PATVIRTINTA
Vilniaus miesto savivaldybės
tarybos 2006 m. birželio 7 d.
sprendimu Nr.1-1206
DAUGIABUČIŲ NAMŲ BENDROSIOS NUOSAVYBĖS
ADMINISTRAVIMO
TARIFŲ APSKAIČIAVIMO
METODIKA
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Ši
metodika reglamentuoja daugiabučių namų bendrosios nuosavybės administravimo
tarifų apskaičiavimo tvarką, kai administravimą vykdo pagal Lietuvos
Respublikos civilinio kodekso (Žin., 2000, Nr. 74-2262) 4.84 straipsnį Vilniaus
miesto savivaldybės paskirta įmonė (toliau – administratorius).
2. Šią
metodiką rekomenduojama taikyti daugiabučių namų savininkų bendrijoms, taip pat
namo priežiūros jungtinės veiklos sutarties dalyviams sudarant sutartis su
įmonėmis dėl bendrosios nuosavybės administravimo.
3.
Informacija apie daugiabučio namo bendrosios nuosavybės aprašą administravimo
darbų sąrašą, apimtis, tarifus, apskaičiuotus pagal šią metodiką, turi būti
skelbiama viešai.
II. NUORODOS
4. Metodika parengta
vadovaujantis gyvenamųjų namų bendrosios nuosavybės administravimą
reglamentuojančiais šiais teisės aktais:
4.1.
Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu (Žin.,2000, Nr. 74-2262);
4.2.
Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2000,
Nr. 91-2832; 2001, Nr. 64-2323, Nr. 71-2515, Nr. 85-2969, Nr. 99-3519, Nr.
110-3984; 2002, Nr. 33-1256, Nr. 43-1604);
4.3.
Lietuvos Respublikos statybos įstatymu (Žin., 1996, Nr. 32-788; 2000, Nr.
101-3597);
4.4.
Lietuvos Respublikos daugiabučių namų savininkų bendrijų įstatymu (Žin., 1995,
Nr. 20-449; 2000, Nr. 56-1639; 2001, Nr. 91-3187);
4.5. Lietuvos Respublikos
Vyriausybės 2004 m. sausio 9 d. nutarimu Nr.3 „Dėl Lietuvos Respublikos
Vyriausybės 2001 m. gegužės 23 d. nutarimo Nr. 603 „Dėl butų ir kitų patalpų
savininkų bendrosios nuosavybės administravimo pavyzdinių nuostatų
patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2004, sausio 9 d.);
4.6.
Statybos techniniu reglamentu STR 1.12.05:2002 „Gyvenamųjų namų naudojimo ir
priežiūros privalomieji reikalavimai“ (Žin., 2002, Nr. 81-3504);
4.7.
Šilumos tiekimo ir vartojimo taisyklėmis, patvirtintos Lietuvos Respublikos
ūkio ministro 2003 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. 4-258 (Žin., 2003, Nr.
70-3193);
4.8.
Pastato šildymo ir karšto vandens sistemos priežiūros tvarka, patvirtinta
Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2003 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. 4-259
(Žin., 2003, Nr. 70-3194);
4.9. Statybos techniniu
reglamentu STR 2.01.01 (6):1999 „Esminiai statinio reikalavimai. Energijos
taupymas ir šilumos išsaugojimas (Žin., 1999, 107-3120);
4.10.
Bendrosiomis paslaugų teikimo taisyklėmis, patvirtintos Lietuvos Respublikos
ūkio ministro 2000 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. 445;
4.11.
Rekomendacijomis daugiabučių namų bendrosios nuosavybės administravimo ir nuolatinės
techninės priežiūros tarifams apskaičiuoti, aprobuotos Lietuvos Respublikos
aplinkos ministerijos sekretoriaus 2003 m. vasario 11 d. raštu Nr. 13-6-855.
5.
Rengiant metodiką, naudotasi šiomis knygomis:
5.1. V.
Dubinas. „Darbo apmokėjimo organizavimas“, Vilnius, 1997. 72 p.
5.2. V.
Navickas, K. Paulavičius „Darbo rinka. Teorija ir valstybės politika“, Vilnius
VPU, 1999. 106 p.
5.3. R.
Ginevičius, V. Aukščiūnas „Statybos kaina ir išteklių ekonomika“,VGTU, 2004.
5.4. J.
Žvinklys, E. Vabalas „Įmonės ekonomika“, Vilnius, 2001.
III. PAGRINDINĖS SĄVOKOS
6. Šioje metodikoje vartojamos
sąvokos:
Administravimas
– butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios dalinės nuosavybės paprastasis
administravimas, kai administratorius atlieka visus veiksmus, būtinus
daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektams išsaugoti ir jų naudojimui pagal
tikslinę paskirti užtikrinti.
Daugiabučio
namo bendrojo naudojimo objektų remontas, rekonstravimas – šios sąvokos
atitinka Lietuvos Respublikos statybos įstatyme (Žin., 1996, Nr.32-788; 2001,
Nr.101-3597) pateiktus sąvokų „statinio remontas“ ir „statinio rekonstravimas“
apibrėžimus.
Daugiabučio
namo bendrojo naudojimo objektų nuolatinė techninė priežiūra (eksploatavimas) –
namo būklės nuolatinis stebėjimas, pastato pagrindinių konstrukcijų (sienų,
cokolio, stogo ir kitų konstrukcijų) mechaninio patvarumo palaikymas, smulkių
defektų šalinimas, bendrojo naudojimo inžinerinių sistemų saugos naudojimo
užtikrinimas, jų profilaktika, gaisrinės saugos palaikymas.
Daugiabučio
namo bendrojo naudojimo objektų techninė priežiūra – techninių ir
organizacinių priemonių, skirtų gyvenamųjų namų bendrojo naudojimo objektų
naudojimo ir priežiūros privalomiesiems reikalavimams įgyvendinti, visuma,
apimanti bendrojo naudojimo objektų nuolatinę techninę priežiūrą
(eksploatavimą) ir remontą.
Gyvenamojo
namo bendrojo objektų naudojimo ir priežiūros privalomieji reikalavimai – Lietuvos
Respublikos įstatymuose, Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotų
institucijų patvirtintuose norminiuose dokumentuose (statybos techniniuose
reglamentuose, statinių naudojimo ir priežiūros taisyklėse ir kitur) nustatyti
pastato konstrukcijų mechaninio atsparumo ir stabilumo, gaisrinės saugos,
higienos, sveikatos ir aplinkos apsaugos, energijos taupymo ir šilumos
išsaugojimo, kiti pastatų ir jų inžinerinių sistemų naudojimo ir priežiūros
reikalavimai.
Gyvenamasis
namas – gyventi pritaikytas pastatas, kuriame daugiau kaip pusė naudingo
ploto yra gyvenamosios patalpos.
Daugiabutis
namas – trijų ir daugiau butų gyvenamasis namas. Daugiabučiame name gali
būti ir negyvenamųjų patalpų – prekybos, administracinės, viešojo maitinimo ir
kitos.
Butas
– daugiabučio namo dalis iš vieno ar kelių gyvenamųjų kambarių ir kitų patalpų,
atitvarų konstrukcijomis atskirta nuo bendrojo naudojimo patalpų, kitų butų ar
negyvenamųjų patalpų.
Patalpos
– gyvenamosios patalpos (butai) ir negyvenamosios patalpos, esančios
daugiabučiame name ir nustatyta tvarka įregistruotos Nekilnojamojo turto
registre.
Bendro
naudojimo objektai – bendroji dalinė daugiabučio namo savininkų nuosavybė.
Tai yra:
1)
bendrosios konstrukcijos – pagrindinės daugiabučio namo laikančiosios
(pamatai, sienos, perdengimai, stogas) ir kitos konstrukcijos (bendrųjų balkonų
bei laiptinių konstrukcijos, fasadų apdailos elementai, įėjimo į namą laiptai
ir durys);
2) bendroji
inžinerinė įranga – daugiabučio namo vandentiekio, kanalizacijos, dujų,
šilumos, elektros, telekomunikacijų ir rodmenų tinklai, ventiliacijos kameros,
vamzdynai ir angos, šildymo radiatoriai, elektros skydinės, liftai, televizijos
kolektyvinės antenos ir kabeliai, šilumos mazgai, karšto vandens ruošimo
įrenginiai, katilinės ir kita bendro naudojimo inžinerinė techninė įranga
bendro naudojimo patalpose ar konstrukcijose (išskyrus buto), taip pat šie
objektai, įrengti atskiriems gyvenamųjų ir negyvenamųjų patalpų savininkams
nuosavybės teise priklausančiose patalpose, jeigu jie susiję su viso namo
inžinerinės techninės įrangos funkcionavimu ir jeigu jie nėra trečiųjų asmenų
nuosavybė;
3) bendrojo
naudojimo patalpos – daugiabučio namo laiptinės holai, koridoriai,
galerijos, palėpės, sandėliai, rūsiai, pusrūsiai ir kitos patalpos, jei jos
nuosavybės teise nepriklauso atskiriems patalpų savininkams ar tretiesiems
asmenims.
Administravimo
tarifas. Išlaidų dydis, privalomoms administravimo funkcijoms vykdyti,
konkretaus namo naudingojo ploto kvadratiniam metrui.
IV. DAUGIABUČIŲ NAMŲ BENDROSIOS NUOSAVYBĖS
ADMINISTRAVIMO TARIFŲ NUSTATYMO TVARKA
7. Administravimo tarifas apskaičiuojamas
vadovaujantis administravimo darbų sąrašu, kuris sudarytas pagal daugiabučių
namų patalpų savininkų (bendrasavininkių) bendrosios nuosavybės administravimo
nuostatus.
8. Daugiabučio namo bendrosios nuosavybės
administravimo darbų sąrašas, sudarytas vadovaujantis Butų ir kitų patalpų
savininkų bendrosios nuosavybės administravimo nuostatais:
8.1. bendro naudojimo objektų aprašo
sudarymas, paskelbimas gyventojams, papildymas, pakeitimas;
8.2. nuolatinių stebėjimų vykdymas, tikrinant
namo bendrojo naudojimo objektus;
8.3. pastebėtų defektų, gedimų, galimų
avarinių situacijų fiksavimas atitinkamuose dokumentuose, numatant priemones
jiems šalinti;
8.4. kasmetinių ir neeilinių apžiūrų
atlikimas, apžiūros aktų ir namo techninės priežiūros žurnalų pildymas;
8.5. namo būklės įvertinimas ir jos atitikimo
privalomųjų reikalavimų visumai nustatymas pagal nuolatinių stebėjimų ir
apžiūrų rezultatus;
8.6. metinių ir ilgalaikių remonto ar kitokio
tvarkymo darbų ir lėšų poreikio planų sudarymas, viešas skelbimas patalpų
savininkams;
8.7. būsto savininkų sprendimų priėmimo
organizavimas remontui ar rekonstravimui;
8.8. rangos darbų arba paslaugų įprastos
komercinės praktikos ar konkursų būdu organizavimas, vadovaujantis paslaugų
kainos ir kokybės kriterijais. Sutarčių paslaugoms, remontui ar
rekonstrukcijai sudarymas.
8.9. remonto ar rekonstravimo darbų techninės
priežiūros vykdymo kontrolė ir darbų priėmimas;
8.10. mėnesinių išlaidų už komunalines ir
kitas paslaugas daugiabučio namo bendroms reikmėms apskaičiavimas šių išlaidų
kontrolės, surinkimo ir naudojimo apskaita;
8.11. pastato šilumos punktų ir kitos
inžinerinės įrangos priežiūros konkursų organizavimas,
sutarčių sudarymas ir jų įgyvendinimo kontrolės
užtikrinimas;
8.12. mėnesinių išlaidų patalpų savininkams
paskaičiavimas, jų paskirstymas, sąskaitų – pranešimų spausdinimas ir
pristatymas, įmokų surinkimas ir mokėjimų kontrolės vykdymas;
8.13. bendro naudojimo objektų nuolatinės
techninės priežiūros, avarijų likvidavimo organizavimas, privalomųjų statinių
naudojimo ir priežiūros reikalavimų įgyvendinimo darbų pajamų ir išlaidų
apskaitos tvarkymas;
8.14. kasmetinių ir neeilinių butų ir kitų
patalpų savininkų susirinkimų ir balsavimo raštu organizavimas, skatinimas
steigti bendrijas bei pagalba jas steigiant, veiklos rezultatų apibendrinimas,
ataskaitų ir informacijos teikimas butų ir kitų patalpų savininkams,
protokolavimas, susirinkimų (balsavimo raštu) dokumentacijos saugojimas;
8.15. skelbimų lentų įrengimo organizavimas;
8.16. prevencinis darbas su skolininkais, ieškinių
rengimas ir skolų ieškojimas teismine tvarka;
8.17. butų ir kitų patalpų paskirties
apskaitos tvarkymas;
8.18. namui priskirto žemės sklypo (jeigu jis
Savivaldybės priskirtas arba privatizuotas), bendrojo naudojimo patalpų
(laiptinių, holų, kitų patalpų) tvarkymo organizavimas, namo techninės ir kitos
dokumentacijos parengimas;
8.19. dalyvavimas viešuose aptarimuose dėl
patalpų paskirties keitimo, apskaitos vykdymas
ir jų saugojimas, kitų komisijų darbo organizavimas;
8.20. administratoriaus civilinės atsakomybės
draudimas;
8.21. kiekvieno namo naudojimo
(eksploatavimo) pajamų ir išlaidų apskaita.
Administravimo išlaidos apskaičiuojamos
konkrečiam namui kartą per kalendorinius metus ir įtraukiamos į metinius
remonto ar kitų tvarkymo darbų ir lėšų poreikio planus. Konkretaus namo
administratorius apie naujus tarifus viešai praneša gyventojams mėnesį prieš
naujus finansinius metus.
9. Apskaičiuojant administravimo išlaidas,
įvertinama:
9.1. darbų apimtis;
Darbų apimtis nustatoma pagal administravimo
darbų sąrašą bei kitas administratoriui privalomas funkcijas ekonometriniu
tyrimo būdu arba pagal analogus, taikomus praktikoje.
9.2. darbo užmokestis;
Darbo užmokestis nustatomas pagal darbų
(pareigybių) vertinimo sistemą, nurodytą šios metodikos V skyriuje, iš žmogaus
darbo dienos (ar valandos) svertinės kainos, nustatytos pagal personalo
kvalifikacinę struktūrą ir atitinkamos kvalifikacijos darbuotojų darbo laiko
kainą rinkoje (nustatoma analogo principu);
9.3. socialinio draudimo mokestis – pagal
įstatymo nustatytą jo dydį ir apskaičiavimo tvarką:
9.4. pridėtinės išlaidos - 40 procentų nuo
darbo užmokesčio.
Pridėtinės išlaidos apskaičiuojamos procentais
nuo darbuotojų darbo užmokesčio sumos.
9.4.1. Pridėtines išlaidas sudaro:
9.4.1.1. ūkio išlaidos:
9.4.1.1.1. ūkio išlaidos (pašto, ryšių, transporto,
informacinės, kanceliarinės, apsaugos,
apšvietimo,
apšildymo, vandentiekio kanalizacijos, patalpų valymo ir pan.);
9.4.1.1.2. ilgalaikio turto amortizaciniai
atskaitymai, inventoriaus įsigijimo, nusidėvėjimo ir remonto išlaidos;
9.4.1.2. darbuotojų
aptarnavimo ir priežiūros išlaidos:
9.4.1.2.1. sanitarinė ir higieninė priežiūra bei
buitinės paslaugos;
9.4.1.2.2. žmonių
sauga darbe.
9.4.1.3. darbų organizavimo išlaidos:
9.4.1.3.1. prietaisų ir įrangos amortizaciniai
atskaitymai, nusidėvėjimo, remonto, priežiūros išlaidos;
9.4.1.3.2.
priešgaisrinės apsaugos, normatyvų rengimo, techninių tyrimų, darbų,
priežiūros ir tvarkymo, darbų priėmimo naudoti išlaidos;
9.4.1.3.3. darbo
įrankiai, drabužiai, avalynė bei apsaugos priemonės.
9.4.1.4. kitos pridėtinių išlaidų išlaidos:
9.4.1.4.1. privalomasis
draudimas;
9.4.1.4.2.
mokestis už žemę;
9.4.1.4.3.
mokestis už kelius;
9.4.1.4.4.
gamybinio personalo rengimas;
9.4.1.4.5.
juridinių kontorų paslaugos ir pan.;
9.5. pelnas, kurio
norma neturėtų viršyti 5 procentų;
9.6.
pridėtinė vertė (PVM), kuri apskaičiuojama pagal nustatytąjį normatyvinį
procentą (18%) nuo bendros administravimo paslaugų vertės.
10. Administravimo
tarifas išreiškiamas eurais per mėnesį patalpų naudingojo ploto vienam
kvadratiniam metrui.
2014 m. spalio 22 d. Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo Nr. 1-2060 redakcija
V. NORMUOJAMŲ IŠLAIDŲ ADMINISTRAVIMUI
NUSTATYMO TVARKA
11. Normuojamų administracinėms funkcijoms
vykdyti išlaidų skaičiavimą
reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai,
Vyriausybės nutarimai, Finansų, Aplinkos bei Ūkio ministerijų teisės aktai bei
šios metodikos nuostatos ir sudaro:
I = IDu + IDR + IPR. + Np + IPVM+
IBSC Eur
2014 m. spalio 22 d. Vilniaus miesto
savivaldybės tarybos sprendimo Nr. 1-2060 redakcija
I – išlaidos administravimo funkcijoms
atlikti
IDu - darbo užmokesčio
išlaidos.
12. Darbo užmokesčio išlaidų poreikis
skaičiuojamas vadovaujantis Administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintuose
Butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios nuosavybės administravimo nuostatuose
pridedamu privalomu darbų sąrašu bei kitais privalomaisiais administravimo
funkcijoms vykdyti reikalavimais. Nustatomas rekomenduotinas administruojamos
įmonės valdymo darbuotojų pareigybių poreikis bei jų kvalifikaciniai
reikalavimai:
įmonės direktorius kt = 7,6, n = 1; direktoriaus
pavaduotojas kt = 5,2, n = 1;
projektų vadovas kt = 4,0, n = 1; vadybininkai
(techninei priežiūrai) kt = 2,8, n = 4; vyriausiasis
buhalteris kt = 5,2, n = 1; vyriausiojo buhalterio
pavaduotojas kt = 4,0, n = 1; informatikas ekonomistas kt
= 4,0, n = 1; teisininkas kt
= 2,8, n = 1;
13. Darbo užmokesčio
išlaidų apskaičiavimas orientuotas į valstybės įstatymais nustatytus minimalius
valandinius ir mėnesinius atlygius. Šiuo metu jis sudaro 159 eurai mėnesiui.
2014 m. spalio 22 d. Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo Nr. 1-2060 redakcija
14. Darbas ir pareigybės vertinami balais
pagal 10 darbų sudėtingumo kriterijų, pagal tai nustatomos darbuotojų
kvalifikacinės kategorijos bei atitinkami tarifiniai koeficientai.
15.Įmonės darbo užmokesčio išlaidos apskaičiuojamos:
n
„IDU = å a x kt
x ni Eur“;
i –n
2014 m.
spalio 22 d. Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo Nr.
1-2060 redakcija
a – darbuotojų minimalus mėnesinis
atlygis (MMA)
kt – MMA tarifinio atlygio
koeficientas - 12 p.
ni – atitinkamų pareigybių
skaičius - 12 p.
IDR - išlaidos socialiniam draudimui 31%
IDR = IDU x 0,31
IPR - pridėtinės išlaidos 40 %
IPR = IDU x 0,4
Np - norminis pelnas 5%
Np = (IDU + IDR
+ IPR ) x 0,05
IPVM = išlaidos pridėtinės vertės
mokesčiui (PVM) 18%
IPVM = (IDU + IDR
+ IPR + Np) x 0,18
IBSC – išlaidos skaičiavimo
centrui ir banko paslaugoms 1,8 %
IBSC = (IDU + IDR
+ IPR + Np + IPVM) x 0, 018
ni – atitinkamos pareigybės
darbuotojų skaičius
15. Bendrosios
nuosavybės administravimo sąlyginis tarifas apskaičiuojamas:
I
T sąl
= –––––––– Eur/kv. m
Ssąl
2014 m. spalio 22 d. Vilniaus miesto savivaldybės
tarybos sprendimo Nr. 1-2060 redakcija
S sąl – sąlyginis vidutinis
Vilniaus miesto administruojamos įmonės namų butų naudingas
plotas S sąl = 350
tūkst. m2
VI. ADMINISTRAVIMO TARIFO NUSTATYMO TVARKA
16. Namo bendrosios nuosavybės
administravimo tarifas apskaičiuojamas:
Tn
= Tsąl x k1 x k2 Eur/kv. M
2014 m. spalio 22
d. Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo Nr. 1-2060
redakcija
Tn
≤ Tsąl
k1 - tarifo
diferenciacijos koeficientas, priklausantis nuo pastato ilgaamžiškumo (1
lentelė)
PASTATŲ
ILGAAMŽIŠKUMO VERTINIMAS
1 lentelė
Pastato amžius
|
Koeficiento
k1 reikšmė
|
iki 10 metų
|
0,7
|
10-20
metų
|
0,9
|
20-35
metų
|
0,95
|
daugiau
kaip 35 metai
|
1
|
k2 -
koeficientas nustatantis administravimo darbų apimtis priklausomai nuo
bendrosios nuosavybės objektų bei komunalinių paslaugų valdymo
n
å Ln
1-n
k2 = ––––––––––
100
n
å Ln - administravimo darbų apimtys % (2 lentelė)
1-n
ADMINISTRAVIMO
DARBŲ APIMČIŲ NUSTATYMAS
2
lentelė
Eil. Nr.
|
Reikalingų administruoti darbų ir paslaugų
pavadinimas
|
Administravimo
Darbų
ir paslaugų apimtys %
|
1
|
Šildymo sistemų ir karšto vandens
administravimo
|
23
|
2
|
Šiukšlių arba atliekų išvežimo
administravimo
|
14
|
3
|
Liftų administravimo
|
10
|
4
|
Šiukšlių šalintuvų administravimo
|
5
|
5
|
Bendro naudojimo elektros priežiūros
administravimo
|
12
|
6
|
Techninės priežiūros administravimo
|
27
|
7
|
Valymo paslaugų administravimo
|
9
|
å Ln 100 %
VII.
BENDROSIOS NUOSAVYBĖS ADMINISTRAVIMO
SĄLYGINIO TARIFO APSKAIČIAVIMAS
Bendrosios nuosavybės administravimo sąlyginis
tarifas apskaičiuojamas:
I
Tsąl
= ––––––– Eur/kv. m
Ssąl
2014 m. spalio 22
d. Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo Nr. 1-2060 redakcija
Išlaidos administravimo funkcijoms atlikti
apskaičiuojamos:
n
IDU
= åa x kt
x n = 159 x [( 7,6x1) + (5,2x1) + (4,0x1) + (2,8x4) + (5,2x1) + (4,0x1)+
1-n
(4,0x1) + (2,8x1) ] = 159 x 44 = 7009 Eur.
2014 m. spalio 22
d. Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo Nr. 1-2060
redakcija
Socialinio draudimo išlaidų apskaičiavimas:
IDR = IDU x
0,31 = 7009 x 0,31 = 2173 Eur.
2014 m. spalio 22
d. Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo Nr. 1-2060 redakcija
Pridėtinių išlaidų apskaičiavimas:
I PR = IDU x
0,4 = 7009 x 0,4 = 2804 Eur.
2014 m. spalio 22
d. Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo Nr. 1-2060 redakcija
Norminio pelno apskaičiavimas:
Np
= (IDU + IDR + IPR ) x 0,05 = (7009 + 2173 +
2804) x 0,05 = 11986 x 0,05 = 599 Eur
2014 m. spalio 22
d. Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo Nr. 1-2060
redakcija
Pridėtinės vertės mokesčio apskaičiavimas
IPVM = ( IDU + IDR
+ IPR + NP) x 0,18 = (7009 + 2173 + 2804+ 599) x 0,18 =
12584 x 0,18 = 2265 Eur.
2014 m. spalio 22
d. Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo Nr. 1-2060
redakcija
Banko paslaugų ir skaičiavimo centro išlaidų
apskaičiavimas
IBSC = (IDU + IDR +
IPR + NP + IPVM) x 0,018 = (7009 + 2173 +
2804+ 599+ 2265) = 0,018 = 14850 x 0,018 = 267 Eur.
2014 m. spalio 22 d.
Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo Nr. 1-2060
redakcija
Išlaidų administravimo funkcijoms atlikti
apskaičiavimas
I = IDU + IDR + IPR
+ NP + IPVM + IBSC = 7009+ 2173+ 2804+ 599+
2265+ 267= 15117 Eur
I = 15117 Eur
I
15117
Tsąl
= –––––– = ––––––––– = 0,0434
Ssąl 350000
Tsąl ≤ Tmax
= 0,0434 Eur/kv. m
2014 m. spalio 22 d. Vilniaus miesto savivaldybės
tarybos sprendimo Nr. 1-2060 redakcija
VIII.
ADMINISTRUOJAMO NAMO ADMINISTRAVIMO TARIFO
APSKAIČIAVIMAS
Administravimo
tarifo priklausomybė nuo pastato ilgaamžiškumo ir administravimo darbų apimčių:
Tn
= Tsąl x k1 x k2 = 0,0434 x
k1 x k2 Eur/kv. m
2014 m. spalio 22 d. Vilniaus miesto savivaldybės
tarybos sprendimo Nr. 1-2060 redakcija
Administravimo
tarifo priklausomybė nuo pastato ilgaamžiškumo (3 lentelė):
3 lentelė
Pastato amžius
|
Koeficientas
k1
|
Tarifas
įvertinus ilgaamžiškumą Tsąl (Tmax) Eur
|
iki 10 metų
|
|
|
0,7
|
|
|
0,0304
|
10–20 metų
|
|
0,9
|
|
|
0,0391
|
20–35 metai
|
|
0,95
|
|
|
0,0411
|
daugiau kaip 35 m.
|
|
1
|
|
|
0,0434
|
|
|
|
|
|
|
|
2014 m. spalio 22 d. Vilniaus miesto savivaldybės
tarybos sprendimo Nr. 1-2060 redakcija
Administravimo tarifo priklausomybė nuo
administravimo darbų apimčių (4 lentelė):
n
å Ln
1-n
k2 = –––––––––
100
4 lentelė
Eil.
Nr.
|
Reikalingų administruoti darbų ir paslaugų
pavadinimas
|
Administravimo
Darbų
ir paslaugų apimtys %
|
1
|
Šildymo sistemų ir karšto vandens
administravimo
|
23
|
2
|
Šiukšlių arba atliekų išvežimo
administravimo
|
14
|
3
|
Liftų administravimo
|
10
|
4
|
Šiukšlių šalintuvų administravimo
|
5
|
5
|
Bendro naudojimo elektros priežiūros
administravimo
|
12
|
6
|
Techninės priežiūros administravimo
|
27
|
7
|
Valymo paslaugų administravimo
|
9
|
å Ln
100 %
Administruojamo
namo tarifo apskaičiavimas:
Tn
= 0,0434 x k1 x k2 Eur/kv. M
2014 m. spalio 22
d. Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo Nr. 1-2060
redakcija
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––