Struktūra ir kontaktai
Viešosios ir privačios partnerystės skyrius
Konstitucijos pr.3, LT-09601 Vilnius
Skyriaus darbo laikas:
I - IV - 8:00 - 17:00 val.
V - 8:00 - 15:45 val.
Pietūs 12:00 - 12:45 val.
1. Svarbiausieji skyriaus uždaviniai:
1.1. skatinti didelės apimties projektų įgyvendinimą Administracijoje ir Savivaldybei pavaldžiose įmonėse ir įstaigose viešojo ir privataus sektorių partnerystės būdu, užtikrinant didžiausią ekonominę naudą;
1.2. padėti Administracijai ir Savivaldybei pavaldžioms įmonėms ir įstaigoms nusistatyti projektų, įgyvendinamų viešojo ir privataus sektorių partnerystės būdu, poreikį;
1.3. skatinti informacijos sklaidą ir Administracijos ir Savivaldybės pavadžių įmonių ir įstaigų informuotumą apie viešojo ir privataus sektorių partnerystės galimybes, naudą ir rizikas;
2. Skyrius vykdo šias funkcijas:
2.1. analizuoja projektų, kurie galėtų būti įgyvendinti viešojo ir privataus sektorių partnerystės būdu, įgyvendinimo galimybes ir tikslingumą;
2.2. konsultuoja Administraciją, Savivaldybei pavaldžias įmones ir įstaigas viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų rengimo, įgyvendinimo ir tikslingumo klausimais;
2.3. rengia Administracijos teisės aktus, procedūras, politikas, skirtas projektų, įgyvendinamų viešojo ir privataus sektorių partnerystės, vykdymui;
2.4. bendradarbiauja su viešojo ir privataus sektorių partnerystės plėtrą ir vykdymą kuruojančiomis ir kontroliuojančios valstybės institucijomis, Lietuvos ir užsienio organizacijomis ar įstaigomis;
2.5. koordinuoja Administracijos ir pavaldžių įmonių ir įstaigų projektų, įgyvendinamų viešojo ir privataus sektorių partnerystės būdų, planavimo, rengimo, įgyvendinimo, priežiūros procesus;
2.6. organizuoja ir vykdo Administracijos projektų, įgyvendinimų viešojo ir privataus sektorių partnerystės būdu, procedūras. Rengia procedūroms vykdyti reikalingus dokumentus, derina juos su atsakingomis institucijomis;
2.7. pagal skyriaus kompetenciją Administracijos pavedimu atstovauja Administracijai arba Savivaldybei valstybės ir savivaldybių institucijose, organizacijose;
2.8. teikia informaciją Skyriaus kompetencijos klausimais žiniasklaidai, atsako į Savivaldybės tarybos narių, struktūrinių padalinių, Savivaldybės įmonių ir įstaigų paklausimus, pareiškimus bei skundus;
2.9. pagal savo kompetenciją rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų projektus;
2.10. registruoja, tvarko Skyriaus veiklos dokumentus, siekdamas užtikrinti tinkamą dokumentų saugojimą, naikinimą ir perdavimą į Archyvą bei užtikrina dokumentų, kurių reikia audito sekai užtikrinti, tinkamą tvarkymą ir saugojimą;
2.11. pagal kompetenciją dalyvauja rengiant ir įgyvendinant Savivaldybės strateginį veiklos planą, teikia jo įgyvendinimo ataskaitas;
2.12. rengia viešųjų pirkimų dokumentus ir teikia juos derinti Viešųjų pirkimų skyriui;
2.13. nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų paklausimus, prašymus, skundus ir rengia į juos atsakymus;
2.14. vykdo kitas skyriaus uždaviniams įgyvendinti reikalingas funkcijas taip pat Administracijos direktoriaus pavedimus.
VšĮ Northtown Vilnius ❯❯❯
Įmonės kodas 125967014
Vismaliukų g. 34, LT-10243, Vilnius
Northtown Vilnius – Vilniaus miesto savivaldybės viešoji įstaiga, Lietuvos sostinėje plėtojanti inovatyviam verslui kurtis ir augti reikalingą modernią infrastruktūrą bei teikianti specializuotas konsultacijų paslaugas.
http://www.northtownvilnius.lt
Vilniaus meras
Savivaldybės prioritetai
- Kurti ir įgyvendinti miesto strateginę viziją
- Teikti kokybiškas paslaugas gyventojams
- Pritraukti į miestą investicijas, kuriančias gerai apmokamas darbo vietas
- Veikti skaidriai, greitai ir būti atvirai gyventojams, svečiams, investuotojams