Struktūra ir kontaktai

Organizacijos vystymo grupė

Kodėl aš kuriu Vilniui?

Kiekvieną dieną Vilnių įsimyliu iš naujo. Čia gera dirbti, kurti, gyventi.



Vilnius mano širdy. Kiekviena diena išskirtinė, kupina iššūkių ir galimybių. Man garbė dirbti Vilniui ir vilniečiams su nuostabia kolegų komanda.
Alma Jurčiukonienė
Vyresnioji patarėja
Nėra darbe

Personalo valdymo, lygių galimybių ir aprūpinimo klausimai. Dirbam kartu grupės narė.



Renata Jašinskienė
Patarėja

OVG rizikų vertinimas ir valdymas, teisinė atitiktis



Vilnius - nuostabus miestas, kurį galiu vadinti savo namais. Kodėl neprisidėjus prie jo augimo?

Monika Mandravickaitė
Projektų vadovė

Darbdavio įvaizdis, grupės vadovės komunikacija



Svarbiausi Grupės uždaviniai:

1. užtikrinti personalo politikos ir personalo valdymo strategijos įgyvendinimą Savivaldybėje;

2. pagal savo kompetenciją prisidėti prie vidinių organizacijos procesų, orientuotų į kokybišką paslaugų teikimą, remiantis aukštų veiklos standartų kultūra, sukūrimo ir įgyvendinimo;

3. parenkant tinkamiausius kvalifikacijos tobulinimo metodus ir būdus, užtikrinti nuolatinį personalo ugdymą;

4. užtikrinti efektyvių, skaidrių ir teisingų valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis (toliau kartu – darbuotojai), veiklos vertinimo, darbo apmokėjimo, motyvavimo ir skatinimo sistemų įgyvendinimą;

5. užtikrinti Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių personalo valdymą ir administravimą, nuostatų įgyvendinimą;

6. užtikrinti sklandžią Administracijos vidinę komunikaciją;

7. užtikrinti Savivaldybės ir pavaldžių įstaigų biudžeto vykdymo ir kitų ataskaitų teisingumą ir pateikimą laiku;

8. analizuoti Savivaldybės įmonių ir įstaigų veiklą, jos atitiktį Savivaldybės strateginiams tikslams, įgyvendinant Savivaldybės veiklos planą;

9. analizuoti ir vertinti Savivaldybės įmonių ir įstaigų veiklą;

10. stebėti ir analizuoti Savivaldybės valdomų įmonių veiklos rodiklius;

11. analizuoti ir vertinti Administracijos vidaus kontrolės politiką;

12. užtikrinti tinkamą Administracijos padalinių administracinį ir ūkinį aptarnavimą;

13. užtikrinti Administracijos padalinių efektyvų materialinių vertybių valdymą;

14. užtikrinti patalpų priešgaisrinės apsaugos, darbų saugos ir sveikatos, statybos, saugumo technikos reikalavimų vykdymą ir Administracijos padalinių patalpų, priskirtų Grupės kompetencijai, saugumą bei inžinerinių tinklų tinkamą eksploatavimą;

15. užtikrinti Savivaldybės administracinio pastato, kitų patalpų, priskirtų Grupės kompetencijai, tinkamą remontą, eksploatavimo priežiūrą bei saugumą;

16. tenkinti Savivaldybės transporto poreikius;

17. koordinuoti seniūnijų veiklą, organizuoti seniūnaičių rinkimus bei dalyvauti sudarant Vilniaus miesto savivaldybės bendruomeninių ir nevyriausybinių organizacijų tarybas.

Grupė, įgyvendindama jai pavestus uždavinius, vykdo šias funkcijas:

1. atsižvelgdama į organizacijai iškeltus strateginius tikslus ir nustatytus uždavinius, formuoja personalo kvalifikacijos tobulinimo prioritetus, organizuoja jų įgyvendinimą, planuoja lėšų poreikį ir užtikrina tikslingą jų panaudojimą;

2. vykdo Administracijos personalo, Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų bei įmonių vadovų administravimą siekdama užtikrinti valstybės tarnautojų ir darbuotojų darbo apmokėjimo, atostogų ir kitas socialines garantijas;

3. rengia Administracijos personalo pareigybių sąrašus;

4. padeda planuoti lėšas Administracijos darbuotojų darbo užmokesčiui (pareiginėms algoms, priemokoms, priedams) bei kitoms išmokoms;

5. organizuoja Administracijos darbuotojų, Savivaldybės kontrolieriaus, Savivaldybei pavaldžių biudžetinių įstaigų vadovų veiklos vertinimą;

6. analizuoja Administracijos struktūrinių padalinių, Savivaldybei nuosavybės teise priklausančių įstaigų nuostatus, pareigybių aprašymus, konsultuoja struktūrinių padalinių vadovus, teikia pastabas, siūlymus ir išvadas dėl nuostatų ir pareigybių aprašymų tvirtinimo, keitimo ar papildymo;

7. organizuoja ir kontroliuoja valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) funkcijų vykdymo procedūrų aprašų rengimą, keitimą ar papildymą, konsultuoja Administracijos struktūrinius padalinius, vykdančius valstybines (valstybės perduotas savivaldybėms) funkcijas dėl valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) funkcijų vykdymo procedūrų bei kitais klausimais;

8. organizuoja konkursus ir atrankas į Administracijos darbuotojų, Savivaldybės biudžetinių, viešųjų įstaigų ir įmonių vadovų, Savivaldybei pavaldžių įmonių valdybos narių pareigas ir užtikrina jų vykdymą pagal numatytas procedūras;

9. padeda struktūrinių padalinių vadovams vykdyti personalo valdymą, adaptavimą ir integravimą Administracijoje;

10. organizuoja studentų mokomąsias praktikas Administracijoje;

11. atlieka Lietuvos Respublikos moterų ir vyrų lygių galimybių ir Lietuvos Respublikos lygių galimybių įstatymų nuostatų įgyvendinimo Savivaldybės institucijose ir Administracijoje priežiūrą;

12. renka, analizuoja duomenis priskirtos veiklos klausimais ir teikia Savivaldybės merui ir Administracijos direktoriui ataskaitas, išvadas ir siūlymus dėl Administracijos veiklos valdymo tobulinimo, vidinių procesų optimizavimo, organizacinės kultūros ir personalo politikos formavimo, darbo apmokėjimo ir motyvacinių sistemų tobulinimo, Administracijos struktūros, Administracijos ir jos struktūrinių padalinių nuostatų koregavimo, naujų darbuotojų pritraukimo strategijos, personalo karjeros ir rotacijos galimybių, darbo sąlygų ir mikroklimato gerinimo, inicijuoja ir kontroliuoja atitinkamų priemonių įgyvendinimą, reikalingų teisės aktų parengimą, pakeitimą ar papildymą;

13. Administracijos direktoriaus pavedimu atlieka asmens, atsakingo už Valstybės tarnautojų registro duomenų tvarkymą, funkcijas;

14. organizuoja Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo nuostatų, susijusių su personalo patikimumo užtikrinimu, įgyvendinimą;

15. formuoja, tvarko ir nustatytąja tvarka perduoda Paslaugų skyriui personalo, Savivaldybei pavaldžių įstaigų ir įmonių vadovų asmens bylas bei kitas archyvines bylas personalo klausimais;

16. bendradarbiaudama su Lietuvos Respublikos, kitų šalių ir tarptautinėmis institucijomis, įstaigomis ir organizacijomis priskirtos veiklos klausimais, įgyvendina įvairius projektus žmogiškųjų išteklių valdymo srityje;

17. pagal savo kompetenciją nagrinėja valstybės tarnautojų, darbuotojų, fizinių ir juridinių asmenų skundus, pareiškimus, prašymus, Savivaldybės tarybos narių paklausimus ir rengia į juos atsakymus;

18. nustatyta tvarka tvirtina ir teikia dokumentų kopijas teismams pagal ieškininius pareiškimus ar skundus; tvirtina dokumentų kopijas, rengia pažymas ir kitus dokumentus, kurių reikia Administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų asmeniniams ir socialiniams reikalams spręsti;

19. saugo ir naudoja pagal patvirtintas taisykles Savivaldybės institucijų herbinius antspaudus;

20. rengia ataskaitas, informaciją personalo klausimais ir teikia jas Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka kitoms institucijoms;

21. rengia informaciją Administracijos vidiniam tinklui, inicijuoja ir įgyvendina vidinės komunikacijos projektus bei darbuotojų įsitraukimo didinimo iniciatyvas;

22. kuria, stiprina ir puoselėja organizacinę kultūrą, prisideda prie darbdavio įvaizdžio formavimo ir stiprinimo;

23. rengia viešųjų pirkimų dokumentus ir teikia juos derinti Viešųjų pirkimų skyriui;

24. nagrinėja ir teikia pastabas, pasiūlymus bei išvadas dėl Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų, kitų teisės aktų projektų Grupės kompetencijos klausimais;

25. analizuoja ir vertina Savivaldybės valdomų įmonių finansinių atskaitomybių dokumentus, pelno paskirstymą, jų pelningumo, mokumo ir pinigų srautų prognozes;

26. vertina ilgalaikes Savivaldybės valdomų įmonių prognozes;

27. skaičiuoja siektinus Savivaldybės valdomų įmonių kapitalo grąžos rodiklius;

28. kaupia ir analizuoja įmonių kolegialių organų (valdybų) medžiagą ir sprendimus;

29. analizuoja Savivaldybės įmonių ir įstaigų veiklą, jos atitikimą Savivaldybės strateginiams tikslams, įgyvendinant Savivaldybės veiklos planą, vertina jų veiklos efektyvumą ir rezultatyvumą;

30. gauna, analizuoja ir apibendrina Savivaldybės valdomų įmonių atskleidžiamą informaciją, įskaitant įmonės finansinių ataskaitų rinkinius, audito išvadas ir audito ataskaitas, Savivaldybės valdomų bendrovių metinius pranešimus, Savivaldybės įmonių metines veiklos ataskaitas, taip pat veiksmus pateikiant finansinių ataskaitų rinkinius, metinius pranešimus, veiklos ataskaitas ir kitą informaciją atitinkamoms institucijoms;

31. stebi ir analizuoja Savivaldybės valdomų įmonių veiklos finansinius ir nefinansinius rodiklius, teikia Savivaldybės tarybai, merui, Administracijos direktoriui pasiūlymus dėl Savivaldybės valdomų įmonių veiklos veiksmingumo didinimo;

32. parengia ir teikia Savivaldybės tarybai Savivaldybės valdomų įmonių ir įstaigų veiklos ataskaitas;

33. kaupia Savivaldybės kontroliuojamų įmonių galimų nepriklausomų narių duomenų bazę;

34. atlieka vidaus kontrolės Administracijoje analizę ir vertinimą už praėjusius metus ir informaciją apie vertinimo rezultatus bei siūlomas taikyti vidaus kontrolės tobulinimo priemones pateikia Administracijos direktoriui;

35. organizuoja informacijos apie vidaus kontrolės įgyvendinimą Administracijoje, įskaitant jai pavaldžius ir (arba) atskaitingus viešuosius juridinius asmenis, teikimą Lietuvos Respublikos finansų ministerijai;

36. administruoja seniūnijų veiklai naudojamų apdraustų patalpų draudžiamuosius įvykius;

37. aprūpina Administracijos padalinius inventoriumi, organizacine technika, kanceliarinėmis priemonėmis, biuro reikmenimis, viešojo transporto mėnesiniais bilietais, kitomis būtinomis darbui priemonėmis;

38. planuoja Administracijos struktūrinių padalinių aprūpinimą trumpalaikiu ir ilgalaikiu turtu, paslaugų ir darbų poreikį;

39. planuoja lėšas Administracijos struktūrinių padalinių aprūpinimo trumpalaikiu ir ilgalaikiu turtu, paslaugų ir darbų poreikiui, atsako už tikslingą lėšų panaudojimą;

40. pagal skiriamas lėšas tenkina Savivaldybės transporto, baldų, kanceliarinių prekių, kitų reikalingų darbo priemonių poreikius;

41. skiria patalpas Administracijos struktūriniams padaliniams ir kontroliuoja, kaip jos naudojamos;

42. administruoja biuro reikmenų tiekimą Administracijos padaliniams, organizuoja antspaudų, spaudų, informacinių leidinių, firminių blankų ir kitų dokumentų gamybą;

43. užtikrina Savivaldybėje vykstančių protokolinių ir kitų renginių aprūpinimą;

44. užtikrina materialinių vertybių saugojimą, atlieka jų apskaitą, dalyvauja inventorizuojant bei nurašant materialines vertybes;

45. vertina turto tinkamumą naudoti, organizuoja turto nurašymą, išardymą ir likvidavimą;

46. administruoja sutartis su tiekėjais;

47. užtikrina patalpų priešgaisrinės apsaugos, darbų saugos ir sveikatos, statybos, saugumo technikos reikalavimų vykdymą ir Administracijos padalinių, priskirtų Grupės kompetencijai, patalpų saugumą bei inžinerinių tinkle tinkamą eksploatavimą;

48. atlieka nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų tyrimus, rengia prevencijos priemones;

49. instruktuoja darbuotojus, organizuoja mokymą ir atestavimą priešgaisrinės ir darbų ir sveikatos saugos klausimais (suderinę su Administracijos direktoriumi), užtikrina darbuotojų sveikatos patikrinimo grafiko vykdymą;

50. užtikrina Savivaldybės administracinio pastato tinkamą eksploatavimo priežiūrą;

51. užtikrina Savivaldybės administraciniame pastate viešosios tvarkos palaikymą, prižiūri, kaip tvarkomos patalpos ir teritorija aplink pastatą;

52. formuoja Administracijos tarnybinio transporto naudojimo ir valdymo politiką bei užtikrina jos vykdymo kontrolę;

53. tenkina Administracijos padalinių transporto poreikius, aprūpina Administracijos darbuotojus tarnybiniu transportu;

54. administruoja Savivaldybės autotransportą, stovėjimo aikštelės, išduoda leidimus ir vykdo jų kontrolę;

55. užtikrina automobilių (elektromobilių) naudojimo ir degalų (elektros) sąnaudų kontrolę;

56. nustatyta tvarka išduoda leidimus patekti į Savivaldybės administracinį pastatą ir (ar) požeminį garažą Administracijos darbuotojams, Savivaldybės įmonių vadovams ir darbuotojams;

57. užtikrina leidimų naudojimosi tvarką, priima sprendimus dėl personalinių ir (ar) garažo leidimų blokavimo, nagrinėja skundus ir tarnybinius pranešimus dėl leidimų administravimo;

58. kontroliuoja automobilių identifikacinių garažo kortelių išdavimą;

59. administruoja Savivaldybės administracinio pastato požeminį garažą;

60. užsako, registruoja, išduoda bei nurašo pagal patvirtintas taisykles Savivaldybės institucijų herbinius bei kitus antspaudus;

61. teikia merui ir Administracijos direktoriui siūlymus dėl padalinių administracinio ir ūkinio aptarnavimo poreikio;

62. dalyvauja organizuojant seniūnų sueigos darbą, vertina jų sprendimus ir teikia siūlymus Administracijos direktoriui, merui, Savivaldybės tarybai;

63. koordinuoja seniūnijų veiklą, teikia siūlymus dėl seniūnijų veiklos ir teikiamų paslaugų standartų;

64. organizuoja seniūnaičių rinkimus, dalyvauja sudarant Savivaldybės bendruomeninių ir nevyriausybinių organizacijų tarybas, rengia dokumentų projektus, susijusius su šių tarybų veikla;

65. rengia programas ir projektus, susijusius su bendruomeninių ir nevyriausybinių organizacijų finansavimu, gyventojų įsitraukimo į viešųjų Savivaldybės reikalų tvarkymą skatinimu ir plėtra;

66. pagal kompetenciją vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas ir mero bei Administracijos direktoriaus pavedimus, kurie neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams;

67. vykdo ir įgyvendina Savivaldybės tarybos sprendimus, mero potvarkius, Administracijos direktoriaus įsakymus;

68. rengia ir derina Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų projektus Grupės kompetencijos klausimais;

69. rengia Grupės veiklos planus ir ataskaitas;

70. Grupės veiklos klausimais konsultuoja Savivaldybės darbuotojus, Savivaldybės valdomų įmonių ir įstaigų vadovus;

71. dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje, pasitarimuose Grupės kompetencijos klausimais;

72. pagal kompetenciją atstovauja Grupei Savivaldybės struktūriniuose padaliniuose, kitose valstybės ir savivaldybių institucijose, įstaigose ir organizacijose.


Žmonių ir organizacijos kultūros klausimai ❯❯❯
Daiva Kinachienė
Patarėja

Personalo valdymas, administravimas ir konsultavimas



Inga Alimovienė
Projektų vadovė

Papildomas sveikatos draudimas, praktikantai, viešieji pirkimai



Dirbti Vilniaus miestui – tai kai eilinė tavo darbo diena vilniečiui gali tapti viena iš reikšmingiausių dienų gyvenime.
Kristina Pečiulytė
Vyriausioji specialistė

Konkursų ir veiklos vertinimo organizavimas.



Smagu matyti kaip keičiasi tavo gimtasis miestas ir žinoti, kad tu prie to prisidedi, nors ir netiesiogiai.
Rita Galkauskienė
Vyriausioji specialistė

Naujokų adaptacija, darbuotojų veiklos vertinimas, pareigybių aprašymų, nuostatų projektų rengimas.



Esu laiminga, nes kasdien prisidedu prie to, kad Savivaldybės darbuotojai jaustųsi vertinami, išgirsti ir išklausyti, įkvėpti kurti bei dirbti Vilniui.

Jurgita Grigalienė
Vyriausioji specialistė

Valstybės tarnautojų darbo santykių administravimas



Lina Jacikevičienė
Vyriausioji specialistė

Darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbo santykių administravimas



Džiaugiuosi sugrįžusi į Vilnių, miestą, į kurį grįžčiau begalybę kartų 🙂

Rūta Masiulytė
Vyriausioji specialistė

Direktorių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbo santykių administravimas



Justina Mušauskienė
Vyriausioji specialistė

Konkursų organizavimas (valstybės tarnautojų, švietimo įstaigų vadovų)



Aleksas Kalinskas
Specialistas

Vidinės komunikacijos valdymas



Austė Novikovaitė
Personalo specialistė

Mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimas, lygių galimybių klausimai



Monika Lapinskaitė
Personalo specialistė

Mokymai ir kvalifikacijos kėlimo organizavimas


Įmonių ir įstaigų veiklos koordinavimo klausimai ❯❯❯
Jurgita Mačiulytė-Dargužienė
Patarėja

Įmonių ir įstaigų finansų valdymas bei veiklos koordinavimas



Danguolė Šimkūnienė
Patarėja

Įmonių ir įstaigų finansai, kontrolė bei veiklos valdymo koordinavimas. OVG finansų valdymas.


Bendruomenių ir seniūnijų veiklos koordinavimo klausimai ❯❯❯
Neringa Simson
Vyresnioji specialistė

Seniūnijų veiklos ir bendradarbiavimo su bendruomeninėmis ir nevyriausybinėmis organizacijomis koordinavimas


Aprūpinimo klausimai ❯❯❯
Mariuš Avlas
Vyresnysis specialistas

Gaisrinė sauga, darbų sauga, viešieji pirkimai, periodiniai darbuotojų sveikatos patikrinimai.



Milda Baguckaitė
Vyresnioji specialistė

viešasis transportas darbuotojams, gėlių užsakymai, OVG inventorizacija, viešieji pirkimai



Magda Baikštytė-Kščenavičienė
Vyresnioji specialistė

Naujų baldų pirkimai, renginių/parodų organizavimas, kopijavimo paslaugos.



Andžej Matusevič
Vyresnysis specialistas

Priešgaisrinės ir darbų saugos funkcijų vykdymas.



Orinta Skardžiuvienė
Vyresnioji specialistė

Administruoja darbo vietų paskirstymą pastate, tvirtina salių rezervaciją, aprūpina baldais



Igor Tresnickij
Vyriausiasis specialistas

Pastatų inžinerinių sistemų administravimas, apsaugos priežiūra bei remonto darbai



Viktor Borkovskij
Pastatų techninės priežiūros darbininkas

Staliaus darbai



Vilniaus meras

Vilniaus istorija – tai visų mūsų istorija. Todėl negalime pamiršti puoselėti tos vienybės ir laisvės dvasios, kuri priklauso mums visiems. Naująjį sostinės puslapį kviečiu rašyti dar plačiau atveriant miesto vartus tiems, kas vadina ir nori vadinti jį namais. ❯❯❯
Darbotvarkė

Savivaldybės prioritetai

  • Kurti ir įgyvendinti miesto strateginę viziją
  • Teikti kokybiškas paslaugas gyventojams
  • Pritraukti į miestą investicijas, kuriančias gerai apmokamas darbo vietas
  • Veikti skaidriai, greitai ir būti atvirai gyventojams, svečiams, investuotojams