Nuo birželio 1 d. sostinės savivaldybė vėl priims klientus, bet primena – visas paslaugas galima gauti el. būdu

Švelnėjant karantinui, nuo birželio 1–osios sostinės savivaldybė vėl duris atvers (Konstitucijos pr. 3) iš anksto užsiregistravusiems klientams. Tačiau tai visai nebūtina – visos paslaugos ir toliau sklandžiai teikiamos nuotoliniu būdu.

Nuo kovo vidurio paslaugos buvo teikiamos tik nuotoliniu būdu, o nuo pirmadienio, laikantis visų saugumo reikalavimų, klientai bus aptarnaujami ir savivaldybės pastate bei jos nutolusiose padaliniuose (Civilinės metrikacijos, Archyvo ir Socialinių išmokų skyriuose bei seniūnijose). Vis dėlto, kol kas klientai bus aptarnaujami tik pagal išankstinę registraciją telefonu ir tik tais klausimais, kurių asmuo dėl objektyvių priežasčių negali išspręsti nuotoliniu būdu.

Nuotr. Sauliaus Žiūros

„Sostinės savivaldybė patogiai ir sklandžiai teikia net 247 paslaugas, kurias galima saugiai ir greit užsisakyti svetainėje paslaugos.vilnius.lt, todėl pirmenybė vis dar teikiama klientų aptarnavimui nuotoliniu būdu – el. paslaugoms, E. pristatymui, konsultacijoms el. paštu, telefonu, susirašinėjimo ir garso / vaizdo pokalbių programėlėmis ir panašiai. Todėl labai prašome atvykti į savivaldybę ar jos padalinius tik būtiniausiu atveju“, – sako savivaldybės Klientų aptarnavimo skyriaus vedėjas Vitalij Mosin.

Klientai pirmiausiai bus aptarnaujami telefonu 1664 – išsiaiškinus problemą, savivaldybės specialistai patars, kaip užsisakyti paslaugą nuotoliniu būdu, o prireikus, paaiškins detaliai, kaip užsisakyti norimą paslaugą. Tik tokiu atveju, kai nepavyks nuotoliniu būdu, bus registruojamas atvykimas į savivaldybę ar jos padalinį.

Visiems vilniečiams, atvykusiems į savivaldybę ar jos padalinius, bus pamatuota kūno temperatūra. Karščiuojantys (kurių temperatūra 37,3 °C ir daugiau), taip pat turintys ūmių viršutinių kvėpavimo takų infekcijų požymių (pvz.: karščiavimas, sloga, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas) klientai nebus įleisti į pastatą ir aptarnauti.

Laikantys visų nurodytų saugumo reikalavimų, atvykę į savivaldybę ar jos padalinį klientai privalės dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes, respiratorius ar kt.). Klientai taip pat turės laikytis saugaus – ne mažesnio kaip 2 metrų atstumo vienas nuo kito, įėjus į pastatą bus privaloma dezinfekuoti rankas. Siekiant sumažinti kontaktinį laiką, vieno kliento aptarnavimo laikas – ne ilgiau kaip 15 min.

Sostinės savivaldybė klientus taip pat pasitiks su naujovėmis – nauju klientų aptarnavimo standartu bei galimybe gauti atsakymą į savo kreipimąsi ta kalba, kuria buvo kreiptasi.

 

Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, vrt@vilnius.lt