Svarbi informacija
Sulaukėme įvertinimo tarptautiniuose apdovanojimuose
Prestižiniuose šalių, miestų ir vietovių rinkodaros ir komunikacijos apdovanojimuose „City, Nation, Place Awards“ du projektai iš Lietuvos buvo pripažinti geriausiais. Vilniaus turizmo reklamos kampanija „Vilnius – nuostabus kur bebūtų“ pripažinta geriausia komunikacijos strategija, o Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės šalies pristatymo strategija 2020-2030 m. pripažinta kaip geriausias projektas duomenų panaudojimo kategorijoje.
Jungtinėje Karalystėje vykstančiuose apdovanojimuose į finalą buvo patekę šeši „Go Vilnius“, „Keliauk Lietuvoje“ ir Lietuvos įvaizdžio grupės projektai. Jie konkuravo su daugiau nei 20 šalių rinkodaros ir komunikacijos projektais – Suomijos, Danijos, Puerto Riko, Slovėnijos, Jamaikos, Saudo Arabijos, Pietų Afrikos, Jungtinės Karalystės, JAV, Kanados ir kt.
Vilniaus turizmo reklamos kampanija „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. “Vilnius – amazing wherever you think it is”), apdovanojimuose nurungė 14 į finalą patekusių konkurentų, kurių tarpe – tokie miestai kaip Helsinkis, Mančesteris, Filadelfija, bei tokios šalys kaip Jungtinė Karalystė ir Danija.
Kūrybos agentūros „Bechtle and Milzarajs“ sukurta reklama, kvietusi su šypsena pažiūrėti į Vilniaus „nežinomumo“ problemą ir paskatinti jį atrasti, startavo vasario mėnesį tikslinėse Vilniaus turizmo rinkose – Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje. Ji iškart buvo pastebėta tarptautinės kelionių ir reklamos žiniasklaidos – apie ją rašė kelionių portalas “Lonely Planet”, reklamos naujienų portalas “The Drum” ir kiti.
„Dar vienas prestižinis Vilniaus reklamos kampanijos įvertinimas patvirtina, kad einame teisingu keliu, rinkdamiesi mažiau įprastas komunikacijos priemones, nebijodami humoro ir neprarasdami saviironijos, – sakė „Go Vilnius” direktorė Inga Romanovskienė. – Džiaugiamės, kad Vilniaus komunikacija toliau išlieka labiausiai dėmesio vertųjų kompanijoje. Tai padeda mums išlaikyti dėmesį miestui turizmo pauzės metu ir, esame tikri, padės lengviau atgaivinti turizmą pandemijai atsitraukus.“
Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės projektas „Lietuvos pristatymo užsienyje strategija 2020-2030 m.“ buvo pripažinta geriausiu duomenų panaudojimo (angl. Best use of data) kategorijoje. Finaliniame etape Lietuva varžėsi su Saudo Arabija, Pietų Afrika ir Velsu. Šalies pristatymo strategija buvo įvertinta už sėkmingą suinteresuotų šalių įtraukimą bei išsamų duomenų panaudojimą.
„Pernai Lietuva tarptautiniuose „City, Nation, Place“ apdovanojimuose Lietuva buvo pastebėta ir įvertinta už visuomenės įtraukimą kuriant šalies prekės ženklą. Šiais metais į finalinį etapą skirtingose kategorijose pateko net 6 projektai iš Lietuvos. Ypatingai džiaugiamės šalies pristatymo strategijos tarptautiniu įvertinimu, tai rodo, kad esame teisingame kelyje, kartu su viešojo ir privataus sektoriaus partneriais kurdami vieningą šalies pristatymo sistemą. Įvertinimas – mūsų visų nuoseklaus bendro darbo rezultatas“, – sako Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas Marius Gurskas.
Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategijoje išskirtos pagrindinės valstybės sritys, tapsiančios Lietuvos komunikacijos pagrindu ateinantį dešimtmetį. Lietuva, prisistatydama užsienyje, išryškins savo pasiekimus ekonomikos, kultūros, valdymo ir talentų pritraukimo srityse. Išgrynintos ir keturios Lietuvos visuomenės vertybės: laisvė kurti, tobulėjimas, veržlumas ir ryšys su gamta. Valstybei svarbios sritys ir vertybės susietos į bendrą pozicionavimą „Open for Co-creation“ (Atviri kurti kartu), kurį vienijantis principas grindžiamas atvirumu, bendradarbiavimu ir veržlumu.
Taip pat skaitykite:
Įjungtas šildymas švietimo ir gydymo įstaigose: šildymą pradėti gali ir kiekvieno daugiabučio savininkai
Primename, kad iki paskelbiant šildymo sezono pradžią, sprendimą dėl pastatų šildymo individualiai gali priimti pastato savininkai. Jei tam pritaria daugiau nei pusė (50 proc. + 1) daugiabučio namo bendraturčių, namo bendrijos pirmininkas arba daugiabučio administratorius apie... ❯❯❯
2024-10-04
Vilniečiai saugumo klausimais galės konsultuotis telefonu – atidaroma speciali linija
Siekdama vilniečiams dar efektyviau teikti informaciją civilinės saugos klausimais, Vilniaus miesto savivaldybė sukūrė atskirą telefono liniją – 19101. Paskambinę nurodytu telefono numeriu, gyventojai galės užduoti jiems rūpimus klausimus, konsultacijos bus teikiamos savivaldybės... ❯❯❯
2024-10-04
„Vilniaus naktinis biuras“ pristato naktinio gyvenimo principus: Vilniaus naktys priklauso visiems
Naktinis Vilniaus gyvenimas yra kupinas kultūros, bendravimo ir pramogų, tačiau taip pat reikalaujantis atsakomybės. Remdamasis užsienio miestų patirtimis „Vilniaus naktinis biuras“ pristato naktinio gyvenimo principus ir kviečia kiekvieną kurti saugią bei pagarbią naktinę... ❯❯❯
2024-09-26
Vilniuje legalios sienos grafičiams piešti nepasiteisino – vandalizmo mastai nemažėjo
Vilniuje anksčiau sukurtos legalios sienos nepasiteisino – miestą bjaurojančių grafičių kiekis nemažėjo, taip pat nuolat sulaukta skundų iš gyventojų ir verslų. Šiais metais mieste pradėjus rekordinius valymo darbus ir imantis kitų prevencijos priemonių, nuspręsta atsisakyti... ❯❯❯
2024-09-23
Ant mokyklos sienos – sostinės panorama: tapytojas užbaigė amžinybėn iškeliavusios draugės projektą
2018 metais tapytoja Silvija Drebickaitė vieną Vilniaus Antakalnio progimnazijos sieną papuošė stilizuotu Vilniaus senamiesčio urbanistiniu peizažu. Kūrinį ant kitos mokyklos sienos po menininkės mirties užbaigė jos bičiulis, kolega tapytojas Vytautas Poška. Prieš šešerius... ❯❯❯
2024-09-05
Pokyčiai sostinės įmonėse: teritorijų projektavimas bus patikėtas „Vilniaus vystymo kompanijai“
Dviejose Vilniaus miesto savivaldybės valdomose įmonėse pradėti organizaciniai pokyčiai, kuriais siekiama dar efektyvesnės šių bendrovių veiklos. Viešosios infrastruktūros valdymu ir vystymu užsiimanti „Vilniaus vystymo kompanija“ iki šių metų pabaigos perims teritorijų... ❯❯❯
2024-08-30