Search Icon

Struktūra ir kontaktai

Dažniausiai užduodami klausimai

Pranešti apie problemą mieste

Registracija į darželius ir mokyklas

Gyvenamosios vietos deklaravimas

Dokumento statuso patikrinimas

„Vilniaus vandenys“ atnaujino klientų aptarnavimą gyvai, jau sulaukė ir pirmųjų reikalus susitvarkyti skubančių klientų

 

Šalyje karantino sąlygoms vis labiau švelnėjant, šią savaitę „Vilniaus vandenys“ atnaujino klientų aptarnavimą gyvai, tačiau tik viename iš bendrovės Klientų aptarnavimo skyrių Vilniuje ir tik tais klausimais, kurių neįmanoma išspręsti nuotoliniu būdu. Mėginius vandens kokybės bei nuotekų tyrimams vėl priima ir bendrovės laboratorija.

Nuo šios savaitės vidurio „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo skyriuje (Spaudos g. 8, Vilnius)  darbo dienomis išimtinai aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę klientai. Atvykę į skyrių čia jie jau gali sudaryti sutartis (kai yra suderintas projektas), pasikeisti ar atsiimti vandens kolonėlės raktą, kreiptis dėl vartojimo kredito suteikimo už atliktus prijungimo darbus. Vis tik prie įprasto skyriaus darbo rėžimo bus sugrįžtama ne iš karto, o palaipsniui, iš pradžių teikiant tik nedidelę dalį būtinųjų paslaugų, vėliau – jų spektrą plečiant.

Atnaujinta ir dėl karantino sustabdyta bendrovės teikiama vandens ir nuotekų tyrimų paslauga. Norintys išsitirti savo vandens kokybę, atlikti nuotekų, paviršinio vandens, dumblo ar dirvožemio tyrimus, užpildę ir bendrovei elektroniniu paštu išsiuntę tyrimų formą, vandens ar nuotekų mėginius gali pristatyti į bendrovės tyrimų laboratoriją. Tyrimų rezultatai vandens vartotojus pasieks elektroniniu paštu.

„Nors daugumai mūsų klientų aptarnavimas gyvai nėra būtinas, o ir įmonė dirbti griežtomis karantino sąlygomis jau prisitaikė, vis tik suprantame, kad pasitaiko situacijų, kurių išspręsti nuotoliniu būdu nėra galimybės. Be to gyvą bendravimą paprastesniu ir priimtinesniu vis dar įvardina ne maža dalis vandens vartotojų“, –  sako „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius Saulius Savickas.

Pasak jo, atnaujintas tų paslaugų tiekimas, kurios vandens vartotojams šiuo laikotarpiu aktualiausios – pavyzdžiui pavasaris kaip tik tas metas, kai vandens vartotojai pageidauja išsitirti šulinių ar gręžinių vandens kokybę, todėl šios paslaugos tiekimo atnaujinimas buvo laikomas prioritetu.

Atnaujinus aptarnavimą gyvai, paslaugas vėl pradėjus teikti bendrovės laboratorijai  –  jau sulaukta ir pirmųjų klientų, kurie į skyrių užsuko sudaryti sutartis ar padedant bendrovės darbuotojams, išspręsti kitų neatidėliotinų reikalų. Ne maža dalis jų tvirtino, labai pasiilgę gyvo bendravimo.

Aptarnavimas gyvai atnaujintas ir vykdomas, laikantis visų saugumo priemonių – saugant pačius klientus ir bendrovės darbuotojus, visų prašoma dėvėti asmenines saugos priemones, reguliuojami klientų srautai, patalpos, kuriose vykdomas klientų aptarnavimas, reguliariai valomos ir dezinfekuojamos.

Planuojama, kad nuo gegužės 19 d. užsiregistravus trumpuoju bendrovės puslapyje nurodomu telefonu  klientus fiziškai aptarnauti bus pradėta ir kituose „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo skyrius Nemenčinėje, Šalčininkuose ir Švenčionyse. Pilnai atnaujinti veiklą „Vilniaus vandenų“ klientų aptarnavimo skyriai ketina tik karantinui šalyje pasibaigus.