Struktūra ir kontaktai
Archyvo poskyris
Konstitucijos pr. 3, 09601; V. A. Graičiūno g. 20, 02241 Vilnius, K. Kalinausko g. 21, 03107 Vilnius
Apklausa. Mums svarbi Jūsų nuomonė »
Poskyrio veiklos organizavimas/koordinavimas
Atsakymų rengimas (iš likviduotų juridinių asmenų dokumentų)
Atsakymų rengimas (iš likviduotų juridinių asmenų dokumentų)
Dokumentų apskaitos duomenų tikslinimas, atsakymų rengimas(iš likviduotų juridinių asmenų dokumentų)
Priskirtų likviduojamų juridinių asmenų archyvinių dokumentų priėmimas toliau saugoti, įtraukimas į apskaitą
Informacijos teikimas klientams, gautų prašymų tikrinimas
Likviduotų juridinių asmenų dokumentų atrinkimas naikinti, naikinimo aktų rengimas ir derinimas.
Atsakymų rengimas (iš Savivaldybės dokumentų), seniūnijų dokumentų priėmimas toliau saugoti
Atsakymų rengimas(iš likviduotų juridinių asmenų dokumentų),dokumentų priėmimas iš teismų, policijos
Likviduojamų juridinių asmenų archyvinių dokumentų priėmimas toliau saugoti, įtraukimas į apskaitą.
Viešųjų pirkimų organizavimas, sutarčių administravimas, pastato V. A. Graičiūno g. 20 priežiūra
Atsakymų rengimas (iš Savivaldybės dokumentų), Savivaldybės dokumentų priėmimas toliau saugoti
Archyvo poskyris yra Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Paslaugų skyriaus struktūrinis dalinys
Perima Savivaldybės dokumentus saugojimui ir naudojimui bei teisės aktų nustatyta tvarka perduoda ilgai saugomų elektroniniu dokumentų bylas bei nuolat saugomų dokumentų bylas valstybiniam saugojimui;
priima likviduojamų valstybės ar savivaldybės institucijų, įstaigų ar įmonių, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija yra Lietuvos Respublikos Seimas arba Lietuvos Respublikos Vyriausybė, nevalstybinių organizacijų ir privačių juridinių asmenų, kurių buveinė buvo Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje, veiklos dokumentus, kurių saugojimo terminas, nustatytas teisės aktuose, nėra pasibaigęs;
tvarko saugomų dokumentų apskaitą, užtikrinančią jų valdymą, rengia informacijos paieškos sistemas;
atlieka saugomų dokumentų fizinės būklės patikrinimą ir įgyvendina dokumentų išsaugojimą užtikrinančias priemones;
teikia fiziniams ir juridiniams asmenims teisės aktų nustatyta tvarka susipažinti ir tirti saugomus dokumentus tam skirtoje Skyriaus
patalpoje;
nustatyta tvarka išduoda bylas ir dokumentus laikinam naudojimui;
remdamasis saugomais dokumentais, išduoda pažymas, dokumentų kopijas ir išrašus fiziniams bei juridiniams asmenims;
teikia žinias apie archyvinių fondų sudėties ir kiekio pasikeitimus valstybiniam archyvui.
Vilniaus meras
Savivaldybės prioritetai
- Kurti ir įgyvendinti miesto strateginę viziją
- Teikti kokybiškas paslaugas gyventojams
- Pritraukti į miestą investicijas, kuriančias gerai apmokamas darbo vietas
- Veikti skaidriai, greitai ir būti atvirai gyventojams, svečiams, investuotojams