Search Icon

Struktūra ir kontaktai

Dažniausiai užduodami klausimai

Pranešti apie problemą mieste

Registracija į darželius ir mokyklas

Gyvenamosios vietos deklaravimas

Dokumento statuso patikrinimas

Klientų aptarnavimas

Gerbiami Klientai!

Jūsų patogumui Savivaldybės teikiamas paslaugas galite užsisakyti elektroniniu būdu https://paslaugos.vilnius.lt/. Kiti prašymų pateikimo būdai ir patarimai čia.

Atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus (DUK) rasite čia.

Aptarnaudami gyventojus, Vilniaus miesto savivaldybės darbuotojai siekia aukščiausios aptarnavimo kokybės, laikydamiesi Klientų aptarnavimo standarto.

SVARBU. Savivaldybė, reaguodama į koronaviruso pandemiją pasaulyje, laikosi griežtų priemonių, tad pirmenybė teikiama klientų aptarnavimui nuotoliniu būdu (el. paslaugos, E. pristatymas, el. paštas, telefonas, susirašinėjimo ir garso / vaizdo pokalbių programėlės ir pan.).

Bet, jeigu Jums vis tiek reikalingas fizinis dalyvavimas užsakant paslaugą užsakyme, tai galite padaryti:

– Savivaldybės administracijos Klientų aptarnavimo skyriuje (Konstitucijos pr. 3) – tel. 1664;

– Socialinių išmokų skyriuje (Kauno g. 3) – tel. 8 700 355 45;

– Civilinės metrikacijos skyriuje (K. Kalinausko g. 21) – tel.: (8 5)  233 4720, 8 678 84 865, dėl santuokų registravimo – tel.: (8 5)  233 5354, 8 678  84 518;

– Archyvo skyriaus pastate (V. A. Graičiūno g. 20) – tel.: (8 5)  211 2173, 8 694  30 282;

– seniūnijose – adresai ir telefonai čia www.vilnius.lt/seniunijos

Rekomenduojame Jums:

  • dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes, respiratorius ar kt.)
  • laikytis saugaus – ne mažesnio kaip 1 metro – atstumo vienas nuo kito
  • įėjus į pastatą dezinfekuoti rankas
  • laikytis rankų higienos, kosėjimo, čiaudėjimo etiketo.

Svarbu! Klientai, turintys ūmių viršutinių kvėpavimo takų infekcijų požymių (pvz.: karščiavimas, sloga, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas ir pan.), neaptarnaujami.

Linkime Jums sveikatos ir geros kloties!