Struktūra ir kontaktai
Paslaugų skyrius
Konstitucijos pr. 3, LT-09601 Vilnius
2112000
Apklausa. Mums svarbi Jūsų nuomonė »
Dokumentacijos planas, registrų ir bylų administravimas DVS avilyje.
Paslaugų skyriaus darbo laikas:
Pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val.
Penktadieniais nuo 8.00 iki 15.45 val.
(Prieššventinėmis dienomis – viena valanda trumpiau)
Archyvo poskyris ❯❯❯
Poskyrio veiklos organizavimas/koordinavimas
Atsakymų rengimas (iš likviduotų juridinių asmenų dokumentų)
Atsakymų rengimas (iš likviduotų juridinių asmenų dokumentų)
Dokumentų apskaitos duomenų tikslinimas, atsakymų rengimas(iš likviduotų juridinių asmenų dokumentų)
Priskirtų likviduojamų juridinių asmenų archyvinių dokumentų priėmimas toliau saugoti, įtraukimas į apskaitą
Informacijos teikimas klientams, gautų prašymų tikrinimas
Likviduotų juridinių asmenų dokumentų atrinkimas naikinti, naikinimo aktų rengimas ir derinimas.
Atsakymų rengimas (iš Savivaldybės dokumentų), seniūnijų dokumentų priėmimas toliau saugoti
Atsakymų rengimas(iš likviduotų juridinių asmenų dokumentų),dokumentų priėmimas iš teismų, policijos
Likviduojamų juridinių asmenų archyvinių dokumentų priėmimas toliau saugoti, įtraukimas į apskaitą.
Viešųjų pirkimų organizavimas, sutarčių administravimas, pastato V. A. Graičiūno g. 20 priežiūra
Atsakymų rengimas (iš Savivaldybės dokumentų), Savivaldybės dokumentų priėmimas toliau saugoti
Archyvo poskyris yra Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Paslaugų skyriaus struktūrinis dalinys
Perima Savivaldybės dokumentus saugojimui ir naudojimui bei teisės aktų nustatyta tvarka perduoda ilgai saugomų elektroniniu dokumentų bylas bei nuolat saugomų dokumentų bylas valstybiniam saugojimui;
priima likviduojamų valstybės ar savivaldybės institucijų, įstaigų ar įmonių, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija yra Lietuvos Respublikos Seimas arba Lietuvos Respublikos Vyriausybė, nevalstybinių organizacijų ir privačių juridinių asmenų, kurių buveinė buvo Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje, veiklos dokumentus, kurių saugojimo terminas, nustatytas teisės aktuose, nėra pasibaigęs;
tvarko saugomų dokumentų apskaitą, užtikrinančią jų valdymą, rengia informacijos paieškos sistemas;
atlieka saugomų dokumentų fizinės būklės patikrinimą ir įgyvendina dokumentų išsaugojimą užtikrinančias priemones;
teikia fiziniams ir juridiniams asmenims teisės aktų nustatyta tvarka susipažinti ir tirti saugomus dokumentus tam skirtoje Skyriaus
patalpoje;
nustatyta tvarka išduoda bylas ir dokumentus laikinam naudojimui;
remdamasis saugomais dokumentais, išduoda pažymas, dokumentų kopijas ir išrašus fiziniams bei juridiniams asmenims;
teikia žinias apie archyvinių fondų sudėties ir kiekio pasikeitimus valstybiniam archyvui.
Dokumentų valdymo poskyris ❯❯❯
Poskyrio veiklos organizavimas
Kontroliuoja teisės aktų aktualių redakcijų paskelbimą Savivaldybės informacinėje sistemoje
Valstybinės kalbos vartojimo priežiūra, konsultavimas kalbos klausimais
Savivaldybės dokumentų redagavimas
Teisės aktų ir sutarčių registravimas
Teisės aktų ir sutarčių registravimas
Valstybinės kalbos vartojimo kontrolė, konsultavimas kalbos klausimais
Savivaldybės dokumentų redagavimas
Dokumentų valdymo poskyris yra Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Paslaugų skyriaus struktūrinis dalinys.
Darbo laikas: I–IV nuo 8 val. iki 17 val. V nuo 8 val. iki 15.45 val.
9. Poskyris, atlikdamas jam pavestus uždavinius, vykdo šias funkcijas:
9.1. administruoja Savivaldybės teisės aktų (mero potvarkių, Administracijos direktoriaus ir Administracijos direktoriaus pavaduotojų įsakymų) valdymą, kad būtų įgyvendinta viešojo administravimo savivaldos institucijoje veikla – piliečių ir kitų asmenų teisė ieškoti, gauti ir skleisti informaciją;
9.2. redaguoja Savivaldybėje rengiamus dokumentus: Tarybos sprendimų, mero potvarkių, Administracijos direktoriaus ir Administracijos direktoriaus pavaduotojų įsakymų projektus, jų priedėlius ir priedus. Savivaldybės įmonių ir įstaigų įstatus, Mero institucijos, Administracijos direktoriaus ir jo pavaduotojų raštus;
9.3. prireikus perkelia į DVS „@vilys“ suredaguotus Savivaldybės teisės aktų projektus;
9.4. pateikia rengėjams mero potvarkių, Administracijos direktoriaus ir Administracijos direktoriaus pavaduotojų įsakymų patvirtintus nuorašus;
9.5. registruoja DVS „@vilys“ mero potvarkius, Administracijos direktoriaus ir Administracijos direktoriaus pavaduotojų įsakymus;
9.6. registruoja DVS „@vilys“ pasirašytas Savivaldybės sutartis ir susitarimus;
9.7. įkelia registruotus Administracijos direktoriaus norminio pobūdžio įsakymus į Teisės aktų registrą Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo nustatyta tvarka;
9.8. kartu su Administracijos Inovacijų ir technologijų grupe tvarko DVS „@vilys“ Savivaldybės teisės aktų aktualiąją redakciją;
9.9. nagrinėja juridinių ir fizinių asmenų prašymus, nustatyta tvarka tvirtina ir išduoda reikalingų dokumentų nuorašus ar kopijas;
9.10. pagal savo kompetenciją teikia metodinę pagalbą Administracijos padaliniams įvairiais kalbos kultūros, raštvedybos, Savivaldybės teisės aktų rengimo ir derinimo klausimais;
9.11. nustatyta tvarka rengia dokumentus (mero potvarkius, Administracijos direktoriaus ir Administracijos direktoriaus pavaduotojų įsakymus, sutartis ir susitarimus) valstybiniam saugojimui;
9.12. vykdo kitas nustatytas ar pavestas funkcijas, taip pat Tarybos sprendimus, mero potvarkius, Administracijos direktoriaus ir Skyriaus vedėjo įsakymus poskyrio veiklos klausimais.
Klientų aptarnavimo poskyris ❯❯❯
Poskyrio veiklos organizavimas/koordinavimas
Klientų aptarnavimo poskyris yra Paslaugų skyriaus struktūrinis padalinys.
Klientų aptarnavimo skyriaus darbo laikas:
Pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val.
Penktadieniais nuo 8.00 iki 15.45 val.
(Prieššventinėmis dienomis – viena valanda trumpiau).
POSKYRIO PAGRINDINĖS FUNKCIJOS:
1. organizuoja klientų aptarnavimą „vieno langelio“ principu;
2. pagal nustatytas funkcijas ir aptarnavimo sritis registruoja (įformina) Savivaldybės gaunamuosius ir siunčiamuosius dokumentus;
3. pagal poskyrio kompetenciją teikia Savivaldybės administracines paslaugas klientams;
4. teikia klientams informaciją apie darbo vietose teikiamų administracinių paslaugų procedūras;
5. administruoja Savivaldybės susirašinėjimą oficialiais elektroninio ryšio kanalais (el. paštas savivaldybe@vilnius.lt, E. pristatymas sistema);
6. administruoja ir išduoda leidimus patekti į Savivaldybės pastatą;
7. administruoja ir vykdo valstybinę (valstybės perduotą savivaldybėms) gyvenamosios vietos deklaravimo funkciją;
8. pagal priskirtas funkcijas įformina Savivaldybės teikiamas administracines paslaugas klientams;
9. teikia klientams informaciją ir konsultacijas apie darbo vietose teikiamų administracinių paslaugų procedūras;
10. teikia klientams informaciją apie Savivaldybės vykdomas funkcijas ir teikiamas administracines ir administruojamas viešąsias paslaugas.
Informacija ir gyvenamosios vietos deklaravimo klausimai ❯❯❯
Pavaldžių darbuotojų veiklos organizavimas/koordinavimas
Gyvenamosios vietos deklaravimo klausimai
Gyvenamosios vietos deklaravimo klausimais
Informacijos darbuotojas
Klientų aptarnavimo, dokumentų registravimo klausimai ❯❯❯
Klientų aptarnavimas, gautų el. dokumentų ir e. siuntų administravimas, paskirstymas, registravimas
Pavaldžių darbuotojų veiklos organizavimas/koordinavimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas.
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas .
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Klientų aptarnavimas, gautų el. dokumentų ir e. siuntų administravimas, paskirstymas, registravimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Skambučių poskyris ❯❯❯
Skambučių centro veiklos organizavimas
Skambučių poskyris yra Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Paslaugų skyriaus struktūrinis dalinys
Skambučių poskyrio darbo laikas:
Pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 7:30 iki 17.30 val.
Penktadieniais nuo 7:30 iki 16.45 val. (Prieššventinėmis dienomis – viena valanda trumpiau)
Skambučių poskyrio teikiamos paslaugos:
1. Konsultuoja klientus telefonu bei gyvo pokalbio žinutėmis;
2. Bendradarbiauja su struktūriniais padaliniais priskirtos veiklos klausimais;
3. Registruoja pranešimus apie mieste pastebėtas problemas;
4. Pagal Poskyrio kompetenciją įgyvendina kitus Savivaldybės tarybos sprendimus, mero potvarkius, Administracijos direktoriaus, Skyriaus vedėjo įsakymus ir pavedimus.
Teikia klientams informaciją apie Savivaldybės funkcijas, klientų aptarnavimo laiką ir tvarką, teikiamas administracines paslaugas ir jų procedūras.
Žemės ūkio poskyris ❯❯❯
ŽU technikos registravimas, duomenų keitimas, valstybinių numerių išdavimas, konsultacijos
ŽU technikos registravimas, duomenų keitimas, valstybinių numerių išdavimas, konsultacijos
Žemės ūkio poskyris yra Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Paslaugų skyriaus struktūrinis dalinys
Klientai aptarnaujami:
Pirmadieniais - ketvirtadieniais: 7.30 - 17.00 val.
Penktadieniais: 7.30 - 15.45 val.
Žemės ūkio poskyrio teikiamos paslaugos ir specifikacijos
- Traktorių, savaeigių ir žemės ūkio mašinų ir jų priekabų registravimas
- Pranešimas apie žemės ūkio technikos pardavimą
- Duomenų keitimas, nusipirkus jau registruotą Lietuvoje žemės ūkio techniką
- Traktorių, savaeigių ir žemės ūkio mašinų ir jų priekabų išregistravimas
- Traktorių, savaeigių ir žemės ūkio mašinų ir jų priekabų valstybinių numerių išdavimas
- Traktoriaus, savaeigės mašinos (priekabos) registracijos liudijimo dublikato išdavimas
- Traktoriaus, savaeigės mašinos (priekabos) techninės apžiūros talono išdavimas
- Ūkininko ūkio registravimas
- Ūkininko ūkio duomenų keitimas
- Ūkininko ūkio perkėlimas iš Vilniaus miesto į kitą rajoną
- Prašymų pateikimas įregistruoto ūkininko ūkio pažymėjimui gauti
- Ūkininko ūkio išregistravimas
- Žemės ūkio valdų registravimas / atnaujinimas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ir kaimo verslo valdų registre, išrašo turgavietėms ir duomenų apie valdos ekonominio dydžio vienetą (EDV) išdavimas
- Konsultavimas žemės ūkio paslaugų teikimo klausimais
Siekiant kokybiško ir greito asmenų aptarnavimo, informuojame, kad Jūs galite pateikti pastabas, paklausimus ar pasiūlymus žemės ūkio poskyriui zup@vilnius.lt
VALSTYBINĖS ĮSTAIGOS, KOORDINUOJANČIOS ŽEMĖS ŪKIO VEIKLĄ
Lietuvos Respublikos Žemės ūkio ministerija
Gedimino pr. 19 (Lelevelio g. 6), LT-01103 Vilnius Ministerijos priimamasis: tel. +370 (5) 239 1111, faks. +370 (5) 239 1212
http://www.zum.lt
VĮ Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centras
V. Kudirkos g. 18, Vilnius, tel. (8 5) 266 0601
http://www.vic.lt
ŽEMĖS ŪKIO POSKYRIO PAGRINDINĖS FUNKCIJOS:
1. koordinuoti ir teikti interesantams valstybines (valstybės perduotas savivaldybėms) žemės ūkio funkcijas;
2. atsižvelgiant į gyventojų pateiktas pastabas rengti pasiūlymus dėl žemės ūkio funkcijų teikimo tobulinimo;
3. teikia interesantams informaciją apie darbo vietose teikiamų administracinių paslaugų procedūras;
4. nagrinėja asmenų prašymus ir skundus dėl žemės ūkio paslaugų teikimo tvarkos ir suteiktų paslaugų kokybės;
5. tvarko Ūkininkų ūkių ir Žemės ūkio ir kaimo valdų registrus;
6. teisės aktų nustatyta tvarka vykdo žemės ūkio naudmenų ir pasėlių deklaravimą;
7. teisės aktų nustatyta tvarka vykdo pieno gamybos kvotų administravimą;
8. vykdo žemės ūkio technikos registraciją.
Vilniaus meras
Savivaldybės prioritetai
- Kurti ir įgyvendinti miesto strateginę viziją
- Teikti kokybiškas paslaugas gyventojams
- Pritraukti į miestą investicijas, kuriančias gerai apmokamas darbo vietas
- Veikti skaidriai, greitai ir būti atvirai gyventojams, svečiams, investuotojams