Nuo šiandien savivaldybė atnaujino klientų aptarnavimo gyvai paslaugas

Įvertinus sumažėjusį užsikrėtimų koronavirusu skaičių ir nuo liepos 1-osios visoje Lietuvoje panaikinus karantiną, Vilniaus miesto savivaldybėje (Konstitucijos pr. 3) atnaujinamos kontaktinės aptarnavimo paslaugos.

Žinoma, visas jas ir toliau galima patogiai ir saugiai gauti internetu https://paslaugos.vilnius.lt/ arba klausimus užduoti el. paštu savivaldybe@vilnius.lt.

„Nuo pirmojo karantino sėkmingai vykstantis miestiečių nuotolinis aptarnavimas parodė, kad dinamiškoje didmiesčio gyventojo kasdienybėje kontaktinis aptarnavimas šiandien jau yra alternatyva, o ne pirmasis pasirinkimas. Žmonės renkasi nešvaistyti laiko nebūtiniems vizitams, – atkreipė dėmesį savivaldybės administracijos direktorė Lina Koriznienė. – Žinoma, mes visada laukiame Klientų aptarnavimo centre tų gyventojų, kuriems naudojimasis šiuolaikinėmis technologijomis yra per didelis iššūkis.“

Klientų aptarnavimo centras vilniečiams bus dar patogesnis: savivaldybės pirmajame aukšte konsultuos ir paslaugas teiks ne vien savivaldybės, bet ir jos įmonių grupės specialistai: UAB „Vilniaus vandenų“, AB Vilniaus šilumos tinklų, SĮ „Susisiekimo paslaugų“, SĮ „Vilniaus atliekų sistemos administratoriaus“ (VASA), SĮ „Vilniaus miesto būsto“, Civilinės metrikacijos skyriaus, kurie suteiks informaciją ir paslaugas. Naujovė – įkurta ir darbo vieta konsultuojantiems socialinių išmokų ir paramos klausimais.

Be to, savivaldybėje pradeda veikti įmonės „Ignitis“ klientų aptarnavimo centras, kur gyventojai turės galimybę sudaryti elektros bei dujų tiekimo sutartis.

Bendrojo klientų aptarnavimo centro telefono numeris – 19118.