Struktūra ir kontaktai
Klientų aptarnavimo poskyris
Konstitucijos pr. 3, LT-09601 Vilnius
2112000
Apklausa. Mums svarbi Jūsų nuomonė »
Poskyrio veiklos organizavimas/koordinavimas
Klientų aptarnavimo poskyris yra Paslaugų skyriaus struktūrinis padalinys.
Klientų aptarnavimo skyriaus darbo laikas:
Pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val.
Penktadieniais nuo 8.00 iki 15.45 val.
(Prieššventinėmis dienomis – viena valanda trumpiau).
POSKYRIO PAGRINDINĖS FUNKCIJOS:
1. organizuoja klientų aptarnavimą „vieno langelio“ principu;
2. pagal nustatytas funkcijas ir aptarnavimo sritis registruoja (įformina) Savivaldybės gaunamuosius ir siunčiamuosius dokumentus;
3. pagal poskyrio kompetenciją teikia Savivaldybės administracines paslaugas klientams;
4. teikia klientams informaciją apie darbo vietose teikiamų administracinių paslaugų procedūras;
5. administruoja Savivaldybės susirašinėjimą oficialiais elektroninio ryšio kanalais (el. paštas savivaldybe@vilnius.lt, E. pristatymas sistema);
6. administruoja ir išduoda leidimus patekti į Savivaldybės pastatą;
7. administruoja ir vykdo valstybinę (valstybės perduotą savivaldybėms) gyvenamosios vietos deklaravimo funkciją;
8. pagal priskirtas funkcijas įformina Savivaldybės teikiamas administracines paslaugas klientams;
9. teikia klientams informaciją ir konsultacijas apie darbo vietose teikiamų administracinių paslaugų procedūras;
10. teikia klientams informaciją apie Savivaldybės vykdomas funkcijas ir teikiamas administracines ir administruojamas viešąsias paslaugas.
Informacija ir gyvenamosios vietos deklaravimo klausimai ❯❯❯
Pavaldžių darbuotojų veiklos organizavimas/koordinavimas
Gyvenamosios vietos deklaravimo klausimai
Gyvenamosios vietos deklaravimo klausimais
Informacijos darbuotojas
Klientų aptarnavimo, dokumentų registravimo klausimai ❯❯❯
Klientų aptarnavimas, gautų el. dokumentų ir e. siuntų administravimas, paskirstymas, registravimas
Pavaldžių darbuotojų veiklos organizavimas/koordinavimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas .
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Klientų aptarnavimas, gautų el. dokumentų ir e. siuntų administravimas, paskirstymas, registravimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Vilniaus meras
Savivaldybės prioritetai
- Kurti ir įgyvendinti miesto strateginę viziją
- Teikti kokybiškas paslaugas gyventojams
- Pritraukti į miestą investicijas, kuriančias gerai apmokamas darbo vietas
- Veikti skaidriai, greitai ir būti atvirai gyventojams, svečiams, investuotojams