Search Icon

Struktūra ir kontaktai

Dažniausiai užduodami klausimai

Pranešti apie problemą mieste

Registracija į darželius ir mokyklas

Gyvenamosios vietos deklaravimas

Dokumento statuso patikrinimas

Dvi savaites Vilniaus šilumos tinklų klientai bus aptarnaujami nuotoliniu būdu

Reaguodama į koronaviruso pandemiją sostinės savivaldybės įmonė Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) laikinai uždaro klientų aptarnavimo centrą (Spaudos g. 6-1): nuo kovo 16 iki 30 d. bendrovės klientai bus aptarnaujami tik nuotoliniais kanalais – telefonu, el. paštu, internetu.

„Atsižvelgdami į koronaviruso pandemijos keliamą riziką tiek mūsų klientams, tiek ir įmonės darbuotojams, nusprendėme dvi ateinančias savaites klientų aptarnavimą vykdyti tik nuotoliniais kanalais. Nors klientų aptarnavimo centras bus uždarytas iki kovo 30 d., gyventojai ir įmonės savo klausimus galės išspęsti telefonu arba internetu“, – sako VŠT klientų aptarnavimo dep. direktorius Laurynas Jakubauskas.

Jo teigimu, daugiausia gyventojų į VŠT klientų aptarnavimo centrą atvyksta norėdami išsiaiškinti sutarčių sudarymo ir atsiskaitymo už paslaugas klausimus. Šiuos poreikius bendrovė gali patenkinti ir be tiesioginio fizinio kontakto su klientais.

„Nuo pirmadienio klientams aptarnauti skiriame papildomus šešis fiksuoto ryšio telefono numerius. Mūsų vadybininkai priims skambučius, atsakinės į klausimus, konsultuos, ruoš dokumentus su klientas bendraudami telefonu, el. paštu arba per savitarnos svetainę“, – sako Laurynas Jakubauskas.

Pasak jo, įmonė dviem savaitėm sustabdo ir karšto vandens skaitiklių įrengimo, keitimo ir plombavimo darbus gyventojų namuose.

VŠT klientų aptarnavimas nuotoliniu būdu kovo 16-30 d.:
Telefonu:
I–VII nuo 7.00 iki 22.00 val. skambučių centre – (8 5) 236 1030 arba 1840.
I–IV nuo 7.30 iki 17.30 val., V – nuo 7.30 iki 16.30 val. gyventojai gali kreiptis (8 5) 266 7058 (8 5) 266 7056,
(8 5) 266 7053, verslo klientai – (8 5) 266 7041, (8 5) 266 7042, (8 5) 266 7063.

Pranešti apie avarijas šilumos tinkluose telefonu 1840 arba + 370 5 236 1030 visą parą. Dėl avarijų ir gedimų šalinimo pastatų šildymo ir karšto vandens tiekimo sistemose – kreiptis į namą administruojančią įmonę arba UAB „Grinda“ tel. 1355.

Internetu:
– savitarnos svetainėje (https://savitarna.chc.lt/saskaitos/)
– įmonės tinklapyje (www.chc.lt) per elektroninę informacijos pateikimo formą „Klauskite – atsakome“

El. paštu – info@chc.lt