Svarbi informacija
Vilniaus savivaldybė ir jos įmonės nuo šiol konsultuos bendrame Klientų aptarnavimo centre
Šį rudenį Vilniaus miesto savivaldybė klientus pasitinka naujove – nuo šiandien vilniečiai, atvykę į Savivaldybę, vienoje vietoje galės gauti Savivaldybės ir jos įmonių paslaugas: sudaryti paslaugų teikimo sutartis, pateikti prašymą įregistruoti santuoką, pasipildyti Vilniečio kortelę, pasitikrinti atliekų išvežimo grafikus ir kt. Pradeda veikti ir bendrasis klientų aptarnavimo telefonu numeris 19118.
„Vilniaus miestas, jo institucijos, infrastruktūra turi taupyti miestiečių ir jo svečių laiką. Gyventojams nėra svarbu, kokios funkcijos ar atsakomybės tarpusavyje pasidalytos, pavyzdžiui, tarp seniūnijos, „Vilniaus vandenų“, Vilniaus šilumos tinklų ar kitų Savivaldybės įmonių, padalinių. Jie nori gauti paslaugą sklandžiai, patogiai ir kuo greičiau. Bendro Klientų aptarnavimo centro bandomasis projektas parodys, kaip galime integruoti sistemas, kur dar reikia pasistengti, ir leis ateityje pasiūlyti aukšto lygio aptarnavimo kokybę“, – sakė Administracijos direktorius Povilas Poderskis.
Bendrame Klientų aptarnavimo centre, kuris veiks Savivaldybės pirmajame aukšte, vilniečiai galės gauti: UAB „Vilniaus vandenys“, AB Vilniaus šilumos tinklai, SĮ „Susisiekimo paslaugos“, SĮ „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ (VASA), SĮ „Vilniaus miesto būstas“ ir Civilinės metrikacijos skyriaus teikiamas paslaugas ir informaciją.
Bendrame Klientų aptarnavimo centre bus teikiamos visos paslaugos, kurias iki šiol buvo galima gauti šių įmonių klientų aptarnavimo centruose ar padaliniuose. Tiek padaliniai, tiek trumpieji numeriai kol kas išlieka. Paslaugos bus teikiamos keturiomis kalbomis: lietuvių, anglų, rusų ir lenkų.
Atsiskaityti už paslaugas ne tik savitarnoje, bet ir grynaisiais bus galima nuo lapkričio mėnesio specialiuose mokėjimo automatuose.
„Klientų aptarnavimo centras Konstitucijos prospekte yra tik pradžia. Projektas apima ir bendrą savitarną, ir pagal poreikį išdėstytus bendrus fizinius aptarnavimo centrus ateityje. Prie miesto teikiamų paslaugų (tokių kaip reklamos leidimai ir pan., miesto įmonių – šaltas vanduo ir atliekų tvarkymas) ateityje sieksime prijungti elektros, dujų ir kitas Vilniaus miesto gyventojams teikiamas paslaugas. Tai nėra vien galimybė kaip per vieną sąskaitą atsiskaityti už kelias paslaugas. Tai galimybė tvarkyti savo arba savo turimo turto informaciją Vilniaus mieste“, – kalbėjo Administracijos direktoriaus patarėja Eglė Radvilė.
Vienas iš pagrindinių Vilniaus miesto rodiklių, kurį gerinti nuolat siekia Savivaldybės administracija, – tai kelionės laiko indeksas. Siekiama, kad vilniečiai, norėdami sutvarkyti su buitimi susijusius klausimus, turėtų galimybę vienoje vietoje juos išspręsti (fiziškai, virtualiai ir vienu telefono numeriu). Nauda – laiko taupymas, rūpimų klausimų išsprendimas vienoje vietoje. Be to, Savivaldybės pastatas yra šalia Registrų centro, todėl tikimasi, kad ši lokacija bus gana populiari.
Bendro KAC įkūrimas Savivaldybei nieko nekainavo. Tai vienas #wearecityceo rezultatų – Vilniaus miesto administracijos direktoriaus iniciatyvos, kai miesto įmonės raginamos dirbti siekdamos bendrų miesto tikslų, įmonių vadovams ir darbuotojams suteikiamas bendras informacijos srautas apie miestą, kaip bendrą ekosistemą. Iniciatyva #wearecityceo nukreipta į bendrus visų įmonių tikslus, o visas bendras miesto įmonių kontekstas yra #mesesamevilnius.
Iki bendro KAC vilniečiai gali patogiai atvykti viešuoju transportu – 3G, 4G, 30, 43, 46, 52, 56, 88, 89 maršrutų autobusais bei 9 ir 19 maršrutų troleibusais, išlipę Europos aikštės stotelėje. Savo kelionę planuoti galima www.stops.lt, mobiliosiose programėlėse Trafi, m. Ticket.
Nuolat augantis aptarnaujamų gyventojų skaičius ir Vilniaus miesto savivaldybės teikiamų paslaugų prieinamumas bei komunikavimo kanalų įvairovė privertė įsivertinti klientų aptarnavimo kokybės aspektus. Atlikus gyventojų nuomonės tyrimą ir apibrėžus jų lūkesčius, Vilniaus miesto savivaldybė šių metų pradžioje patvirtino naują Klientų aptarnavimo standartą. Užtikrindama dar sklandesnes ir visiems prieinamas paslaugas vilniečiams, Vilniaus miesto savivaldybė dar balandžio mėnesį savo klientams pristatė ir reikšmingą naujovę – nuo šiol visi galės gauti atsakymą raštu ta kalba, kuria buvo kreiptasi. Į Savivaldybę besikreipiantys asmenys gali gauti beveik visas paslaugas internetu – teikiamos net 247 paslaugos, kurias galima saugiai ir greit užsisakyti svetainėje paslaugos.vilnius.lt.
Skaičiuojama, kad atvykus į Savivaldybę reikalingos paslaugos tenka palaukti vos apie keturias minutes. Iki karantino kasdien Savivaldybės Klientų aptarnavimo centre apsilankydavo apie 350 interesantų, karantino metu šis skaičius sumažėjo dėl sklandžiai teiktų elektroninių paslaugų.
Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, vrt@vilnius.lt
Taip pat skaitykite:
Robertas Lavinskas – naujasis įmonės „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ (VASA) vadovas
VASA direktoriaus pareigas pradėjo eiti Robertas Lavinskas, kuris buvo išrinktas penkerių metų kadencijai. Robertas Lavinskas VASA dirba daugiau nei trejus metus ir iki šiol vadovavo Teisės ir bendrųjų reikalų skyriui. Jis turi daugiau nei 14 metų patirtį teisės srityje. Prieš tai... ❯❯❯
2024-09-10
Balsuok už mylimiausią medį Vilniuje ir laimėk dviratį
Vilniaus miesto savivaldybė pirmą kartą kviečia kartu išrinkti mylimiausią medį sostinėje. Kartu su bendruomenių ar seniūnų pagalba, visose 21–oje miesto seniūnijų buvo atrinkta po vieną bendruomenėms ypatingą medį. Iš viso konkurse savo seniūnijas atstovauja 21 medis: 8... ❯❯❯
2024-08-21
Jau trečią kartą vilniečiai savo kaimynams su negalia ištiesė pagalbos ranką
Kaip dažnai apsidairome aplink ir pastebime, kad mūsų kaimynui reikia pagalbos? O galbūt kartais net ir vengiame ištiesti ranką? Tokie klausimai buvo keliami birželio 21 d. Vilniuje vykusios socialinės akcijos „Nelik abejingas savo kaimynui“ metu. 1 iš 10 socialinis būstas... ❯❯❯
2024-06-22
Prie Savanorių prospekto – nauja viešoji erdvė, gyventojai kviečiami prisidėti savo idėjomis
Rytinėje Vilkpėdės dalyje planuojama atnaujinti skverą tarp daugiabučių namų (Savanorių pr. 52, 54 ir Gerosios Vilties g. 18, 20) ir lopšelio-darželio „Aušrelė“. Kviečiame gyventojus dalyvauti susitikime, kuris vyks liepos 4 d. 18 val. darželyje-lopšelyje „Aušrelė“... ❯❯❯
2024-06-20
Medinė architektūra Vilniuje: kada turėsime pirmąjį medinį dangoraižį?
Medinė architektūra, apie kurią šiuo metu tiek daug kalba projektuotojai, architektai, konstruktoriai, inžinieriai, anaiptol ne naujiena. Vieni iš pirmųjų žmonių būstų buvo iš medžio arba molio ir šiaudų. Tačiau, tai, ką šiuo metu galima sukurti iš medžio ir kaip jį galima... ❯❯❯
2024-06-20