Sostinės savivaldybė ir jos įstaigos dirba nuotoliniu būdu

Sostinės savivaldybė ir jos įstaigos dirba nuotoliniu būdu

Vilniaus miesto savivaldybė ir jos įmonių grupė, reaguodama į koronaviruso pandemiją pasaulyje, ėmėsi griežtų priemonių viruso plitimo stabdymui – nuo šiandienos savivaldybė ir jos įmonių grupė  kiek įmanoma darbą perkėlė iš biurų į namus, atsisakė nereikalingų susitikimų arba perkėlė juos į virtualią erdvę, paslaugas teikia nuotoliniu būdu, informaciją teikia telefonu.

Daugiau  informacijos apie savivaldybės ir įmonių darbą artimiausias keletą savaičių:

 

UAB GRINDA

Informuojame, kad dėl pasaulinės COVID-19 viruso pandemijos nuo 2020 m. kovo 16 d. neribotam laikui keičiami kai kurie UAB „Grinda“ klientų aptarnavimo nuostatai. Siekiant sumažinti viruso plitimo galimybes, visu COVID-19 viruso pandemijos laikotarpiu tretieji asmenys į bendrovės patalpas nebus įleidžiami.

  • Paviršinių nuotekų tinklų projektai bus derinami išskirtinai tik nuotoliniu būdu per 5 (penkias) darbo dienas nuo projekto pateikimo dienos. Pilnai sukomplektuotos projektų lauko vandentiekio ir nuotekų šalinimo bylos turi būti pateikiamos el. paštu projektai@grinda.lt.
  • Pažymos apie pastatytų paviršinių nuotekų tinklų tinkamumą eksploatuoti nuotoliniu būdu bus išduodamos per 2 (dvi) darbo dienas nuo pastatytų paviršinių nuotekų tinklų apžiūros dienos.
  • Paviršinių nuotekų tvarkymo infrastruktūros objektų statybos sutartys ir jų priedai privalo būti suderintos su Bendrovės darbuotojais el. paštu trisalesutartis@grinda.lt. Suderintos ir statytojų pasirašytos sutartys (3 egzemplioriai) su priedais bus priimamos tik registruotu paštu, adresu Eigulių g. 32, LT-03150 Vilnius. Kilus klausimams prašome kreiptis į Bendrovės Paviršinių nuotekų tinklų plėtros ir projektų skyriaus vadovą Vilių Ankėną el. paštu v.ankėnas@grinda.lt arba telefonu +370 694 79808.
  • Beglobių gyvūnų priėmimas ir atsiėmimas, šalutinių gyvūninių produktų priėmimas, PVM sąskaitų faktūrų perdavimas bus atliekamas Vilniaus gyvūnų globos namų teritorijoje. Gyvūną išsirinkti galima internetu pagal tinklalapyje http://vbgst.grinda.lt/nuotraukos/ pateikiamas nuotraukas ir rezervuoti telefonu +370 652 57707 arba elektroniniu paštu gyvunai@grinda.lt

http://www.grinda.lt/news/416/32/Del-UAB-Grinda-darbo-tvarkos-pakeitimo/

 

„Susisiekimo paslaugos“

Nuo kovo 14 d. SĮ „Susiekimo paslaugos“ klientų aptarnavimo centrai Gedimino pr. 9A (Kudirkos aikštėje) ir Geležinkelio g. 16 (Vilniaus geležinkelio stotyje, centriniuose rūmuose) vilniečius ir miesto svečius aptarnaus nuotoliniu būdu – telefonu +370 5 210 70 50 ir šiais el. pašto adresais.

Klientų aptarnavimo centrų darbo laikas:

Gedimino pr. 9A (Kudirkos aikštėje): I-V  7:00 – 20.00 val., VI  9:30 – 18:00 val. Pertrauka: 13:30 – 14:00

Geležinkelio g. 16 ( Vilniaus geležinkelio stotyje): I-V  6:00 – 20.00 val., VI 9:30 – 18:00 val. Pertrauka: 13:30 – 14:00

„Vilniaus vandenys“

Informuojame, kad nuo kovo 16 dienos „Vilniaus vandenys“ perorganizuoja darbą su klientais – atsisakome aptarnavimo gyvai, klientus aptarnausime tik telefonu ir el. paštu. Taip pat stabdome ne pirmo būtinumo darbus klientų namuose (skaitiklių keitimai, plombavimai, rodmenų nurašymas).

Be jokios abejonės, vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugos klientams nenutrūks, gedimai ir avarijos taip pat bus likviduojamos.

Daugiau informacijos – www.vv.lt

 

„Vilniaus šilumos tinklai“

Dvi savaites Vilniaus šilumos tinklų klientai bus aptarnaujami nuotoliniu būdu

Reaguodama į koronaviruso pandemiją sostinės savivaldybės įmonė Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) laikinai uždaro klientų aptarnavimo centrą (Spaudos g. 6-1): nuo kovo 16 iki balandžio 13 d. bendrovės klientai bus aptarnaujami tik nuotoliniais kanalais – telefonu, el. paštu, internetu.

„Atsižvelgdami į koronaviruso pandemijos keliamą riziką tiek mūsų klientams, tiek ir įmonės darbuotojams, nusprendėme dvi ateinančias savaites klientų aptarnavimą vykdyti tik nuotoliniais kanalais. Nors klientų aptarnavimo centras bus uždarytas iki balandžio 13 d., gyventojai ir įmonės savo klausimus galės išspęsti telefonu arba internetu“, – sako VŠT klientų aptarnavimo dep. direktorius Laurynas Jakubauskas.

Jo teigimu, daugiausia gyventojų į VŠT klientų aptarnavimo centrą atvyksta norėdami išsiaiškinti sutarčių sudarymo ir atsiskaitymo už paslaugas klausimus. Šiuos poreikius bendrovė gali patenkinti ir be tiesioginio fizinio kontakto su klientais.

„Nuo pirmadienio klientams aptarnauti skiriame papildomus šešis fiksuoto ryšio telefono numerius. Mūsų vadybininkai priims skambučius, atsakinės į klausimus, konsultuos, ruoš dokumentus su klientas bendraudami telefonu, el. paštu arba per savitarnos svetainę“, – sako Laurynas Jakubauskas.

Pasak jo, įmonė dviem savaitėm sustabdo ir karšto vandens skaitiklių įrengimo, keitimo ir plombavimo darbus gyventojų namuose.

VŠT klientų aptarnavimas nuotoliniu būdu nuo kovo 16 d. iki balandžio 13 d.:

Telefonu: 

I–VII nuo 7.00 iki 22.00 val. skambučių centre – (8 5) 236 1030 arba 1840.

I–IV nuo 7.30 iki 17.30 val., V – nuo 7.30 iki 16.30 val. gyventojai gali kreiptis (8 5) 266 7058  (8 5) 266 7056,

(8 5) 266 7053,  verslo klientai – (8 5) 266 7041, (8 5) 266 7042, (8 5) 266 7063.

Pranešti apie avarijas šilumos tinkluose telefonu 1840 arba + 370 5 236 1030 visą parą. Dėl avarijų ir gedimų šalinimo pastatų šildymo ir karšto vandens tiekimo sistemose – kreiptis į namą administruojančią įmonę arba UAB „Grinda“ tel. 1355.

Internetu:

– savitarnos svetainėje (https://savitarna.chc.lt/saskaitos/)

– įmonės tinklapyje (www.chc.lt) per elektroninę informacijos pateikimo formą „Klauskite – atsakome

El. paštu – info@chc.lt


D. U. K.

  1. Kokiu būdu Vilniaus miesto savivaldybė aptarnauja klientus nuo kovo 13 d.?
    Klientai aptarnaujami nuotoliniu būdu – el. paštu arba telefonu. Bendroji informacija teikiama tel. nr. 1664
  1. Kokiu būdu galima užsakyti Vilniaus miesto savivaldybės teikiamas paslaugas?
    Prireikus paslaugų, jas galite užsakyti el. būdu https://paslaugos.vilnius.lt/, raštus galite teikti el. paštu savivaldybe@vilnius.lt bei pasinaudodami elektroninio pristatymo Sistema https://epristatymas.post.lt/ arba siųsdami adresu Konstitucijos pr. 3, Vilnius
  1. Kaip patikrinti mano pateikto prašymo statusą?
    Prašymo nagrinėjimo statusą galite patikrinti įvedę prašymo registracijos numerį www.vilnius.lt skiltyje „Dokumento statuso patikrinimas“.
  1. Kokiu būdu pasirašyti teikiamus dokumentus?
    Norėdami pasirašyti dokumentus el. būdu, galite naudoti el. parašą, mobilųjį parašą arba https://www.epaslaugos.lt/adoc/signer
  1. Ką daryti jeigu neturiu el. bankininkystės?
    Pasirašytus nuskanuotus dokumentus galite siųsti Vilniaus miesto savivaldybės el. paštu savivaldybe@vilnius.lt arba tiesiai adresu Konstitucijos pr. 3, Vilnius
  1. Kaip nuskanuoti dokumentus?
    Norėdami nuskanuoti teikiamus dokumentus ar jų priedus, galite naudoti dokumentų nuskaitymui skirtas programėles, tokias kaip pvz. CamScanner, kurią galite nemokamai parsisiųsti čia https://www.camscanner.com/
    (Informacija kaip naudotis programėle https://www.youtube.com/watch?v=LUQDCUl1L4g)
    Taip pat dokumentus galite nufotografuoti mobiliuoju telefonu ar kitomis priemonėmis bei prisegti kaip laiško priedą arba pateikti užsakydami paslaugą el. būdu.
  1. Kaip užsakyti Vilniaus miesto savivaldybės Civilinės metrikacijos skyriaus (toliau – Civilinės metrikacijos skyrius) paslaugas?
    Prireikus paslaugų, jas galite užsakyti:

  2. Kaip gausiu dokumentus, kuriuos užsakiau Civilinės metrikacijos skyriuje?
    Užsakyti dokumentai bus nuskenuoti ir siunčiami Jūsų nurodytu el. pašto adresu arba dokumentų originalai bus siunčiami Jūsų nurodytu gyvenamosios vietos adresu.
  3. Kokiu būdu galima gauti informaciją Civilinės metrikacijos skyriaus klausimais?
    Informacija teikiama bendruoju telefonu 8675 29300 (darbo laikas: II, III, IV, V 8.00–12.00 val. ir 12.45–17.00 val., VI 8.00–12.00 val. ir 12.45–15.45 val. Poilsio dienos: sekmadienis ir pirmadienis).
    Taip pat konsultuojama:

  4. Ar bus teikiamos visos paslaugos?
    Civilinės metrikacijos skyriuje paslaugos bus teikiamos prioritetine tvarka. Pirmiausiai bus registruojami naujagimių gimimai, asmenų mirtys, teismų sprendimai dėl santuokos nutraukimo, įvaikinimo, tėvystės nustatymo/nuginčijimo, vykdomi prašymai dėl bažnyčios nustatyta tvarka sudarytų santuokų įtraukimo į apskaitą. Prašymai dėl vardo ir (ar) pavardės pakeitimo, dėl duomenų ištaisymo ir (ar) papildymo, dėl kartotinių dokumentų išdavimo, ir tt. bus nagrinėjami eilės tvarka.
    Prašome susilaikyti nuo prašymų padavimo, kurie gali būti pateikti pasibaigus karantinui.
  5. Ar bus registruojamos santuokos Civilinės metrikacijos skyriuje?
    Santuokos bus registruojamos dalyvaujant ne daugiau 5 asmenims, neįskaitant civilinės metrikacijos skyriaus darbuotojo. Iškilmingų santuokų registravimo ceremonijos nevyks. Asmenys, norintys pasveikinti jaunuosius, į civilinės metrikacijos skyriaus patalpas nebus įleidžiami. Jei ketinantys tuoktis asmenys pastaruoju metu atvyko iš užsienio valstybių, jiems yra privaloma 14 dienų izoliacija pagal Vyriausybės nutarimo „Dėl karantino Lietuvos Respublikoje paskelbimo“ Nr. 207 3.1.5 punktą. Atsižvelgiant į tai, asmenys negali atvykti į santuokos registravimą, todėl jiems bus perkelta santuokos sudarymo data.
    Asmenims, ketinantiems registruoti santuokas ne civilinės metrikacijos skyriaus patalpose, bus siūloma atvykti registruoti santuoką į civilinės metrikacijos skyrių arba perkelti santuokos sudarymo datą.
  1. Kaip užsakyti Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Socialinių išmokų skyriaus (toliau – Socialinių išmokų skyriaus) teikiamas paslaugas?
    Prašymus socialinėms išmokoms gauti galite pateikti el. būdu https://www.spis.lt, raštus galite teikti el. paštu sis@vilnius.lt, per elektroninio pristatymo sistemą (https://epristatymas.post.lt/) arba siųsti adresu Kauno g. 3, Vilnius.
  1. Kokiu būdu galima gauti informaciją Socialinių išmokų skyriaus klausimais?
    Informacija teikiama telefonu Nr. 8 700 35545.