Klientų aptarnavimas

Gerbiami Klientai!

Jūsų patogumui Savivaldybės teikiamas paslaugas galite užsisakyti elektroniniu būdu https://paslaugos.vilnius.lt/. Kiti prašymų pateikimo būdai ir patarimai čia.

Atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus (DUK) rasite čia.

Aptarnaudami gyventojus, Vilniaus miesto savivaldybės darbuotojai siekia aukščiausios aptarnavimo kokybės, laikydamiesi Klientų aptarnavimo standarto.

SVARBU. Savivaldybė, reaguodama į koronaviruso pandemiją pasaulyje, laikosi griežtų priemonių, tad pirmenybė teikiama klientų aptarnavimui nuotoliniu būdu (el. paslaugos, E. pristatymas, el. paštas, telefonas, susirašinėjimo ir garso / vaizdo pokalbių programėlės ir pan.).

Bet, jeigu Jums vis tiek reikalingas fizinis dalyvavimas užsakant paslaugą užsakyme, tai galite padaryti:

  • Savivaldybės administracijos Klientų aptarnavimo skyriuje (Konstitucijos pr. 3) – tel. 1664 arba (8 5) 211 2000;
  • Civilinės metrikacijos skyriuje (K. Kalinausko g. 21) – tel.: (8 5)  233 4720, 8 678 84 865, dėl santuokų registravimo – tel.: (8 5)  233 5354, 8 678  84 518;
  • seniūnijose – adresai ir telefonai čia www.vilnius.lt/seniunijos

Skambučio bei sujungimo kaina numeriu +370 5 211 2000 priklauso nuo skambinančiojo turimo mokėjimo plano (be papildomo apmokestinimo).

Skambučio kaina (su PVM) skambinant 1664

Ryšio operatorius 1 min. pokalbio kaina Sujungimo kaina
Tele 2 0,12 €/min
Telia (fiksuotas tinklas) 0,07 €/min 0,04 €/min
Telia (mobilus tinklas) 0,11€/min
Bitė 0,12 €/min

Skambučio kaina (su PVM) skambinant 19118

Ryšio operatorius 1 min. pokalbio kaina Sujungimo kaina
Tele 2 0,12 €/min
Telia (fiksuotas tinklas) 0,11 €/min 0,04 €/min
Telia (mobilus tinklas) 0,11 €/min
Bitė 0,12 €/min

Svarbu!

  • Skambučiai apmokestinami iškart nuo atsiliepimo momento, kai išgirstamas balsinis pasirinkimo meniu.
  • Skambučių kainos nustatymas nėra Savivaldybės reguliavimo objektas, ją nustato ryšio operatoriai.
  • Dėl tikslių skambučių kainų kreipkitės į savo ryšio operatorių.

 


Apklausa. Mums svarbi Jūsų nuomonė »