Svarbi informacija
„Vilniaus vandenų“ tiekiamų paslaugų vartotojai vis dažniau renkasi savitarną
Vandens tiekimo ir nuotekų šalinimo paslaugas teikianti bendrovė „Vilniaus vandenys“ pastebi, kad pastaruosius tris mėnesius sparčiai auga savitarnos lankytojų skaičius. Šiuo metu deklaruodami rodmenis, atsiskaitydami už paslaugas ar tvarkydami kitus reikalus savitarną renkasi jau didžioji dalis – beveik 70 proc. visų „Vilniaus vandenų“ tiekiamų paslaugų vartotojų. Toks vandens vartotojų aktyvumas elektroninėje erdvėje nėra įprastas.
Reaguodama į tai bendrovė atnaujino privačių ir verslo klientų savitarnos svetainę. Jau šiandien čia užsukę bendrovės klientai gali įvertinti pakeitimus, atliktus orientuojantis į jų pačių patirtį ir poreikius bei geriausias interneto vartotojų naudojimosi praktikas.
„Savitarnos svetainę atnaujinome, reaguojant į tai, kad vis daugiau vandens vartotojų deklaruoti skaitiklių rodmenis, sumokėti už suteiktas paslaugas renkasi nuotolinio atsiskaitymo priemones. Ir šis skaičius sparčiai auga. Šias tendencijas siejame ne tik su karantinu, privalomu socialinės distancijos laikymusi, bet ir su besikeičiančiais vandens vartotojų įpročiais. Taip atsiskaityti už suteiktas paslaugas vartotojams yra ir greičiau, ir paprasčiau“, – sako „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius Saulius Savickas.
Atsinaujinusioje „Vilniaus vandenų“ savitarnos svetainėje atskirtos verslo ir privačių, naujų ir esamų klientų kategorijos leidžia kiekvienam lengvai save identifikuoti ir prisijungti. O jau prisijungus – paprastai valdyti savo paskyrą: atnaujinti kontaktinius duomenis, deklaruoti rodmenis, sumokėti už paslaugas ir sekti mokėjimų istorijas. Pasak „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo tarnybos direktoriaus, patogesnė ir draugiškesnė savitarnos svetainės struktūra ypatingai aktuali vyresniems savitarnos svetainės lankytojams, kuriems elektroninėje erdvėje susigaudyti ne visuomet paprasta.
Gerinant vandens vartotojų informavimą, kartu su šiais pakeitimais sukurtas ir papildomas naujienų modulis, o pati svetainė pritaikyta patogiai naudotis ne tik lietuvių, bet ir anglų bei rusų kalbomis. Tai aktualu į savitarnos svetainę užsukantiems kitakalbiams lankytojams, kurių skaičius taip pat nuosekliai auga. Per mėnesį prie „Vilniaus vandenų“ savitarnos svetainės jungiasi maždaug 1500 lankytojų iš užsienio valstybių – daugiausiai – JAV, Didžiosios Britanijos ir Vokietijos.
Planuojama, kad jau netolimoje ateityje savitarnos svetainės lankytojai, neišeidami iš namų galės susitvarkyti visus su „Vilniaus vandenų“ paslaugomis susijusius reikalus. Dar šiais metais ketinama pradėti diegti funkcionalumus, leidžiančius bendrovės klientams matyti savo paslaugų teikimo sutartis ir kitus dokumentus, užsisakyti papildomas ar koreguoti turimas paslaugas, elektroniniu būdu pasirašyti ir pateikti dokumentus, rezervuoti specialisto atvykimo laiką bei registruoti gedimus.
Pirmą kartą elektroninės savitarnos sistemą „Vilniaus vandenys“ pristatė 2018 metų vasarį. Šiuo metu savitarna kas mėnesį naudojasi daugiau nei 46 tūkst. Vilniaus, Šalčininkų ir Švenčionių vandens vartotojų. Dažniausiai čia užsuka – 25-34 metų žmonės. Įdomu ir tai, kad savitarna dažniau naudojasi moterys nei vyrai – kas mėnesį „Vilniaus vandenų savitarną renkasi 58% moterų ir 42% vyrų.
Taip pat skaitykite:
Renovacijos projektus Vilniuje kuruojanti Eglė Randytė: „Tikslas – ne atimti kompensacijas, o skatinti renovaciją“
Nuvilnijus informacijos bangai, kad sostinės gyventojai, gaunantys kompensacijas už šildymą ir balsuojantys prieš renovaciją, valstybės paramos nebegaus, patikslinama, kokių priemonių artimiausiu metu bus imtasi. Vilniaus miesto savivaldybė kompensacijas mažinti nutarė nuo šio... ❯❯❯
2023-09-21
Vilnius ruošiasi atsiskaitymams už viešojo transporto bilietus banko kortelėmis
Gera žinia vilniečiams ir miesto svečiams – jau 2024 m. Vilniaus miesto viešajame transporte už vienkartinius kelionės bilietus bus galima atsiskaityti bekontaktėmis banko kortelėmis. Siekiant didesnio aiškumo ir paprastesnio pasirinkimo keleiviams, taip pat atsisakoma nepopuliariausių... ❯❯❯
2023-09-20
Siekiant gerinti gatvių kokybę, Vilniuje skenuojamos gatvių dangos
Šiais metais Vilniaus miesto gatvės vėl bus skenuojamos siekiant įvertinti asfalto dangos nusidėvėjimą. Remiantis gautais duomenimis bus sudėlioti gatvių remonto prioritetai – tai leidžia ir kasmet sutaupyti apie 5 proc. gatvių remontui skiriamų lėšų. 2023 m. bus nuskenuota... ❯❯❯
2023-09-13
Ateities kurą gamins Vilniuje, testuojami vandeniliu varomi autobusai
Vilniaus miesto savivaldybė kartu su partneriu AB Vilniaus šilumos tinklai pasirašė sutartį su Centrine projektų valdymo agentūra dėl žaliojo vandenilio gamybos, kuris bus naudojamas viešajame transporte. Taip pat šiuo metu sostinėje išbandomi Portugalijoje gaminti vandeniliu... ❯❯❯
2023-09-12
Nuo rytojaus Vilniaus centre el. paspirtukus privaloma palikti tik specialiose stovėjimo vietose
Nuo šio penktadienio, rugsėjo 1 d. sostinės centrinėje dalyje įsigalioja nauja privaloma el. paspirtukų statymo tvarka. Ja vadovaujantis dalijimosi platformų paslaugomis besinaudojantys el. paspirtukų vairuotojai nuomojamus paspirtukus sostinės centre galės palikti tik specialiose... ❯❯❯
2023-08-31
Atidaroma nauja gatvės atkarpa Vilniuje – gyventojams judėti bus dar paprasčiau
Pirmadienį (rugpjūčio 14 d.) atidaroma nauja dviejų eismo juostų atkarpa Pilaitėje, Smalinės gatvėje. Susisiekimas tarp Pilaitės rajono dalių gyventojams bus dar paprastesnis. Šalia esančių namų gyventojų patogumui įrengtas pėsčiųjų, dviračių takas ir nauja viešojo... ❯❯❯
2023-08-11