Klientų aptarnavimas

Gerbiami Klientai!

Jūsų patogumui Savivaldybės teikiamas paslaugas galite užsisakyti elektroniniu būdu https://paslaugos.vilnius.lt/. Kiti prašymų pateikimo būdai ir patarimai čia.

Atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus (DUK) rasite čia.

Aptarnaudami gyventojus, Vilniaus miesto savivaldybės darbuotojai siekia aukščiausios aptarnavimo kokybės, laikydamiesi Klientų aptarnavimo standarto, tad pirmenybė teikiama klientų aptarnavimui nuotoliniu būdu (el. paslaugos, E. pristatymas, el. paštas, telefonas, susirašinėjimo ir garso / vaizdo pokalbių programėlės ir pan.).

Bet, jeigu Jums vis tiek reikalingas fizinis dalyvavimas užsakant paslaugą užsakyme, tai galite padaryti:

  • Savivaldybės administracijos Klientų aptarnavimo skyriuje (Konstitucijos pr. 3) – tel. 1664 arba (8 5) 211 2000;
  • Civilinės metrikacijos skyriuje (K. Kalinausko g. 21) – tel.: (8 5)  233 4720, 8 678 84 865, dėl santuokų registravimo – tel.: (8 5)  233 5354, 8 678  84 518;
  • seniūnijose – adresai ir telefonai čia www.vilnius.lt/seniunijos

Skambučio bei sujungimo kaina numeriu +370 5 211 2000 priklauso nuo skambinančiojo turimo mokėjimo plano (be papildomo apmokestinimo).

Skambučio kaina (su PVM) skambinant 1664

Ryšio operatorius 1 min. pokalbio kaina Sujungimo kaina
Tele 2 0,12 €/min
Telia (fiksuotas tinklas) 0,07 €/min 0,04 €/min
Telia (mobilus tinklas) 0,11€/min
Bitė 0,12 €/min

Skambučio kaina (su PVM) skambinant 19118

Ryšio operatorius 1 min. pokalbio kaina Sujungimo kaina
Tele 2 0,12 €/min
Telia (fiksuotas tinklas) 0,11 €/min 0,04 €/min
Telia (mobilus tinklas) 0,11 €/min
Bitė 0,12 €/min

Svarbu!

  • Skambučiai apmokestinami iškart nuo atsiliepimo momento, kai išgirstamas balsinis pasirinkimo meniu.
  • Skambučių kainos nustatymas nėra Savivaldybės reguliavimo objektas, ją nustato ryšio operatoriai.
  • Dėl tikslių skambučių kainų kreipkitės į savo ryšio operatorių.

 


Apklausa. Mums svarbi Jūsų nuomonė »