Struktūra ir kontaktai
Klientų konsultavimo ir aptarnavimo poskyris
Asmenų aptarnavimas
Klientų konsultavimo ir aptarnavimo poskyris
Socialinių išmokų specialistė
Skambučių centras
Socialinių išmokų specialistė
Socialinių išmokų sk specialistė
"Mėgti tai, ką darai, ir jausti, kad tai yra svarbu, – ar gali būti kas šauniau už tai?"
Katharine Graham
Klientų konsultavimo ir aptarnavimo poskyris yra Socialinių išmokų skyriaus struktūrinis padalinys.
POSKYRIO UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
7. Svarbiausias Poskyrio uždavinys – organizuoti ir užtikrinti Vilniaus miesto gyventojų priėmimą dėl Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais nustatytų socialinių išmokų gavimo.
8. Poskyris, įgyvendindamas jam pavestus uždavinius, pagal kompetenciją vykdo šias funkcijas:
8.1. konsultuoja ir informuoja (žodžiu, raštu, elektroniniu paštu ar telefonu) į Skyrių besikreipiančius asmenis, Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojai) socialinių išmokų teikimo klausimais;
8.2. registruoja asmenis priėmimui dėl socialinių išmokų gavimo;
8.3. aptarnauja asmenis ir priima iš jų prašymus dėl piniginės socialinės paramos, išmokų vaikams, tikslinių kompensacijų, paramos mirties atveju, pagalbos pinigų, socialinės paramos mokiniams, išmokos už komunalines paslaugas neįgaliesiems, kurie yra pripažinti nedarbingais ir kurių šeimose nėra darbingų asmenų, vienkartinės kompensacijos asmenims, sužalotiems atliekant būtinąją karinę tarnybą sovietinėje armijoje, ir šioje armijoje žuvusiųjų šeimoms, vienkartinės pašalpos ginkluoto pasipriešinimo (rezistencijos) dalyviams – kariams savanoriams ir lėšų jiems laidoti, valstybės paramos žuvusių pasipriešinimo 1940−1990 metų okupacijoms dalyvių šeimoms, kompensacijų už šildymą, karštą vandenį, geriamąjį vandenį ir kitas paslaugas nepriklausomybės gynėjams, nukentėjusiems nuo 1991 m. sausio 11−13 d. ir po to vykdytos SSRS agresijos (toliau – nepriklausomybės gynėjai), bei jų šeimoms, laidojimo išlaidų kompensacijos mirus nepriklausomybės gynėjui, pripažintam nedarbingu ar iš dalies darbingu, teisės į būsto šildymo išlaidų kompensaciją, apmokant kreditą ir palūkanas (toliau – išmokos) gavimo;
8.4. registruoja priimtus prašymus ir tvarko besikreipiančių asmenų (bendrai gyvenančių asmenų) duomenis išmokoms gauti Socialinės paramos apskaitos sistemoje „Parama“ (toliau – sistema „Parama“), Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (toliau – SPIS) ir kituose registruose ar valstybės informacinėse sistemose;
8.5. vykdo asmenų telkimą visuomenei naudingai veiklai atlikti;
8.6. inicijuoja asmenų (bendrai gyvenančių asmenų) buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimą;
8.7. užregistruotus prašymus ir dokumentus nustatyta tvarka perduoda nagrinėjimui;
8.8. priima iš asmenų prašymus dėl išmokų mokėjimo sustabdymo, nutraukimo, mokėjimo būdo keitimo, pažymoms ir dokumentų kopijoms išduoti, bei pranešimus apie pasikeitusias aplinkybes, turinčias įtakos išmokos mokėjimui;
8.9. administruoja Skyriaus el. paštu sis@vilnius.lt gautus paklausimus ir pranešimus;
8.10. išduoda su išmokų skyrimu, neskyrimu, mokėjimu susijusias pažymas, gavėjų bylose esančių dokumentų kopijas;
8.11. nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, pranešimus, skundus, rengia į juos atsakymus;
8.12. vykdo asmenų aptarnavimo kokybės apklausas, jų pagrindu rengia išvadas dėl Skyriuje vykdomos asmenų aptarnavimo kokybės, jos tobulinimo;
8.13. bendradarbiauja su Skyriaus poskyriais, Savivaldybės administracijos padaliniais, Lietuvos valstybės ir savivaldybių institucijomis ir įstaigomis, nevalstybinėmis organizacijomis Poskyrio kompetencijai priskirtais klausimais;
8.14. kaupia ir analizuoja duomenis, teikia Skyriaus vedėjui ataskaitas ir siūlymus Poskyrio ir Skyriaus veiklos klausimais;
8.15. dalyvauja Savivaldybės administracijos direktoriaus, Skyriaus vedėjo įsakymais sudarytų komisijų, darbo grupių veikloje;
8.16. siekdamas įgyvendinti institucijai iškeltus strateginius tikslus, pagal kompetenciją vykdo kitas funkcijas.
Vilniaus meras
Savivaldybės prioritetai
- Kurti ir įgyvendinti miesto strateginę viziją
- Teikti kokybiškas paslaugas gyventojams
- Pritraukti į miestą investicijas, kuriančias gerai apmokamas darbo vietas
- Veikti skaidriai, greitai ir būti atvirai gyventojams, svečiams, investuotojams