Svarbi informacija
Vilniaus centre ir patogiai viešuoju transportu pasiekiamose teritorijose mažės parkavimo vietų įrengimo koeficientai
Miestas turi būti vystomas atsižvelgiant į jau esamą arba suplanuotą infrastruktūrą, viešojo transporto, ypač greitųjų maršrutų trasas – tai buvo pagrindinė idėja rengiant Vilniaus Tarybos šiandien patvirtintą schemą, kuria sostinės teritorija suskirstyta į zonas pagal nustatytus automobilių stovėjimo vietų skaičiaus įrengimo koeficientus.
Pasak vyriausiojo miesto architekto Mindaugo Pakalnio, taip siekiama sumažinti automobilių naudojimo poreikį tose zonose, kur miestas kompaktiškai užstatytas, o viešojo transporto tinklai lengvai pasiekiami, geri, greiti ir tvarūs. Tuo tarpu zonose, kurios yra ne miesto centre, ne prie gerai išvystytų viešojo transporto trasų, planuojama parkavimo poreikio nemažinti, nes jis akivaizdžiai yra didelis.

Nuotr. Sauliaus Žiūros
Įvertinus naujajame Vilniaus bendrajame plane nurodytas prioritetinės plėtros teritorijas, centro ir prie centro esančių teritorijų ribas, taip pat atsižvelgus į miesto darnaus judumo planą, nuspręsta išplėsti miesto centro (antrąją) zoną įtraukiant vakarinę teritoriją – Rasų, Naujininkų, Naujamiesčio, Žvėryno, Šnipiškių, Antakalnio seniūnijose, taikant miesto centrinei daliai numatytus mažinančius koeficientus automobilių stovėjimo vietų poreikiui.
Taip pat sutarta išplėsti aplink miesto centro esančią (trečiąją) zoną pagal prioritetinės plėtros zonas, kuriose yra išvystytas kompaktiškas užstatymas ir geras viešojo transporto pasiekiamumas. Tai yra, atsižvelgta į teritorijų, kurioje savivaldybė įsipareigoja vystyti socialinę ir (ar) inžinerinę infrastruktūrą, bendrojo plano schemą ir esamą išvystytą greitojo susisiekimo maršrutų tinklą.
Parkavimo vietų įrengimo koeficientų zonų schema yra čia –parkavimo+zonu_schema
Taip pat skaitykite:
„Grinda“ atveria duomenis – galima pasitikrinti, ar gatvės valomos laiku
Permainingam žiemos sezonui einant į pabaigą, Vilniaus miesto gatves prižiūrinti „Grinda“ apibendrina jo rezultatus. „Ši žiema buvo išskirtinė tiek kritulių pikais, tiek didžiuliais temperatūrų svyravimais, tad siekdami užtikrinti nepertraukiamą judėjimą sostinės... ❯❯❯
2023-03-14
Informacija apie Vilniaus savivaldybės nuosavybėn svarstomą perimti turtą
Vilniaus miesto savivaldybės tarybai ruošiamasi pateikti projektą dėl faktiškai valdomų gatvių ir Tauro kalno prieigų lietaus nuotekų tinklų perėmimo savivaldybės nuosavybėn. Tarybai teikiamas projektas dėl gatvių, kurios iki 1998 m. buvo Vilniaus miesto teritorijoje, perėmimo... ❯❯❯
2023-03-08
Vilniuje bus rekonstruojamos prie naujai iškilsiančio „Akropolis Vingis“ komplekso esančios gatvės
Aiškėja, kaip bus pertvarkytas gatvių tinklas prie naujai iškilsiančio Vilniaus „Akropolis Vingis“ ir daugiabučių kvartalo „reVingis“. Sutvarkius aplinkui esančias gatves, į naują traukos objektą bus patogu patekti ne tik automobiliu, bet ir ateiti pėsčiomis ar atvažiuoti... ❯❯❯
2023-03-03
Keičiasi baudos dydis pažeidėjams, kurių automobilius tenka nutempti priverstinai
Kovą sukanka metai, kai Vilniuje imtos taikyti sugriežtintos priemonės kelių eismo taisykles pažeidžiantiems, o teisę nutempti automobilius įgijo ir savivaldybės pareigūnai, ne vien policija. Per mėnesį Vilniuje vien viešosios tvarkos pareigūnai nustatydavo apie 2000 KET... ❯❯❯
2023-03-02
Vilniuje išmontuojami atitvarai kitą žiemą ir vėl saugos naujai pasodintus želdinius
Vilniuje pradedami išmontuoti atitvarai, per žiemą saugoję neseniai pasodintus želdinius nuo druskų ir kitos gatvių taršos. Praėjusį rudenį prie gatvių buvo sumontuota 23 km tokių atitvarų. Kitą žiemą jų vietos bus koreguojamos atsižvelgus į tai, kur bus sodinami nauji... ❯❯❯
2023-03-02
Aiškėja, kaip keisis gatvės prie naujojo „Akropolio“ Vingyje
Visuomenei pristatyti gatvių prie naujai iškilsiančio „Akropolis Vingis“ ir daugiabučių kvartalo „reVingis“ rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai. Rekonstruojant gatves daug dėmesio skirta pėsčiųjų ir dviračių takams bei želdynams. Planuojama Eigulių gatvės... ❯❯❯
2023-02-10