Paskelbti „Baltic Best“ apdovanojimai: Vilniui – du aukščiausi įvertinimai

Tarptautiniame reklamos konkurse ,,Baltic Best”, kuriame dalyvauja mažesnės Europos šalys, Vilnius jau ne pirmą kartą sulaukia aukščiausių įvertinimų. Šiemet už geriausią video reklamą aukso medalio nusipelnė ,,Go Vilnius” reklaminis klipas „Kalėdinis Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“, o geriausiu renginiu pripažintas sostinėje vykęs renginių ciklas „Vilniushyvanka“, kuris kvietė ukrainiečius geriau pažinti mūsų šalies kultūrą, o mūsų šalies gyventojus – sužinoti daugiau apie ukrainiečių tradicijas.

Reklaminiame klipe „Kalėdinis Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ kalėdinio Vilniaus fone choras atlieka naują populiarios kalėdinės giesmės „Džiaugsmingų šventų Kalėdų“ (angl. „Merry Christmas“) versiją. Reklamoje muzikaliai pokštaujama apie tai, jog užsieniečiai dažnai nežino, kur yra Vilnius. Pasaulyje gerai žinomai kalėdinei dainai buvo parašyti nauji žodžiai: spėliojama, kurioje gi šalyje yra Vilnius – Švedijoje, Austrijoje, Lenkijoje ar kitur. Naująją kalėdinės giesmės versiją specialiai reklamos klipui atliko Vilniaus savivaldybės choras ,,Jauna muzika“. Kampaniją inicijavo ir įgyvendino ,,Go Vilnius“, o kūrybinius sprendimus sukūrė agentūra ,,BM Boutique“.

Vaizdo įrašas čia:

Šis klipas jau triumfavo ir Niujorko pasaulio reklamų festivalyje „New York Festivals Advertising Awards“, kur Vilniaus kalėdinė reklama tapo finaliste kelionių ir laisvalaikio reklamų kategorijoje. Reklama atsidūrė tarp trijų geriausių šios srities reklamų. Taip pat šis vaizdo klipas buvo įtrauktas į penkių skirtingų kategorijų geriausių reklamų trumpąjį sąrašą.

2021-ųjų rudenį pristatyta Vilniaus reklama atkreipė tarptautinės žiniasklaidos dėmesį: apie ją rašė vienas didžiausių Jungtinės Karalystės žiniasklaidos kanalų ,,Daily Mirror“, rinkodaros portalai – ,,Ads of the World“, ,,PR Week“.

,,Tai, kad Vilniaus yra matomas ir mūsų miesto komunikacija pasaulį stebina, parodo, kad einame teisingu keliu – kartu su partneriais ieškome išskirtinių progų, nebijome eksperimentuoti, o kartais net paprovokuoti. Mums pasisekė, kad Vilnius turi talentingų reklamos kūrėjų – bendradarbiaudami kartu su jais ieškome taikliausių sprendimų, įgyvendiname beprotiškiausias idėjas kad mūsų žinutės sklistų po pasaulį ir taip didintų ir Vilniaus žinomumą, ir norą apsilankyti Lietuvos sostinėje”, – sako oficialios Vilniaus miesto verslo ir turizmo plėtros agentūros vadovė Inga Romanovskienė.

Geriausiu renginiu ,,Baltic Best” konkurse buvo pripažintas šių metų gegužės mėnesį agentūros ,,Go Vilnius” sostinėje vykęs renginių ciklas „Vilniushyvanka“. Tris dienas vykę renginiai buvo skirti Lietuvoje gyvenantiems ukrainiečiams geriau pažinti mūsų šalies kultūrą, o mūsų šalies gyventojams – sužinoti daugiau apie ukrainiečių tradicijas. Vyksiančių renginių pavadinimą „Vilniushyvanka“ įkvėpė tradiciniai ukrainietiški siuvinėti marškiniai – vyšyvanka, kurie turi savo atskirą tarptautinę dieną, minimą gegužės 19 dieną. Būtent todėl ukrainiečių ir lietuvių kultūros mainai perteikiami derinant gerai atpažįstamus Vilniaus ir vyšyvankos simbolius. „Vilniushyvanka“ pavadinime užkoduota metafora, kad Vilnius savotiškai puošiasi vyšyvanka. Renginių ciklo konceptą kūrė agentūra ,,MILK AGENCY”. Apie 150 renginių agentūrai ,,Go Vilnius” įgyvendinti padėjo apie 50 partnerių, tarp kurių – LR Ukrainos ambasada, Lietuvos kaimyninių teisių asociacija AGATA, sostinės muziejai, miesto gidai, oro balionų oreiviai, daugybė restoranų, kavinių ir t.t. „Vilniushyvanka“ renginiuose sudalyvavo daugiau nei 6 tūkstančiai dalyvių.

Vilnių garsinančios reklamos kampanijos jau yra pelniusios ne vieną tarptautinį pripažinimą. Vieni ryškiausių apdovanojimų – komunikacijos apdovanojimuose ,,Epica“ integruotų kampanijų kategorijoje laimėta bronza už reklamą ,,Vilnius: amazing wherever you think it is“ (liet. „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“), ta pati reklama apdovanojimuose „City, Nation, Place Awards“ buvo pripažinta kaip geriausia komunikacijos strategija. Prestižiniuose turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“ reklama „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“) buvo pripažinta kaip geriausia. O reklamos klipas ,,You Have Reached Your Destination” (liet. „Pasiekėte savo tikslą”) tarptautiniuose turizmo reklamos festivaliuose pelnė net 8 apdovanojimus.