaujinti kontaktinius duomenis, deklaruoti rodmenis, sumokėti už paslaugas ir sekti mokėjimų istorijas. Pasak „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo tarnybos direktoriaus, patogesnė ir draugiškesnė savitarnos svetainės struktūra ypatingai aktuali vyresniems savitarnos svetainės lankytojams, kuriems elektroninėje erdvėje susigaudyti ne visuomet paprasta.

Gerinant vandens vartotojų informavimą, kartu su šiais pakeitimais sukurtas ir papildomas naujienų modulis, o pati svetainė pritaikyta patogiai naudotis ne tik lietuvių, bet ir anglų bei rusų kalbomis.  Tai aktualu į savitarnos svetainę užsukantiems kitakalbiams lankytojams, kurių skaičius taip pat nuosekliai auga. Per mėnesį prie „Vilniaus vandenų“ savitarnos svetainės jungiasi maždaug 1500 lankytojų iš užsienio valstybių – daugiausiai – JAV, Didžiosios Britanijos ir Vokietijos.

Planuojama, kad jau netolimoje ateityje savitarnos svetainės lankytojai, neišeidami iš namų galės susitvarkyti visus su „Vilniaus vandenų“ paslaugomis susijusius reikalus. Dar šiais metais ketinama  pradėti diegti funkcionalumus, leidžiančius bendrovės klientams matyti savo paslaugų teikimo sutartis ir kitus dokumentus, užsisakyti papildomas ar koreguoti turimas paslaugas, elektroniniu būdu pasirašyti ir pateikti dokumentus, rezervuoti specialisto atvykimo laiką bei registruoti gedimus.

Pirmą kartą elektroninės savitarnos sistemą „Vilniaus vandenys“ pristatė 2018 metų vasarį. Šiuo metu savitarna kas mėnesį naudojasi daugiau nei 46 tūkst. Vilniaus, Šalčininkų ir Švenčionių vandens vartotojų. Dažniausiai čia užsuka – 25-34 metų žmonės. Įdomu ir tai, kad savitarna dažniau naudojasi moterys nei vyrai – kas mėnesį „Vilniaus vandenų savitarną renkasi 58% moterų ir 42% vyrų.