Struktūra ir kontaktai

Klientų aptarnavimo poskyris

Konstitucijos pr. 3, LT-09601 Vilnius

2112000

Apklausa. Mums svarbi Jūsų nuomonė »

Vitalij Mosin
Poskyrio vedėjas

Poskyrio veiklos organizavimas/koordinavimas



Nataliia Stetsenko
Specialistė

Klientų aptarnavimo poskyris yra Paslaugų skyriaus struktūrinis padalinys.


Klientų aptarnavimo skyriaus darbo laikas:
Pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val.
Penktadieniais nuo 8.00 iki 15.45 val. (Prieššventinėmis dienomis – viena valanda trumpiau).

POSKYRIO PAGRINDINĖS FUNKCIJOS:
1. organizuoja klientų aptarnavimą „vieno langelio“ principu;

2. pagal nustatytas funkcijas ir aptarnavimo sritis registruoja (įformina) Savivaldybės gaunamuosius ir siunčiamuosius dokumentus;

3. pagal poskyrio kompetenciją teikia Savivaldybės administracines paslaugas klientams;

4. teikia klientams informaciją apie darbo vietose teikiamų administracinių paslaugų procedūras;

5. administruoja Savivaldybės susirašinėjimą oficialiais elektroninio ryšio kanalais (el. paštas savivaldybe@vilnius.lt, E. pristatymas sistema);

6. administruoja ir išduoda leidimus patekti į Savivaldybės pastatą;

7. administruoja ir vykdo valstybinę (valstybės perduotą savivaldybėms) gyvenamosios vietos deklaravimo funkciją;

8. pagal priskirtas funkcijas įformina Savivaldybės teikiamas administracines paslaugas klientams;

9. teikia klientams informaciją ir konsultacijas apie darbo vietose teikiamų administracinių paslaugų procedūras;

10. teikia klientams informaciją apie Savivaldybės vykdomas funkcijas ir teikiamas administracines ir administruojamas viešąsias paslaugas.

Informacija ir gyvenamosios vietos deklaravimo klausimai ❯❯❯
Žygimantas Žvinys
Patarėjas

Pavaldžių darbuotojų veiklos organizavimas/koordinavimas



Alina Guobienė
Vyresnioji specialistė

Gyvenamosios vietos deklaravimo klausimai



Gražina Malyševa
Vyresnioji specialistė

Gyvenamosios vietos deklaravimo klausimais



Mindaugas Žiliukas
Vyresnysis specialistas

Informacijos darbuotojas


Klientų aptarnavimo, dokumentų registravimo klausimai ❯❯❯
Justinas Šemelis
Patarėjas

Klientų aptarnavimas, gautų el. dokumentų ir e. siuntų administravimas, paskirstymas, registravimas



Aldona Eleonora Eidukonytė
Vyresnioji specialistė

Pavaldžių darbuotojų veiklos organizavimas/koordinavimas



Alina Jociutė
Specialistė

Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas



Vaiva Kirsnienė
Specialistė

Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas



Sonata Markevičiūtė
Specialistė

Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas.



Gintarė Pračkaitienė
Specialistė

Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas .



Dalė Rimkevičienė
Specialistė

Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas



Paulius Ruzgus
Specialistas

Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas



Rita Treinytė
Specialistė

Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas



Egidijus Vitėnas
Specialistas

Klientų aptarnavimas, gautų el. dokumentų ir e. siuntų administravimas, paskirstymas, registravimas



Žydronė Zdanavičienė
Specialistė

Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas


Vilniaus meras

Vilniaus istorija – tai visų mūsų istorija. Todėl negalime pamiršti puoselėti tos vienybės ir laisvės dvasios, kuri priklauso mums visiems. Naująjį sostinės puslapį kviečiu rašyti dar plačiau atveriant miesto vartus tiems, kas vadina ir nori vadinti jį namais. ❯❯❯
Darbotvarkė

Savivaldybės prioritetai

  • Kurti ir įgyvendinti miesto strateginę viziją
  • Teikti kokybiškas paslaugas gyventojams
  • Pritraukti į miestą investicijas, kuriančias gerai apmokamas darbo vietas
  • Veikti skaidriai, greitai ir būti atvirai gyventojams, svečiams, investuotojams