Struktura i kontakty
Klientų aptarnavimo poskyris
Konstitucijos pr. 3, LT-09601 Vilnius
Informacija, gyvenamosios vietos deklaravimo klausimai
Vieno langelio poskyris yra Klientų aptarnavimo skyriaus struktūrinis padalinys.
Klientų aptarnavimo skyriaus darbo laikas:
Pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val.
Penktadieniais nuo 8.00 iki 15.45 val.
(Prieššventinėmis dienomis – viena valanda trumpiau).
POSKYRIO PAGRINDINĖS FUNKCIJOS:
1. Pagal darbo vietų reglamentuose nustatytas funkcijas ir aptarnavimo sritis registruoja (įformina) Savivaldybės gaunamuosius ir siunčiamuosius dokumentus;
2. Įformina Savivaldybės teikiamas administracines paslaugas;
3. Teikia interesantams informaciją apie Savivaldybės vykdomas funkcijas ir teikiamas administracines ir administruojamas viešąsias paslaugas;
4. Teikia interesantams informaciją ir konsultacijas apie darbo vietose teikiamų administracinių paslaugų procedūras;
5. Pagal darbo vietų reglamentuose priskirtas funkcijas įformina Savivaldybės teikiamas administracines paslaugas interesantams;
6. Priima korespondenciją Savivaldybės administracijos skyriams ir Savivaldybės vadovybei;
7. Priima, paskirsto ir registruoja korespondenciją gautą Savivaldybės elektroniniu paštu [email protected]
Informacija ir gyvenamosios vietos deklaravimo klausimai ❯❯❯
Pavaldžių darbuotojų veiklos organizavimas/koordinavimas
Gyvenamosios vietos deklaravimo klausimai
Gyvenamosios vietos deklaravimo klausimais
Gyvenamosios vietos deklaravimo klausimais
Informacijos darbuotojas
Klientų aptarnavimo, dokumentų registravimo klausimai ❯❯❯
Pavaldžių darbuotojų veiklos organizavimas/koordinavimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas.
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas .
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Klientų aptarnavimas, gautų el. dokumentų ir e. siuntų administravimas, paskirstymas, registravimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Klientų aptarnavimas, gautų el. dokumentų ir e. siuntų administravimas, paskirstymas, registravimas
Klientų aptarnavimas, dokumentų registravimas
Mer Wilna
Priorytety samorządu
- Tworzenie i wdrożenie wizji strategicznej miasta
- Zapewnienie mieszkańcom najlepszej jakości usług
- Przyciągnąć inwestycje do miasta, które tworzą dobrze opłacane miejsca pracy
- Działać transparentnie, szybko i być otwartym mieszkańcom, gościom, inwestorom