Svarbi informacija
Klientų aptarnavimas
Gerbiami Klientai!
Jūsų patogumui Savivaldybės teikiamas paslaugas galite užsisakyti elektroniniu būdu https://paslaugos.vilnius.lt/. Kiti prašymų pateikimo būdai ir patarimai čia.
Atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus (DUK) rasite čia.
Aptarnaudami gyventojus, Vilniaus miesto savivaldybės darbuotojai siekia aukščiausios aptarnavimo kokybės, laikydamiesi Klientų aptarnavimo standarto.
SVARBU. Savivaldybė, reaguodama į koronaviruso pandemiją pasaulyje, laikosi griežtų priemonių, tad pirmenybė teikiama klientų aptarnavimui nuotoliniu būdu (el. paslaugos, E. pristatymas, el. paštas, telefonas, susirašinėjimo ir garso / vaizdo pokalbių programėlės ir pan.).
Bet, jeigu Jums vis tiek reikalingas fizinis dalyvavimas užsakant paslaugą užsakyme, tai galite padaryti:
– Savivaldybės administracijos Klientų aptarnavimo skyriuje (Konstitucijos pr. 3) – tel. 1664;
– Civilinės metrikacijos skyriuje (K. Kalinausko g. 21) – tel.: (8 5) 233 4720, 8 678 84 865, dėl santuokų registravimo – tel.: (8 5) 233 5354, 8 678 84 518;
– Archyvo skyriaus pastate (V. A. Graičiūno g. 20) – tel.: (8 5) 211 2173, 8 694 30 282;
– seniūnijose – adresai ir telefonai čia www.vilnius.lt/seniunijos
Rekomenduojame Jums:
- dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes, respiratorius ar kt.)
- laikytis saugaus – ne mažesnio kaip 1 metro – atstumo vienas nuo kito
- įėjus į pastatą dezinfekuoti rankas
- laikytis rankų higienos, kosėjimo, čiaudėjimo etiketo.
SVARBU! Klientai, turintys ūmių viršutinių kvėpavimo takų infekcijų požymių (pvz.: karščiavimas, sloga, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas ir pan.), neaptarnaujami.
Linkime Jums sveikatos ir geros kloties!