Dviračių ir pėsčiųjų takų susikirtimo vietose Vilnius išbandys ženklinimą

Dviračių ir pėsčiųjų tako susikirtimas

Asociatyvus vaizdas

Per pastaruosius šešerius metus dviračių takų tinklui sostinėje išaugus nuo 40 iki 144 km, intensyviausio judėjimo dviračių ir pėsčiųjų takų susikirtimo vietose Vilnius išbandys dangos ženklinimą. Tikimasi ir atkreipti dviratininkų dėmesį, ir pėstiesiems nurodyti, kur dviračių takus kirsti yra saugiau.

„Vis daugiau vilniečių dviratį renkantis ne tik laisvalaikiui, bet ir kaip transporto priemonę, pastebime, kad kai kuriose miesto vietose pėstiesiems kertant dviračių taką trūksta aiškumo. Kyla konfliktinės situacijos dėl to, kad dviratininkai pėsčiųjų nepraleidžia. Atsižvelgę į gerąją užsienio šalių patirtį, intensyvaus srauto takų susikirtimo vietose išbandysime dangos ženklinimą“, – gyventojus išsakyti nuomonę, kurias dviračių ir pėsčiųjų takų susikirtimo vietas reikėtų paženklinti, kviečia „Susisiekimo paslaugų“ inžinierius-grupės vadovas Jonas Simutis.

Šiuo metu iššūkių keliančios vietos mieste yra  dviračių ir pėsčiųjų srautų susikirtimas ties sankryžomis, dviračių ir pėsčiųjų srautų susikirtimas ties viešojo transporto stotelėmis bei kiti pėsčiųjų ir dviratininkų srautų susikirtimai (intensyvūs pėsčiųjų skersiniai ryšiai).

Takų susikirtimas

Asociatyvi nuotrauka

Dviračių ir pėsčiųjų takų susikirtimo vietose danga bus ženklinama trimis arba dviem baltomis juostomis, taip išryškinant dviračių tako kirtimo vietą, suteikiant daugiau aiškumo eismo dalyviams, atkreipiant ir dviratininkų, ir pėsčiųjų dėmesį, kad kirsdami dviračių taką pėstieji turi apsižvalgyti, o dviratininkai – praleisti pažymėtu ženklinimu einančius pėsčiuosius.

Gyventojų nuomonių laukiama iki spalio 26 d. Įgyvendinus bandomąjį sprendinį, situacija bus stebima ir, esant teigiamam poveikiui, tinkamai įteisinta.

Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, vrt@vilnius.lt